Рекорд! 18 млн.тона обработени товари в Пристанищен регион Бургас
Изпълнителният директор на Пристанище Бургас Диян Димов е оптимист и за 2018 година очаква още по-добри резултати
19 Декември 2017, Вторник, 17:03 ч.
Автор: Иван КОЛЕВДори и по време на „Македонската криза” не сме стигали подобни резултати, изчислява изп.директор на Пристанище Бургас Диян Димов
Пристанищен регион Бургас изпраща изключително успешна година, отчете пред Флагман.бг изп.директор на държавния оператор Диян Димов.През 2017 година седемте порта в бургаския залив са обработили общо 18 млн.тона товари, което е с 20 % по-добър резултат от най-силните години – 2001 г. и 2002 г. Дори по време на Македонската криза са достигнати 15 млн.тона. Днес този показател е подобрен, а перспективите показват, че следващата година ще е още по-добра.
„Това се дължи на увеличението износ, както на зърнени храни, слънчоглед и царевица, така и на готовата продукция на българските заводи. Много от тези, които имат производство в Южна България от една страна изнасят продукцията си, а от друга са вносители на суровини”, отбеляза Диян Димов. Той допълни, че сериозен е процентът на износът и на селитра, а при металите се забелязва ръст и в двете посоки - и внос, и износ.
„Радващо е, че имаме нови предложения за износ през 2018 година. Очаквам още по-добри резултати”, допълни Диян Димов.
В категории:
Бизнес
Рейтингът на Макрон продължава да пада
Бурята ''Йоханес'' застигна и Финландия
Леля и жиголо или просто влюбени?
Кога ще са ваканциите на учениците през 2026 г.
Meteo Balkans: Това е новият климат - нервен и непредсказуем
Бурята в Пловдивско събори дървета и помля коли – десетки сигнали, няма пострадали
Силвена Роу: Животът е като кухня – трябва да намериш правилния баланс
Полша харчи €2 млрд. за система срещу руските дронове по източната си граница
Системата ни произвежда 4 пъти повече от нужните учители
Да се намали ли двугодишното майчинство
Фокусникът, който шокира, разсмива и вдъхновява – кой е Арсен?
Кое е детето загубило живота си в атентата на гара Буново през 1985 г.

Вкараха ново понятие "пристанищен регион Бургас" за да вкарат в кюпа и Пристанище Росенец, което си влачи по 10 млн тона от татово време и ще си влачи по толкова с или без криза, с или без Бургас. Никой не го вълнува колко минава през Росенец.
Дори всички пристанищни оператори в акваторията на залива не успяват да направят половината от товарооборота на Пристанище Варна.
Все така продължавайте да ни говорите как сме имали най-голямото, най-слънчевото, най, най, най пристанище с магистрала, ЖП свързаност.
Говори за държавния оператор на който си изпълнителен директор!
Вие как сте?
Iska se 2 letishta!!!!