Бургазлии в анкета на УМБАЛ Бургас: Болницата се отвори към пациентите

Хората са мотивирани да попълнят анкетата, за да благодарят за грижите и отношението в лечебното заведение
23 Май 2017, Вторник, 15:30 ч.
Автор: Флагман.бгПроцедурата по прием вече е по-бърза, а при изписване всеки пациент може да остави своята оценка за грижите, положени от лекарите и медицинските сестри
Точно четири месеца след като процедурата по прием в УМБАЛ Бургас претърпя пълна промяна, това продължава да личи в мненията на пациентите, споделени в анкетата на лечебното заведение.
„Болницата се отвори към пациентите! Сега оформянето на документацията става много по-бързо не само при приема, но и при изписването, което е голямо улеснение”, споделя жена, която е лекувана в едно от хирургичните отделения.
На 23-ти януари тази година в УМБАЛ Бургас заработи централна регистратура, която се намира на приземния етаж в хирургическия корпус. Именно от нея става оформянето на документацията по хоспитализация и дехоспитализация, както и насочването към Детския портал, кабинетите на Спешно отделение и Медицински център „Св. Николай Чудотворец”. Там са разположени и супервайзорите, които са готови да помогнат с нужната информация на всеки, потърсил медицинска помощ.
Новата организация бе въведена от изпълнителния директор на УМБАЛ Бургас д-р Мирослав Обрейков. Сред нововъведенията на д-р Обрейков е и анонимна анкета, която цели да подобри връзката лекар – пациент. В нея, при изписването си, лекуваните могат да посочат в кое отделение са били и какво е било отношението на лекаря, медицинските сестри и санитарите.
Повечето от участвалите в анкетата са мотивирани да я попълнят, за да благодарят за грижите и отношението.
Най-активни са пациентите на педиатричните отделения, Отделението по неврохирургия, Очно отделение и Отделението по УНГ болести. Не липсват и препоръки за освежаване на стаите и подобряване на условията. В случаите, в които в анкетите са споделени конкретни казуси, те задължително се проверяват от ръководството.
По идея на изпълнителния директор на лечебното заведение бе пуснат и специален e-mail: [email protected]за сигнали при нередности, които се проверяват в рамките на 4 дни. Единственото условие е подателите да не са анонимни, а да застават с името си, което гарантира активния диалог.
Пациентите, които искат да подадат сигнал, могат да го направят и като посетят сайта на болницата www.mbalburgas.com, отворят раздел „Вашият сигнал” и попълнят контактната форма.
В категории:
Бургас








Признаци на безсъние и сънна болест
30/04/2025, Сряда 16:24
0







Мъжете от тези зодии са склонни към изневяра
30/04/2025, Сряда 15:40
0

Вкъщи правим само стъргана мусака, става много по-бързо, а е още по-вкусна
30/04/2025, Сряда 15:20
0

Депутатът от ПП-ДБ Йордан Иванов проговори за отношенията си с арестувания митнически шеф
30/04/2025, Сряда 15:12
2

Хванаха жена, нафиркана до козирката зад волана - дрегерът й удари 3,25 промила алкохол в кръвта
30/04/2025, Сряда 15:00
5

Погледнете в дланта си: Aко имате тази линия, значи...
30/04/2025, Сряда 14:40
2



3 зодии, които колкото повече остаряват, толкова по-богати стават
30/04/2025, Сряда 14:00
0