×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • 3 компании инвестират над 100 млн. лева в Бургас, заявяват разкриване на 370 работни места
  • Главчев и Гвоздейков обсъдиха как протича подготовката за изборите
  • „Зелената зона“ в Бургас става целогодишна
  • На 30 април изтича срокът за данъчните декларации
  • Пожар избухна близо до военноморска база на остров Крит
  • Започна проверка по случая с арестанта, който скочи от етаж на Районното управление в Казанлък
  • 43% недостиг на офицери в румънската армия
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

6 практични съвета по GDPR за маркетинг професионалисти


28 Март 2018, Сряда, 20:52 ч.
Източник: vesti.bg

Приложете съветите още сега, за да сте сигурни, че на 25 май вашият маркетинг отдел ще бъде подготвен


25 май 2018 г. – това е датата, в която новият регламент за защита на данните на ЕС (GDPR) влиза в сила за всички страни и компании, които оперират в рамките на Европейския съюз. Последните проучвания на континента сочат, че макар да остават само два месеца до крайния срок, бизнесът все още не се чувства подготвен и само 54% от компаниите ще могат да отговорят на изискванията на новата регулация.

Ето няколко практични съвета, които може да приложите още сега, за да сте сигурни, че на 25 май вашият маркетинг отдел ще бъде подготвен:

- Направете одит на всички мейлинг листи, с които разполагате. Премахнете всеки, от когото нямате категорично съгласие за включването му в този списък. Или пък… сега е моментът да изискате такова. Уверете се, че всеки нов мейл или друг контакт, който включвате в своята база данни, е потвърдил желанието си да се присъедини към мейлинг листа ви. Най-удачно е това да става с автоматичен мейл, който да потвърди интереса му.

- Прегледайте настоящия процес, с който в момента събирате лична информация. Случвало ли ви се е да купувате бази с данни? Не го правете повече! Прегледайте внимателно настоящите си мейлинг листи и премахнете всички контакти, които не са дали своето изрично съгласие да фигурират там. Помислете дали да не предприемете превантивни стъпки и да уведомите своите потребители и клиенти (още преди GDPR директивата да е влязла в сила), че сте предприели процес по премахването на техните мейл адреси от базата ви данни и това ще стане в осигурена и безопасна среда. Това може и да ви изглежда като крайна стъпка, но тези които останат във вашата база данни ще са наистина ангажирани хора, които действително се интересуват от това, което им пращате.

- Създавате ли съдържание, което е персонализирано в зависимост от нуждите на вашите потенциални потребители? Помислете дали да не инвестирате в маркетингова стратегия, която създава релевантно съдържание като изследвания и анализи, ръководства или електронни книги, които потребителите ви могат да изтеглят безплатно, а в замяна да споделят контактна информация с вас.

- Поканете посетителите на вашия сайт да се добавят към мейлинг листа ви. Това ще ви позволи включително да ги сегментирате по интереси, като създадете например специфични изскачащи прозорци за продуктова информация, обща информация за компанията, иновации и т.н. И не забравяйте да свържете този процес с декларацията си за поверителност – това ще ви осигури съответствие с изискванията по GDPR.

- Времето, в което използвахте Google docs или Excel файлове за да събирате и сортирате потребителска информация, приключи. Започнете да централизирате цялата лична информация на своите потребители, с която разполагате, в изработена за целта CRM-система. И се уверете, че потребителите имат достъп до тяхната информация и могат да видят ясно за какво се използва, както и да могат да я променят, ако има необходимост от това.

- Понякога се налага да събирате по-детайла лична информация. Прегледайте своите бланки и премахнете от там всички детайли, от които може да се лишите. За целите на B2B кампаниите например пълното име, мейл адреса и името на компанията обикновено са повече от достатъчни.

Какво още трябва да знаят всички маркетинг професионалисти, за да гарантират, че техните компании и рекламните им стратегии са готови да отговорят в пълна степен на строгите правила за защита на личните данни, ще разберете на семинара, организиран от IAB България на 3 април 2018 г. (вторник).

В категории: Бизнес


Коментари
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Съдът окончателно върна отнетите лицензи на охранителна фирма „Делта гард“ Съдът окончателно върна отнетите лицензи на охранителна фирма „Делта гард“ Един от собствениците - Димитър Спасов бе привлечен като обвиняем през 2019 г., но не е знаел, и се наложи да прекрати участието си в дружеството на фирмата   Има ли политическо вмешателство и в избора на Сливенски митрополит Има ли политическо вмешателство и в избора на Сливенски митрополит Православно сдружение с остра декларация заради отстраняването на епископ Йеротей Агатополски Средна Европейска Класа прекратява участието си в коалицията ПП-ДБ Средна Европейска Класа прекратява участието си в коалицията ПП-ДБ През годините Средна Европейска Класа винаги се е противопоставяла на порочните практики в модела на управление на ГЕРБ и ДПС, се казва в прессъобщение до медиите  Има причина Бургас да е домакин на 34-ия Конвент на тамплиерите, предстои прием на 21 рицари и дами Има причина Бургас да е домакин на 34-ия Конвент на тамплиерите, предстои прием на 21 рицари и дами Великият Приорат на България не е само най-големият в международния Орден на тамплиерите, но и най-младият. В събота ще създадем и втора пловдивска командерия - "Филипопол" Инвестират в хотели и търговски обекти Инвестират в хотели и търговски обекти Нарастват вложенията в жилища Община Бургас ще санкционира „ЛАЙМ”, ако тротинетките им навлизат в пешеходните зони Община Бургас ще санкционира „ЛАЙМ”, ако тротинетките им навлизат в пешеходните зони Глобите ще са в размер между 500 и 5000 лв. Полицията пък държи отговорни нарушителите на ЗДвП Кроношпан ще представи новата Глобална колекция Kronodesign в София Кроношпан ще представи новата Глобална колекция Kronodesign в София KRONOSPAN DESIGN CENTER SOFIA  обяви Седмица на отворените врати Марин и Стефан Димитрови влизали в МФ, без да са регистрирани, според отговорник за охраната Марин и Стефан Димитрови влизали в МФ, без да са регистрирани, според отговорник за охраната Били са и в сградата на Централното управление на Агенция "Митници" Готвят организацията на Лято 2024 г., областният управител на Бургас събра кметове за важна среща Готвят организацията на Лято 2024 г., областният управител на Бургас събра кметове за важна среща Ще продължим да работим конструктивно с всички вас, можете да разчитате на мен, подчерта проф. Мария Нейкова Тази верига отваря първия си аутлет за нехранителни стоки с до 70 % намаление Тази верига отваря първия си аутлет за нехранителни стоки с до 70 % намаление Селекцията от продукти в аутлета се различава от останалите обекти, като включва и артикули от предишни колекции
Два военни хеликоптера се сблъскаха във въздуха, 10 човека са загинали Два военни хеликоптера се сблъскаха във въздуха, 10 човека са загинали Едната летателна машина е захванала ротора на другата, преди и двете да паднат на земята и да се разбият Защо Джъстин Бийбър целуна сина на Уил Смит Защо Джъстин Бийбър целуна сина на Уил Смит Двамата са в топли отношения от години Падна и Очеретина, САЩ се опитват да спасят армията на Украйна от разгром Падна и Очеретина, САЩ се опитват да спасят армията на Украйна от разгром Военният анализатор на германския вестник BILD Юлиан Рьопке коментира, че всичко ще е напразно, ако не се мобилизират отще 250 000 войници  Подаваме електронно заявление за гласуване зад граница Подаваме електронно заявление за гласуване зад граница Подготовката за изборите 2 в 1 започна Ново земетресение с магнитуд 6,3 разтърси Тайван Ново земетресение с магнитуд 6,3 разтърси Тайван Трусът е усетен и в столицата Тайпе (М)истерия с координатора на атаките срещу "Северен поток", изчезна безследно (М)истерия с координатора на атаките срещу "Северен поток", изчезна безследно Полковник Роман Червински бе цяла година в ареста заради злоупотреба с власт след провала на операция за задържане на руски пилот Водолеят може да бъде завладян от фантазии и мечти, а Телецът да внимават с авантюрите Водолеят може да бъде завладян от фантазии и мечти, а Телецът да внимават с авантюрите Хороскоп за деня – 23 април 2024, вторник Рамзан Кадиров е тежко болен, Кремъл му търси приемник Рамзан Кадиров е тежко болен, Кремъл му търси приемник В материала се подчертава, че през 2019 година лекарите за първи път са диагностицирали Кадиров с панкреатична некроза Болният от рак Чарлз III с крайно решение за снаха си Болният от рак Чарлз III с крайно решение за снаха си Въпреки че херцогът на Съсекс наскоро прекъсна всички връзки с Великобритания, шансовете за помирение с роднините му остават Какво стои зад големия бум на китайските сайтове за електронна търговия Какво стои зад големия бум на китайските сайтове за електронна търговия Доста е пристрастяващо пазаруването в приложението, където постоянно получавате предложения за сделки
Антон КУТЕВ, съветник на президента Антон КУТЕВ, съветник на президента "Симпатичният" Даниел Митов може да повлияе на вота в чужбина Виц на деня Виц на деня Интервю за хигиенистка в Слънчев бряг.
- Име?
- Станка.
- Националност?
- Казахстанка.
- Добре, бе. Чух те и първия път! Питам те за националност!
Виц на деня Виц на деня Между приятели:
- Мисля, че жена ми ми изневерява. Да я заведа ли на гинеколог?
- И какво ще види гинекологът - списък на посетителите ли?
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Нищо не краси жената повече от чаша водка в стомаха на мъжа.

Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори