Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Да разпънете детето ми на кръст и да го хвърлите в огъня? Щом е за реклама - ОК!

Може и в ковчег да го сложите, обаче нека капакът да е отворен, съгласна е млада двойка
Ключови думи:

Социален експеримент в предаването „Комбина” по Нова телевизия показа на какво са готови български родители, за да направят детето си известно. Оказа се, че жаждата за слава си има граница, но тя е доста разтеглива. Екип, преструващ се на част от рекламна агенция, разпитва родители в столичен мол дали са съгласни детето им да участва в реклама. След като родителите проявяват интерес, започва проверката на тяхната търпимост.

Повечето хора нямаха нищо против да оставят детето си на студено за около 15-20 минути, което се изисква за снимките на „рекламата”. Дори допълнението, че дечицата трябва да са по къси панталонки и потници не ги смути. „Няма проблем”, заяви уверено една майка. „Той и без това е кален”, изтъкна друга.
Друга екстравагантна идея за реклама – разпъване на кръст на дете, също не срещна възражения. „Само не знам дали ще издържи. Ама тя ще е вързана, така че няма проблем”, каза една от майките. Когато хората разбраха, че детето ще бъде обградено от умиращи или умрели кучета, също не се притесниха.

Следващият „кръг” беше въпрос за участие в реклама, в която детенцето ще стои в средата на огнен кръг. Родителите пак не възразиха. „Искаме да участваме. Тя и без това е победител в конкурс”, похвали една майка дъщеря си.

Чак когато попитаха една майка дали е съгласна детето й да бъде сложено в ковчег, тя отказа. „Огън може, ковчег – не”. Друга двойка родители сериозно се поколебаха, но като им казаха, че ковчегът няма да е затворен, бяха склонни да се навият.

В студиото на предаването въпросът беше коментиран от няколко души. Беше изтъкнато, че освен традиционното желание на родителите да бутат децата си напред, трябва да се има предвид и икономическата ситуация у нас, която още повече допринася за това българинът да се навива лесно.

Според Влади Априлов, естествен е стремежът на родители и деца да станат известни. „И как става това – като ги покажат по телевизията. Те виждат известните хора по телевизията”, каза той. Разликата между нашите и американските напористи родители, обаче, е, че в САЩ хората винаги питат колко ще получат за изявата на детето им. Докато при експеримента у нас никой не зададе този въпрос./БЛИЦ/
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Арестуваха депутат в Украйна заради корупционен скандал с покупка на дронове Започнало е и вътрешно разследване, заяви президентът Володимир Зеленски Българинът Петър Мирчев опита да продаде оръжия за 53 млн. евро на мексикански наркокартел Той обаче не е преговарял с представители на "Халиско Нова Генерация", а с внедрени от американските служби
„Сектор Г“ избухна срещу ръководството на ЦСКА Стига аматьорщина и посредственост, зоват организираните привърженици Татуировка на врата издаде банда джебчийки от България, вилнели из Италия Три жени с богато криминално досие обирали възрастни в супермаркети в Порденоне, Удине и Бергамо, разплетени са и връзки с нелегални фабрики за цигари под кравеферми
Звездата от сериала „Шербет от боровинки“ е най-красивата жена в света за 2025 г. Пет турски актриси влязоха в топ 10 на глобалната класация, в която освен красота се оценяват и влияние, и репутация Емануела вече е дебела и стара, смятат чалга фенове Други обаче застават плътно зад любимката си
Може ли да повярвате, че този чалга динозавър е на 73 години и разцепва дансинга Милко показа какво значи да си легенда – истинско шоу на живо Крадците напуснаха София и поеха към морето, има ли бум на обирите по Черноморието Празните жилища в курортите стават лесна плячка, СДВР съветва: Уведомете съседите, подсигурете ключалките и не оставяйте имоти без надзор
Този известен бизнесмен е затънал в дългове 37-годишният предприемач и инфлуенсър, който стана по-популярен за обикновения зрител и като участник в кулинарното предаване Hell’s Kitchen Даниел Бачорски, призна в откровено интервю, че макар и да е начело на цял холдинг от печеливши фирми, е натоварен с банкови заеми за милиони левове Как алчността провали сезона в наша съседка, където пържените картофи са 16 евро, магнитчето - 20 евро, а шезлонга - 200 евро Мненията за провала на сезона циркулират – гражданите, които отдават апартаменти под наем, обвиняват ресторантьорите и държавните органи, те пък тях, а туристите – всички заедно
Някои хотелиери намалиха цените с до 40 %, наистина ли е толкова слаб сезонът, говори експертът В Слънчев бряг всичко е пълно, твърди Александър Александров 15 секунди мълчание за българския театър и актьорите, които се разделят с ДТ „Адриана Будевска“ Валери Еличов сподели, че в петък са извикали него и трима негови колеги, за да подпишат заповедите за прекратяване на трудовите си договори