Бургазлии в анкета на УМБАЛ Бургас: Болницата се отвори към пациентите
Хората са мотивирани да попълнят анкетата, за да благодарят за грижите и отношението в лечебното заведение
23 Май 2017, Вторник, 15:30 ч.
Автор: Флагман.бгПроцедурата по прием вече е по-бърза, а при изписване всеки пациент може да остави своята оценка за грижите, положени от лекарите и медицинските сестри
Точно четири месеца след като процедурата по прием в УМБАЛ Бургас претърпя пълна промяна, това продължава да личи в мненията на пациентите, споделени в анкетата на лечебното заведение.
„Болницата се отвори към пациентите! Сега оформянето на документацията става много по-бързо не само при приема, но и при изписването, което е голямо улеснение”, споделя жена, която е лекувана в едно от хирургичните отделения.
На 23-ти януари тази година в УМБАЛ Бургас заработи централна регистратура, която се намира на приземния етаж в хирургическия корпус. Именно от нея става оформянето на документацията по хоспитализация и дехоспитализация, както и насочването към Детския портал, кабинетите на Спешно отделение и Медицински център „Св. Николай Чудотворец”. Там са разположени и супервайзорите, които са готови да помогнат с нужната информация на всеки, потърсил медицинска помощ.
Новата организация бе въведена от изпълнителния директор на УМБАЛ Бургас д-р Мирослав Обрейков. Сред нововъведенията на д-р Обрейков е и анонимна анкета, която цели да подобри връзката лекар – пациент. В нея, при изписването си, лекуваните могат да посочат в кое отделение са били и какво е било отношението на лекаря, медицинските сестри и санитарите.
Повечето от участвалите в анкетата са мотивирани да я попълнят, за да благодарят за грижите и отношението.
Най-активни са пациентите на педиатричните отделения, Отделението по неврохирургия, Очно отделение и Отделението по УНГ болести. Не липсват и препоръки за освежаване на стаите и подобряване на условията. В случаите, в които в анкетите са споделени конкретни казуси, те задължително се проверяват от ръководството.
По идея на изпълнителния директор на лечебното заведение бе пуснат и специален e-mail: [email protected]за сигнали при нередности, които се проверяват в рамките на 4 дни. Единственото условие е подателите да не са анонимни, а да застават с името си, което гарантира активния диалог.
Пациентите, които искат да подадат сигнал, могат да го направят и като посетят сайта на болницата www.mbalburgas.com, отворят раздел „Вашият сигнал” и попълнят контактната форма.
В категории:
Бургас
Кола се вряза в пълен с хора басейн във Франция след объркване на педалите
Три зодии ще имат пробив през 2026 година
Тостът "Скаген" - как един сандвич се превърна в символ на шведската кухня
Станка Златева: На следващата олимпиада искаме българи, а не натурализирани състезатели
Агресивен нов вариант на грип А се разпространява по света: лекарите предупреждават за тежки симптоми
Китайската полиция тества смарт очила с изкуствен интелект и преводач
Съдът остави в ареста Росен Кръстев - Стъкларя, обвинен за лидер на престъпна група
Нови научни данни поставят под съмнение представата за вейповете като "по-безопасна алтернатива"
16/12/2025, Вторник 17:42
0
Русия обяви Deutsche Welle за „нежелана“ и фактически забрани дейността ѝ
Все повече сигнали за хлебарки в жилищните сгради: експерт предупреждава за ръст на заразяванията
78 млн. лв. дупка в социалния бюджет: защо хората с ТЕЛК растат лавинообразно
Коледа и Нова година са най-рисковият период за изневерите
