Политика Общество Общини Спорт Разследване

Откриха изкуствена планина на Меркурий - има ли там разумен живот? (ВИДЕО)

Откриха изкуствена планина на Меркурий  - има ли там разумен живот? (ВИДЕО)
28 Януари 2018, Неделя, 03:41 ч.

Изследовател открил на планета кула, а след това и статуя на молещ се хуманоид

Най-близката до Слънцето планета Меркурий дълго време не привличаше вниманието на уфолозите, защото се смяташе, че на нея със сигурност не може да има живот, още повече - разумен. Но сега даденото небесно тяло на нашата слънчева система все по-често започна да попада в полезрението на независимите изследователи на космоса, пише Езорейтер.

И дори не защото в момента Меркурий засилено се изучава от специалистите на НАСА или европейската космическа агенция, просто отношението към тази планета започна да се променя. И докато някои загадки на Меркурий не дават покой на учените, например, откъде идва атмосферата, която заради слабата гравитация почти веднага изчезва - природата на произхода на дългия (23 000 километра) космически водороден шлейф, и така нататък, то уфолозите с лекота обясняват това с наличието на цивилизация на планетата.

Потвърждение на догадките на (засега това са само предположения, още по-неубедителни за цивилизацията на Марс) виртуалните археолози, например, Скот Уоринг, в последно време са снимки, изпратени от космическия апарат Messenger, на които с удивителна периодичност започнаха да се намират следи от меркурианци. Първоначално тайландският изследовател е открил на Меркурий кула (или на пришълци, или на аборигени на планетата), а след това и статуя на молещ се хуманоид, а в началото на годината на вниманието на уфолозите бе представена и изкуствено създадена планина.

Уоринг казва, че тази планина просто не може да бъде създадена от природата, която "не търпи" правоъгълни постройки. А ако се загледате в аномалията на Меркурий, то на върха ѝ ще се видят дупки с правоъгълни ъгли. Откъде са се взели те?

За съжаление, както смятат независимите изследователи на космоса, всичките свои основни тайни Меркурий крие от другата и страна, която не се вижда от Земята и затова не е и изучена. Сред астрономите любители има и поддръжници на така наричаната теория за всеобщия разумен живот във Вселената, според която, всичките планети, а дори и звездите, са обитаеми. Друга е работата, че всяка форма на живот се развива на тях в зависимост от местните условия.

Естествено, за биологичен живот, подобен на нашия, са необходими приблизителни на земните условия, поради което учените търсят наши събратя по разум само на екзопланетите, но на Меркурий може да има съвсем различна по своята същност цивилизация. И въпреки това, тя може да въздейства на физическата среда, оставяйки следи, да кажем, във вид на изкуствена правоъгълна планина, която не е характерна за природата.

В категории: Животът

Коментари

Смразяващи детайли за касапницата с 6 трупа, която Юлиян предизвика Смразяващи детайли за касапницата с 6 трупа, която Юлиян предизвика

Ударът е бил толкова жесток, че се наложило колите да бъдат рязани с механична ножица, за да бъдат изкарани загиналите

Скандален евреин опитал да измами Анелия с "ало схема" Скандален евреин опитал да измами Анелия с "ало схема"

Илан Цоря се натискал на Наталия Гуркова

Сузанита показа как гаджето я щипе по дупето Сузанита показа как гаджето я щипе по дупето

Вижте поредната й изцепка

Започна фестивалът на рибата „Есенни пасажи“ 2019 в Несебър Започна фестивалът на рибата „Есенни пасажи“ 2019 в Несебър

Вижте програмата

Жена се обличала като граничен полицай, за да мами хора и да им взима парите Жена се обличала като граничен полицай, за да мами хора и да им взима парите

Мнимата полицайка поискала 6 хил. лева на друга жена с обещание, че ще я назначи в системата

Николай Димитров представи реализирани проекти и нови идеи на жителите на "Слънчев бряг"- запад Николай Димитров представи реализирани проекти и нови идеи на жителите на "Слънчев бряг"- запад

Николай Димитров подчерта, че за изминалия мандат чрез национално финансиране са осигурени близо 1 400 000 лева за „Повишаване на енергийната ефективност на бл. „Роза“ и бл. „Странджа“, к.к. „Слънчев бряг“

Димитър Николов на българо-германски бизнес форум: Бургас е отлично място за инвестиции Димитър Николов на българо-германски бизнес форум: Бургас е отлично място за инвестиции

Предлагаме добри условия, бърза администрация, инвестираме и в образованието, за да има кадри за бизнеса, отбеляза Николов

Мъж заплашил с взрив радио, не харесвал музиката му Мъж заплашил с взрив радио, не харесвал музиката му

Обадил се на спешния телефон, задържан е за 24 часа

МВР дава 110 бона за служебните кучета МВР дава 110 бона за служебните кучета

Глезят четириногите следователи с хранителни добавки, ваксинират срещу всички болести

Такси отнесе мотопед във Варна, един човек загина Такси отнесе мотопед във Варна, един човек загина

Мотопедистът е загинал при инцидента

CAЩ нaлагат тapифи зa $7,5 млрд. нa cтoĸи oт EC CAЩ нaлагат тapифи зa $7,5 млрд. нa cтoĸи oт EC

Вашингтон настоява субсидиите за Аіrbuѕ да бъдат прекратени

Защо влюбените Ивайло и Цветанка бяха убити в Чикаго остава мистерия Защо влюбените Ивайло и Цветанка бяха убити в Чикаго остава мистерия

Жертвите на 67-годишен поляк са вече пет. Убил ги със саморъчно направен пистолет

Извънземни кораби край Бермудския триъгълник Извънземни кораби край Бермудския триъгълник

Уфолози твърдят, че там имало порталът към други светове

7 неща, построени по-бързо от магистрала "Хемус" 7 неща, построени по-бързо от магистрала "Хемус"

Сред тях са Хеопсовата пирамида, небостъргачът Бурж Халида и 7500 км магистрални пътища в Германия

Завръщането на лошите бели мъже Завръщането на лошите бели мъже

Над 90% от кино и тв продуктите са контролирани от общ идеологически курс и редовно представят почти идентични сюжети за смели чернокожи жени, трансджендър герои и други мултикултурни агенти

Турското нахлуване в Сирия - възможност Путин да засили влиянието си в регион, откъдето Вашингтон се оттегля Турското нахлуване в Сирия - възможност Путин да засили влиянието си в регион, откъдето Вашингтон се оттегля За Русия сегашната обстановка изисква много сложно балансиране Путин посочи условията, при които Русия ще се изтегли от Сирия Путин посочи условията, при които Русия ще се изтегли от Сирия

Всеки, който нелегално се намира на територията на която и да е държава, трябва да напусне тази територия, категоричен бе той

4-има убити при кървав екшън в Ню Йорк 4-има убити при кървав екшън в Ню Йорк

Неизвестни са стреляли близо до частен клуб, има ранени

100 хиляди евакуирани в Калифорния заради пожарите 100 хиляди евакуирани в Калифорния заради пожарите

Евакуирани са поне 25 000 къщи

13-годишно момче почина, след като негови връстници го пребиха до смърт в училище 13-годишно момче почина, след като негови връстници го пребиха до смърт в училище

Детето е получило жестоки удари в лицето и поредица от ритници

Пламен Илиев, вратар на националния отбор Пламен Илиев, вратар на националния отбор Всеки може да победи всеки, но ние не можем да победим никой. Виц на деня Виц на деня Полицай спира мотор с трима пийнали.
- Забранено е да се возите трима.
Ония се обръщат рязко.
- Бахти изръсили сме някъде Кольо...
Виц на деня Виц на деня Една баба отива на зъболекар. Сяда на стола и се разкрачва.
– Бабо, аз съм зъболекар, не гинеколог.
– Млъквай и извади на дядо ченето!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Алкохолът и любовта... Официалните спонсори на глупостите в живота ни!