Политика Общество Общини Спорт Разследване

Останете си вкъщи!

Откриха изкуствена планина на Меркурий - има ли там разумен живот? (ВИДЕО)

Откриха изкуствена планина на Меркурий  - има ли там разумен живот? (ВИДЕО)
28 Януари 2018, Неделя, 03:41 ч.

Изследовател открил на планета кула, а след това и статуя на молещ се хуманоид

Най-близката до Слънцето планета Меркурий дълго време не привличаше вниманието на уфолозите, защото се смяташе, че на нея със сигурност не може да има живот, още повече - разумен. Но сега даденото небесно тяло на нашата слънчева система все по-често започна да попада в полезрението на независимите изследователи на космоса, пише Езорейтер.

И дори не защото в момента Меркурий засилено се изучава от специалистите на НАСА или европейската космическа агенция, просто отношението към тази планета започна да се променя. И докато някои загадки на Меркурий не дават покой на учените, например, откъде идва атмосферата, която заради слабата гравитация почти веднага изчезва - природата на произхода на дългия (23 000 километра) космически водороден шлейф, и така нататък, то уфолозите с лекота обясняват това с наличието на цивилизация на планетата.

Потвърждение на догадките на (засега това са само предположения, още по-неубедителни за цивилизацията на Марс) виртуалните археолози, например, Скот Уоринг, в последно време са снимки, изпратени от космическия апарат Messenger, на които с удивителна периодичност започнаха да се намират следи от меркурианци. Първоначално тайландският изследовател е открил на Меркурий кула (или на пришълци, или на аборигени на планетата), а след това и статуя на молещ се хуманоид, а в началото на годината на вниманието на уфолозите бе представена и изкуствено създадена планина.

Уоринг казва, че тази планина просто не може да бъде създадена от природата, която "не търпи" правоъгълни постройки. А ако се загледате в аномалията на Меркурий, то на върха ѝ ще се видят дупки с правоъгълни ъгли. Откъде са се взели те?

За съжаление, както смятат независимите изследователи на космоса, всичките свои основни тайни Меркурий крие от другата и страна, която не се вижда от Земята и затова не е и изучена. Сред астрономите любители има и поддръжници на така наричаната теория за всеобщия разумен живот във Вселената, според която, всичките планети, а дори и звездите, са обитаеми. Друга е работата, че всяка форма на живот се развива на тях в зависимост от местните условия.

Естествено, за биологичен живот, подобен на нашия, са необходими приблизителни на земните условия, поради което учените търсят наши събратя по разум само на екзопланетите, но на Меркурий може да има съвсем различна по своята същност цивилизация. И въпреки това, тя може да въздейства на физическата среда, оставяйки следи, да кажем, във вид на изкуствена правоъгълна планина, която не е характерна за природата.

В категории: Животът

Коментари

Търговци мамят клиентите си, пробутват им ярешко месо вместо агнешко Търговци мамят клиентите си, пробутват им ярешко месо вместо агнешко

Прокуратурата е разпоредила незабавни проверки по търговската мрежа

Държавата трябва да стимулира малките стопанства, а не крупните земеделски производители Държавата трябва да стимулира малките стопанства, а не крупните земеделски производители

Много хора биха могли да се върнат да работят на село, но да си живеят в града, казва създателят на идеята за програма за интензивно земеделие

Големите вериги на контра с правителството, не искат да продават българска продукция в магазините си Големите вериги на контра с правителството, не искат да продават българска продукция в магазините си

"Предложените промени биха довели до изключително вредни последици за всички участници на пазара на хранителни стоки – българските потребители, търговците на дребно и самите български производители“, смятат от Сдружението за модерна търговия

Черна вест! Лекар от Лом се самоуби с изстрел в главата Черна вест! Лекар от Лом се самоуби с изстрел в главата

Медикъл бил неизлечимо болен

Общинските съветници от Бургас се включиха в кръводарителската акция Общинските съветници от Бургас се включиха в кръводарителската акция

Кметът Димитър Николов призова служителите на Община Бургас, които имат възможност и желание, също да се включат в инициативата

Министър настоява големите вериги да продават български продукти Министър настоява големите вериги да продават български продукти

В търговската мрежа на Сливен няма продукция от оранжерията, която е само на 5 километра от града, каза Десислава Танева

Дезинфекцират поморийските храмове за Цветница и Великден Дезинфекцират поморийските храмове за Цветница и Великден

„Празникът е в душите ни, а храмът – пред иконата. Нека тази година смирено да погледнем навътре към себе си, да продължим да спазваме ограничителните мерки и да останем вкъщи.“, призовава кметът Иван Алексиев

Влияят ли добре на мозъка ни кошмарите Влияят ли добре на мозъка ни кошмарите

Вижте, за какво ни подготвят всъщност „страшните сънища”

Премиерът уволнява шефа и цялото ръководство на ББР заради скандална сделка Премиерът уволнява шефа и цялото ръководство на ББР заради скандална сделка

Държавната банка инжектира 75 милиона лв. в колекторска фирма, което предизвика недоволство в обществото

Скандал! Борисов заплаши пиарка, не искал да го обвиняват, че бяга като президента Скандал! Борисов заплаши пиарка, не искал да го обвиняват, че бяга като президента

Премиерът предупреди пиарка, че ще я изгони от залата, ако не остави журналист да му зададе неудобните си въпроси

Пример! Гърция започва безплатно тестване по домовете Пример! Гърция започва безплатно тестване по домовете

Очаква се затваряне на пътната мрежа преди Великден

Мис Англия свали короната и се връща на работа като лекар Мис Англия свали короната и се връща на работа като лекар

Тя няма търпение да се притече на помощ на колегите си

Падна блокадата на Ухан, Китай победи пандемията от коронавирус Падна блокадата на Ухан, Китай победи пандемията от коронавирус

Хората ще могат да напускат 10-милионния град и провинция Хубей, откъдето тръгна заразата

Наблюдавахме Супер розова Луна, Пълнолунието активира огромна енергия Наблюдавахме Супер розова Луна, Пълнолунието активира огромна енергия

То настъпи точно в 5 часа и 35 минути тази сутрин

Британската кралица изрази признателност към медиците по света Британската кралица изрази признателност към медиците по света

Вижте посланието й

Енрике Иглесиас показа третото си дете Енрике Иглесиас показа третото си дете

Маша се появи на бял свят преди 2 месеца

Турция лекува пациенти с COVID-19, като им прелива кръвна плазма от оздравели Турция лекува пациенти с COVID-19, като им прелива кръвна плазма от оздравели

Лечението се извършва, като се взима плазма от възстановил се от COVID-19 пациент, който е вече с негативен резултат за коронавирус

Япония дава безплатно на България противогрипно средство за COVID-19 Япония дава безплатно на България противогрипно средство за COVID-19

Безвъзмедната помощ ще бъде дадена на още 19 страни

От кабинета на Борис Джонсън с първи добри новини за състоянието му От кабинета на Борис Джонсън с първи добри новини за състоянието му

Британският премиер е получил кислород през нощта, но не е бил интубиран

Четири пъти повече молби за развод в Турция заради COVID-19 Четири пъти повече молби за развод в Турция заради COVID-19

Такава тенденция имаше и в Китай заради изолацията

Томислав Дончев Томислав Дончев Когато двама се карат, виновен е по-умният Виц на деня Виц на деня След с*кс, тя се обръща нежно към него:
– Скъпи, за бъдещето ли мислиш?
– Дааа, чудя се дали вече да не сложа летните гуми?!

Виц на деня Виц на деня Катантинно:
- Мило, нали знаеш, че при нагряване телата се разширяват?
- Да, и?
- Ми ето, не съм дебела, а дяволски гореща!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Ако това положение продължи, неделята ще загуби своя чар