Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Напрежение за новия корпус в двора на Математическата и Френската, родители искат ППМГ да има своя сграда

ППМГ-Бургас не приема да дели сграда с друго училище
Ключови думи: ППМГ Бургас, петиция, училище, собствена сграда, родители, възпитаници, Димитър Николов, Красимир Вълчев, образование, ГРЕ Бургас

Време е ППМГ "Акад. Никола Обрешков" в Бургас да има собствена сграда. Това настояват родители, които изпратиха отворено писмо до Флагман.бг, Община Бургас, Министерството на образованието и науката, националния омбудсман и председателя на ОбС адв. Михаил Хаджиянев.

"Повече от половин век ППМГ „Акад. Никола Обрешков“ е без свой дом. Нито един випуск, учител или ученик не може да се похвали, че е прекрачил прага на свое училище.

Независимо от липсата на своя собствена сграда, вече повече от 50 години, възпитаниците на гимназията издигат авторитета не само на учебното заведение, но и на град Бургас и на България с блестящото си представяне и постигането на високи резултати на престижни републикански и международни състезания", подчертават родителите.

С помощта на Общината – нов дом за най-добрите математици в Бургас

Въпреки приноса си към българското образование, гимназията отново е поставена в неудобна ситуация, отбелязват те.

Досега е имало три възможности да се отдели ППМГ "Акад. Никола Обрешков" от ПГРЕ "Г.С.Раковски", но и трите са пропуснати.

Първият случай - корпусът, който бе издигнат успоредно по ул. "Цар Симеон" бе предоставен за ползване на "Общински имоти", вторият - сградата на бившия дом за деца бе ремонтирана и стана дом на иновативното училище ОУ "Александър Георгиев-Коджакафалията". Третият опит също не е използван пълноценно - последният корпус, чийто ремонт прикючи преди броени дни, се разделя между двете училища "Г.С.Раковски" и "Акад. Никола Обрешков". Дори има решение на ОбС-Бургас, което регламентира съвместното използване на сградата от двете гимназии.

Заради това родителите настояват да се отмени решението на местния парламент и раздели сградата по начин, който да удовлетвори и двете елитни гимназии.

 

63
Коментара по темата
63.
Аман от недомислици
23.09.2025 13:20:06
Със сигурност се опитва да си измие ръцете директорката и се опитва да се отърве от неудобния й Обществен съвет. Общественият съвет свика среща на родителите вчера и успоредно с това директорката пусна анкета, защото не й хареса как действа Съветът. И непрекъснато слага малки и големи заедно, въпреки че гимназисти и прогимназисти са със съвсем различен режим на придвижване! Едните ти водят родителите, другите си ходят сами!
Обаче и действията на Общината нямат никаква логика, ако е вярно,че е изискала да започват в различни часове двата корпуса. Защо, след като влизат от различни улици и входове?? Те даже не влизат от една и съща част на двора! Защо да не започват всички от 08:00 ч? Освен това ако малките ученици трябва да ги водят родителите , големите ходят сами. Защо и големите да започват в 07:30?? Това е пълен абсурд! А въпросът за сградата на ППМГ е още по-нелеп. За трети път остават без сграда!
62.
Родител
22.09.2025 16:18:32
По принцип "Коджакафалията" трябваше да е ППМГ и честно казано най-добре да ги преместят там, а да дадат стаите им в новия корпус на учениците от "Коджакафалията". Даже и топла връзка имат със старата сграда, така че учителите няма да пресичат двора.
61.
Не е карайте! Всички деца заслужават добра база!
22.09.2025 14:47:40
Защо всички се фокусират върху децата, техните постижения и кой заслужава и кой не?! За да се раздели масата и да се завладее по- лесно ли? По- адекватния въпрос е: защо се построи този корпус, който не решава пробелмите нито на едното, нито на другото училище? Кой одобри този проект? Кой ще носи отговорност за това недомислено решение да се смесят ученици от двете училища (със сигурност не директорите го решиха)? Защо толкова години няма самостоятена сграда за ПМГ? Няма нужда да се настройват ученици, учители и родители от двете гимнзии едни срещу други. По- скоро трябва да се обединят всички и да се даде гласност на по- високо ниво (защото на ниво Община решение няма да има, има само лъскав PR). Трябва да се информира МОН и някоя наионална медия за този сериозен проблем!
60.
Ина
22.09.2025 08:36:56
Не всички деца в Математическата носят медали. Носят ги на едната ръка като брой от випуск. Хайде не се изказвайте така. Сградата си е на ПГРЕ, старата. Моля, съобразявайте се. И децата от езиковата са ощетени от претенциите на Математическата. Останаха без кабинети и пр.
59.
До 57 и 58
21.09.2025 13:19:10
"Но това значи ли, че децата от ППМГ трябва да бъдат подритвани като сирачета и гонени." Извинявам се,ама към децата от ППМГ всички се отнасят като богопомазани. Трябва да бъдете поне един ден в основната сграда, за да видите отношението към ученици от математическата и към ученици от романските езици. Еми не е еднакво, много несправедливо и неравно се отнасят към децата.(Иначе за основната тема съм съгласна) А до простака от коментар 58. Намерете си работа! Отричате,че сравнявате деца,а после изваждате някаква измислена статистка. Извинявам се,ама то г*за ли си я изкарахте (с извинение). И другото. Влезте в новия корпус,за да видите какво става на въпрос. Ама после ще ревете детето ви да учи в старата сграда. Като родителите имат такива претенции да направят нещо, а не да се оплакват в онлайн медии. Въпрос на време е ППМГ да отиде в смешния корпус и ако искат на двоен или на троен режим да стоят там. Жалко,че и тези деца с висок потенциал имат такова извинение за родители.
58.
до коментар 56
21.09.2025 11:03:59
Пак повтарям. Изборът на гимназията, заслужила новия корпус, трябва да бъде аргументиран! Критериите са очевидни и ясни: постиженията и резултатите от НВО на учениците, броят победи и награди от международни и национални състезания на всяка една гимназия.
Никъде не съм сравнявал децата! И наистина никъде не съм написал, че другите са малоумни – какъв е този глупав коментар?!
Но постиженията на учениците могат да бъдат оценявани и сравнявани. Не е ли обидно за вас, че ги сравняват при кандидатстване след 7 клас?! И тук е същото!
Между другото, ППМГ е по-силна не само по математиката, но и по БЕЛ!
НВО 10 клас 2025г
Математика – ППМГ 80 т срещу ПГРЕ 38 т
БЕЛ – ППМГ 71 т срещу ПГРЕ 63 т

ДЗИ (12 клас) 2025:
Среден успех по БЕЛ – ППМГ 5,31 срещу ПГРЕ 4,99

ППМГ показва всяка година по-високи резултати и именно това трябва да бъде основният аргумент за предоставяне на новия корпус!
57.
Родител
21.09.2025 10:50:06
До 56 и всички, които споделята мнението, че училището е на ГРЕ. Извинете, но бабите и дядовците ли на тези ученици, са купили имота и са редили тухлите на сградата, че да претендирате за такова изключително право на собственост? Да училището по документи се води на ГРЕ - факт. Но това значи ли, че децата от ППМГ трябва да бъдат подритвани като сирачета и гонени. Всички деца в града заслужават да бъдат третирани като РАВНИ! И ако Общината до този момент не е намерила решение на този проблем, това води до напражение и за двете гимназии. Не виждам защо се насажда тази враждебност между двете училища. Целта е ВСИЧКИ да получат спокойна среда и добри условия за учене!
56.
До коментар 54 (ученик от ПГРЕ)
21.09.2025 04:28:24
Наистина трябва ППМГ да вземат новия корпус! Пожелавам ви късмет да съберете 1500 деца в това смешно извинение за училищна сграда. Нека главната сграда си остане на училището,на което принадлежи! И другото,че сравнявате деца. Грозно,пошло,смешно... За това,че вашите деца учат математика и уж показват ,,много добри и хубави резултати" не означава,че другите деца са малоумни. Смешна работа от прости, необразовани, недоразвити и неинформирани индивиди,които се подвизават под прозвището родители! Горди сте от децата ви,а дали те са горди с вас?! За жалост съществуват хора като вас. Дано децата ви са в пъти по-добри и нека ви дойде поне малко акъл в главата...
55.
Петиция
21.09.2025 00:24:01
Петиция за самостоятелност и независимост на ППМГ
https://www.peticiq.com/498303
Хора, моля ви, гласувайте, ако подкрепяте ППМГ.
54.
Родител ППМГ
21.09.2025 00:08:52
Както вече много пъти е написано – ПГРЕ има собствена сграда. ППМГ нямат!
Новият корпус трябва да бъде даден на ППМГ за пълно ползване!
Всички деца заслужават прекрасни училища. Но когато общината не може да ги осигури за всички, изборът на гимназията, заслужила новия корпус, трябва да бъде аргументиран!
А главните критерии са резултатите на учениците от НВО, броят на победите на национални и международни състезания.
ППМГ за 50 години са заслужили своя собствена модерна сграда! С труда си, с победите си, с високите си резултати от НВО.
Какъв болен мозък измисли да се смесят 2 гимназии в две сгради? С какво е обосновано това тъпо решение?
Всяка от сградите трябва да се стопанисва от една гимназия. Иначе – хаос и безстопанственост!
И заради какво? Някой поискал неговото дете от ПГРЕ да учи в новото училище?!
През февруари началничка на РУО Петя Петрова, в присъствието на ученици и учители от ППМГ, заяви, че новият корпус ще бъде изцяло за ППМГ!
Кой накара Общината да се откаже от своето обещание да предостави новия корпус изцяло на ППМГ?!!!!
53.
До 19
20.09.2025 21:36:38
Я иди това да го разкажеш в немската гимназия. И с коя атрофирала мозъчна клетка реши, че можеш да даваш мнение? твърдиш, че от математическа не ходят в чужбина ли? От кога ученето в чужбина е проблем?
Да сравняваш децата по такъв гнусен начин, показва л, колко дребна и жалка душичка си.
52.
Ученик ГРЕ
20.09.2025 14:43:15
Или да се връщаме на двусменен режим,или да се разделят сградите.Така хаосът е пълен.
51.
292
19.09.2025 22:34:26
"...и раздели сградата по начин, който да удовлетвори и двете елитни гимназии". И от кога реалната гимназия я броят за елитна? Да не би няколко елитни тъпанара, които "карат влака"в града, ама цял живот няма да могат да си простят, че "краката им са мирисали", че да учат в математическата, иска да си отмъстят, като изгонят учениците и някъде на гъза на географията? Споко, бе, те и без това като завършат, ще си бият камшика. Не защото искат, тук няма с какво да ги задържим.
50.
Did
19.09.2025 21:12:34
Аз също често минавам около сградата и наблюдавам какво се случва. Разбира се, във всяко училище има различни деца – и по-скромни, и по-провокативни, и пушачи, и отличници. Това не е водещият аргумент. Въпросът е, че ППМГ е едно от най-добрите училища в региона, с национални и международни постижения, и е недопустимо да нямат собствена база. Вместо да се сравняват учениците на едно или друго училище, темата трябва да бъде: как общината и институциите ще гарантират нормални условия за обучение на всички. Защото едно е сигурно – успехите на ППМГ не идват от нищото, а от труд, дисциплина и отдаденост на учениците и учителите.
49.
До коментар 48
19.09.2025 20:45:32
Вие наистина не сте били в голямо междучасие около зоната на сградата. Аз като свидетел,мога да кажа,въпреки че,децата от ПГРЕ не носят униформи (т.е тези,които са от 10 клас нагоре,защото другите имат и дрескодът е много сериозен) се държат доста адекватно за възрастта си. И да виждам,че опъват цигарите,но ако се вгледате ще видите и ученици от ППМГ също,които се държат доста надменно (не всички). За това, ръководството на ППМГ и общината трябва да започнат да търсят нова сграда за математическата. По документи тя е на ПГРЕ. Децата от двете училища се отнасят,що годе нормално и може да се каже професионално едно към друго. А възрастни хора да определят деца какви са е смешно и грозно,това са хора с комплекси.
48.
Дид
19.09.2025 20:17:11
Прави са родителите в исканията си.
В отговор на злобните коментари срещу учениците на ППМГ и сравнения, предлагам да присъствате в двора на училището в едно междучасие и да сравните облеклото, поведението и възпитанието децата с униформа на ППМГ и ГРЕ. Разликата е огромна. Разбира се в полза на първите.
Трябва всяка жаба да си знае гьола и всяко дете да си знае училището.(Което е в собствена сграда)
47.
NNNNNNNN
19.09.2025 20:15:29
Проблемът е в общината, а не в директорите на училищата. Защо 50 години нито един кмет и общински съвет в Бургас не намериха парцел за самостоятелна сграда на ППМГ? Нотариалният акт на сградата е на ПГРЕ, която е наследник на Първа мъжка гимназия. ПГРЕ е много по -потърпевшото училище от това съжителство. А да обиждаш деца, които учат езици и да твърдиш, че други имат повече право да учат в тази сграда, е грозно и показателно за много личностни дефицити.
46.
Стсмат
19.09.2025 15:20:47
ППМГ е в топ 10 в България от много години а ГРЕ ги няма в ТОП 100 така, че всички напъвания стигат до н.....я на езиковата. Да се търси друга сграда за ГРЕ, това е ППМГ.
45.
Ученик от ПГРЕ
19.09.2025 14:18:51
Като гледам коментарите искам някой да ме изпере с права лопата през врата. Толкова хора, които се мислят за свръх интелигентни. Аман от тях!
Ние трябва да търпим претенции (понякога и нагло поведение) от много представители от ППМГ (ученици, ръководство, родители...). В училищната сграда има две стълбища. Едното е предназначено за едното училище, другото за другото училище. Да,ама не. Ученици от ППМГ не използват предназначеното за тях такова. Учители от ПГРЕ бяха изгонени от хранилищата им. Всеки ден се бъхтим да изкачваме стълби и да стоим в стаи,в които най-много напича слънце. Мислят си,че салоните по физкултура са само техни. Ръководството на ППМГ разпределя по няколко класа от своите да карат физическо в по-малкия салон. Как се очаква да се съберем 4 класа в малък салон?! И нещото,което най-много ме дразни е как ни определят родителите от другото ,,елитно" училище.
За това,че сме предпочели да учим език,не означава,че сме по-глупави. В нашата гимназия влизат и деца,които имат бал за всяка една гимназия в Бургас,а и в България! Носим също много медали от всякакви състезания и олимпиади (волейбол, баскетбол, литература, чужди езици,биология,химия, даже и математика
44.
до 37 и 38
19.09.2025 13:19:47
След "класата" на Радостина Георгиева се стигна до този батак. Толкова години "класа" и мили очи сигурно са коствали доста отстъпени помещения и облагодетелстване.
43.
Tralala
19.09.2025 10:14:12
Новият корпус на ППМГ е направен през пръсти, колкото да се усвоят някакви пари. Това и децата го разбраха. Малки стаи, чинове, които също са толкова малки, че децата едва се побират на тях. В сградата не е изградена система за звънци и от ръководството на училището са приспособили алармената система на пожарната за звънене. Това е абсурдно. Ще стане някой пожар, никой няма да разбере. Да не говорим изобщо за това дали сградата има разрешителни за експлоатация, като акт 16 например. Като корпуса е замислен за математическата гимназия защо не са предвидени кабинети за учителите, за медицинския екип!? Много бързо е трябвало явно да се вземат кинтите, и каквото стане - стане. Бургас, най-добрия град за живеене.
42.
Rod
19.09.2025 08:56:08
Защо никой не си задава въпроса как се чувстват децата и от двете гимназии, разпръснати в двете сгради. Те са изкупителната жертва в тази ситуация. Тях никой не ги попита какво искат, кога искат да започват учебните часове, как е най-добре за тях. Тук не става въпрос за таланти и успехи. Талантливи деца има във всички училища. Тук става въпрос за нормален учебен процес на нашите деца, защото те са нашето по-красиво бъдеще.
41.
До 40
18.09.2025 23:46:02
Да да, ама не'
Започна се още съд сградата на Интерната. Ремонтът бе предвиден изцяло за ППМГ. Учителите направиха проекти за интерактивни кабинети, за учениците на ППМГ. Изведнъж....повторение. Този път не басейн, голямата работа, а нова Частно общинска училище?!? Да може задръстванията там да са още по-жестоки. Огромната простотия! ОУ Иван Вазов не може да събере две паралелки първокласници, но на 250 м. правим често ново училище. С топла връзка. Да гледат децата от втората категория барбарони и сензорни светлини. Трети опит. Отново с цел ППМГ да събере всички на едносеменен режим. Въпреки намаляне броя на паралелки в ППМГ има 31 срещу 20 стаи. Иначе нашарили с всякакви формули и математически символи фасадата. Трябваше сцена с френска любов, за да претендират родителите на ГРЕ. И.....тази сграда винаги е имало проблеми, за едни изказващи се по-долу. Затова Руската я пратиха в Лазур. Малко разшириха Френската и се получи ....отново презаселване. А към онези с инженерите и какви бяха там от Френската, мога да кажа, на всеки инженер ...не от ВХТИ, завършил там има поне 10-15 такива, завършили в Математическата. И не се дърлете с децата и родителите им, при условие, че има некадърно управление на ресурси и явно крадене на публични средства
40.
До 39
18.09.2025 21:19:56
Я преброй колко стаи са за гре в новата сграда 12 срещу 21 за пмг и винаги винаги винаги от самото начало се е писало че сградата ще се ползва ат 2 гимназии ,проверете и после имайте претенции
39.
Отговор на коментар 34
18.09.2025 20:45:45
Да, ама сега вие ни заемате половината сграда, натрапници. Я първо себе си оправете, пък тогава говорете за нас!
38.
Бивш ученик
18.09.2025 19:43:40
Абе има нещо вярно,но пък може да иска да въдвори ред,но е факт че Радостина Георгиева беше класа
37.
Родител
18.09.2025 17:30:37
Не става директорката на френската. Тя е срещу учители и ученици. Всичко дава на ПМГ,за да е директорка. И всичките и сто назначени помощнички,за да дебнат и наказват всичко живо,че да ми записват и детето в списъци, че закъсняло две минути. Аман от такива.
Аман! Що нямаше проблеми преди да се появят ?
36.
Подкрепям 35
18.09.2025 16:38:30
Браво на коментар 35,точно така Да се мести цялото ПМГ там и да се оправят както искат ,да минат на 2 смени. Винаги ГРЕ са били потърпевши от тях ,и да спрат да ми говорят и да ги мислят за богоизбрани
35.
Родител
18.09.2025 16:20:53
Тази сграда изначално е направена така, че за никого не е достатъчна.Нима в Общината не знаят броя на децата в училищата, постоянно получават справки. Там няма място нито за администрация, нито за хранилища.Какво правят директорите и цялата администрация на ПМГ в сградата на ПГРЕ, когато децата им са в другия корпус.Да не говорим за онова безобраие на покрива.То е животозастрашаващо! На никого не му пука за децата! Трябваше да бъде за ПМГ, даже и отвън имаше някакви математически писания. Да се местят там и да карат на две смени. Пишете глупости, като че ли ПГРЕ имат някаква изгода от това. Нищо подобно. В момента са избутани в най-гадните стаи и на двата корпуса са на последните етажи. Те са най-големите потърпевши. Години наред и за сметки и за режийни и за каквото се сетите.Техните ученици също печелят олимпиади и състезания и НЕ СА ВТОРО КАЧЕСТВО! А за това модерно недоразумение трябва да се държи сметка.
34.
егати и наглите
18.09.2025 14:24:33
ПМГ да се оправят ГРЕ си имаме сграда
33.
hahah
18.09.2025 13:33:43
31, Компютърното в Меден рудни с 5ца на матурата влизаш с 200. Ебати "елита". Да не говорим, че е концлагер на майната си.
32.
До 31
18.09.2025 13:09:31
Компютърното в Меден рудник кога стана елитно? Стига смешки.
31.
Родител
18.09.2025 12:47:54
Предлагам математическата да се премести в Меден Рудник..Място много там е и другата елитна гимназия-Компютърната.
30.
до бургазлия
18.09.2025 12:24:18
Аз пък предлагам Коджакафалията да се разкара от сградата, предвидена за ПМГ, и да ходи някъде другаде. Ненужно ВИП училище, направено за да се снимат, вместо да се даде на ПМГ. Добре оборудвана и голяма сграда.
29.
hahaha
18.09.2025 12:22:38
26, тъпанар ще викаш на някой друг, нивото ти е ясно, много добре ги знам баловете.
28.
бургазлия
18.09.2025 12:15:22
Мога да ви предложа и друг вариант, в новата сграда отиват учениците от Иван Вазов, а ПМГ се местят там с електрото и си учат пак на две смени като не им харесва така .Училището е голямо ,ще се съберат .Целия проблем тръгна със създаването на Коджакафалията , такова училище беше не нужно ,сега свободни места по училищата в центъра
27.
*********
18.09.2025 11:51:54
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
26.
до ммм
18.09.2025 10:27:53
Да отиват в новата сградата цялото ПМГ , ние от Раковски отдавна мечтаем да си останем в нашата си страда сами , писна ни да ни натрапват различни училища ,Ама ПМГ и там не могат да се съберат ,а колкото до нивото ходи в лево ти и се запознай с баловете за влизане по гимназиите и вземи и прочети ,тъпанар
25.
Мммм
18.09.2025 09:59:57
До 26, аре у лево. Сградата от самото начало е за ППМГ. Август месец се събират в общината и викат "ще я делкаме". А колкото до качествата на двете училища. Сравни бала за влизане. В романските се влиза 4 на матурата. В ППМГ с 5.50 евентуално на 4то класиране. Нивото е различно, сори, хората и децата са различни, с повече мерак за учене, положили повече усилия за да влезнат, с по-добра дисциплина. Съжалявам, но не можеш да сравняваш двете училища.
24.
До 21 Коопмарак
18.09.2025 09:40:27
Олигофрене , ПГРЕ /Гиманзия Раковски е най-стратата гиманзия в Бургас ,сградата е на това училище. Не си запознат с децата които учат и те ходят по олимпиади,състезания и носат медали,стават инженери ,лекари .Стига с това ПМГ ,да трудно се влиза но не всички са гениални там -познавам доста деца и от двете училища.Още като излизе решението се занеше и пишеше че сградата ще се ползва от двете училища.Престанете да настройвате децата-родители във вас е пробелма
23.
До 21.
18.09.2025 09:23:32
По-полека с ПМГ. Точно завършилите ПМГ имат проблем с инженерните специалности във ВУЗ. В ПМГ не се учи физика. Което е огромен проблем.
22.
Spas
18.09.2025 09:09:03
Искам да се наемат два булдозера, да се съборят сградите и да се върне просторния училищен двор.
И кмета Николов да бъде заточен на Света Анастасия
21.
Уау
18.09.2025 07:58:52
Сериозно ли френската е елитно училище? По мое време там влизаха с тройки ,че и двойки.Който не успяваше никъде -френска,руска...
20.
Нагличко
18.09.2025 07:58:26
Малко наглички тези родители от ПМГ. Първо уж от умните, пък последни разбрали какво ще стане. Второ -идклаи си сградата - ами да отиват. Ама май не могат да се съберат там и пак ще искат да ползват другата сграда. Няма как да стане тази схема. Едно време в тази сграда учеха 3 училища и нямаше напрежение. Сега родители с комплекси настройват децата едно срещу друго. Часовете им били неудобни. На децата от другата гимназия да не са удобни - да почват в 8:30 и да свършват в 15:00. Ами ок - да им почват математичетата в тези часове, другите деца с радост ще идват по-рано на училище.
19.
Копармак
18.09.2025 07:44:21
Има лесно решение - премества се или направо се закрива ГРЕ и съществуващата сграда остава за ПМГ. Езиковите гимназии са най-безсмислените училища, харчат пари на държавата, за да подготвят кадри за другите държави, а най-извратеното е, че минават за най-елитни училища - явно е елитно да ти подарят образованието тук и после да идеш да бачкаш на другите. ПМГ, от друга страна, е основа за най-важните и нужни професии - лекари и инженери, така че е много по-елитна и важна гимназия от езиковите.
18.
до 4
18.09.2025 01:05:47
Дизайна с змийските очички на Арена Бургас е по идея на Великия МАСОН от Руска Масонска ложа ГЕРБ спортен министър Красен Кралев/известен като Брат Крадлев/.
Брат Красен Крадлев много искал да КОПИРА Рептилската Кофрентнацзала на VATICAN в РИМ която мяза на гигантска змия кобра .
А все известно че ПАПИТе в РИМ и много от кардиналите Не всички са ФРИ МАСОНИ членове на Р2 Propaganda Due(Мафиотска Масонска организация известна че ПЕРЕ пари от наркотрафик на турски хероин и колумбийска кока във ватиканска банка IOR)
17.
до 4
18.09.2025 01:00:59
Дизайна с змийските очички на Арена Бургас е по идея на Великия МАСОН от Руска Масонска ложа ГЕРБ спортен министър Красен Кралев/известен като Брат Крадлев/.
Брат Красен Крадлев много искал да КОПИРА Рептилската Кофрентнацзала на VATICAN в РИМ която мяза на гигантска змия кобра .
А все известно че ПАПИТе в РИМ и много от кардиналите Не всички са ФРИ МАСОНИ членове на Р2 Propaganda Due(Мафиотска Масонска организация известна че ПЕРЕ пари от наркотрафик на турски хероин и колумбийска кока във ватиканска банка IOR)
16.
малчуган с i Phone17
18.09.2025 00:53:06
Тва са изкуствено генерирани скандали само че Не от АI a от кръга строители и усвоители на държавни средства ,кръга на чичо КМЕТ.

Тяхната игра е да ремонтират строят и отново ремонт на ремонта така са стсва милионер
Както казва баш крадеца от Банкя :
Работа Работа Работа
15.
Димитрова
18.09.2025 00:18:20
По-долу имаше коментар,колко деца от ПМГ носят медали от национални и международни състезания? Много деца от ППМГ носят медали от национални и международни състезания,печелят златни медали.Това е самата истина.
14.
Ученик бивш
17.09.2025 23:52:54
Проблема тръгна с басейна и измисленото основно училище ,че сега и филиал в крайморие ще правят.В центъра пълно с места по училищата .
13.
Родител
17.09.2025 23:32:05
А ремонт на старата сграда кога ? Колко пъти правихме ремонти родителите от гре, сградата се рушеше и двете училища …и пмг да има умни деца ,но 20 човека ходят по състезания .От другите училища не ходят ли не носят ли
медали ? Стига с това фаворизиране,трудно е различни училища заедно ,ама не и защото едните са по ,те да са в новата сграда
12.
Родител
17.09.2025 23:21:18
От самото начало се знаеше че сградата е за 2 те гимназии ,защо сега се сетиха … Винаги се казвало това и малките ученици как се съобразяваха досега с големите от пмг ,същото е и с гре и за какво се съобразяват ,хайде стига лиготии
11.
Отговор на Гражданин
17.09.2025 22:51:51
Вие май не разбрахте за какво става въпрос в статията. Проблемът не е в учениците, а че отново някой не си е свършил работата! Да не говорим колко нечестно са се отнесли с учещите се, които са останали в старата сграда на ПГРЕ! Всички ученици на ППМГ се представят достатъчно достойно и на ниво, че накрая някой да казва, че трябва да се съкратят паралелките!
10.
ОПГ на МВР
17.09.2025 21:49:09
Като се обърне каруцата, пътища много!
Хората се загрижили за закуските и междучасията на децата, а за тяхната безопасност никой не го е грижа.
Никой не пита аварийни изходи има ли сградата? Ако няма, кой е одобрил проекта, кой е издал разрешение и много подобни въпроси, които мисирките удобно проспиват!
Стана ясно, че държава няма, но тук става въпрос за вашите деца.
Всички забравиха много бързо, какво се случи в Северна Македония и никой не си взе поука.
9.
Гражданин
17.09.2025 21:31:04
Съкратете им паралелките и ще се съберат! Много бързо! И без друго малките само се ритат, бият се из коридорите, по улиците, врещят из магазините, хранят се навсякъде,по всяко време. Родителите им задръстват от години всичко в района. Така че, съкратете им паралелките и ще млъкнат.
8.
Родител
17.09.2025 21:10:25
Проблемът не е само в собствеността, а в абсурдното разписание на часовете, заради което малки ученици се съобразяват с големи от френската и са на училище от 7:30 до 14:00 редовни часове.
7.
Mdam
17.09.2025 20:48:33
Крайно време е да имат сграда! Тамън я построиха, и я дадоха пак частично на ПГРЕ. Цирк.
6.
Бургазлия
17.09.2025 20:41:55
Има младежи ГЕРБ.
Има жени ГЕРБ.
Но защо няма мъже ГЕРБ.
ЗАЩОТО ВСИЧКИ СА ПУТКИ АХАХА
5.
До 2
17.09.2025 20:30:09
Така е! Тази змийска глава (точно на рептил прилича тази зала) е абсолютна бездънна яма! Побойници ще събират там за зрелища, а за елитните гимназии - компромиси. Ами, прави са родителите на учениците от ППМГ! Това е най- елитната гимназия и трябва да е в отделна сграда!
4.
Корупцията убива
17.09.2025 20:30:01
Доколкото знам новата сграда е без акт 16. Много е съмнително и дали отговаря сградата на противопожарните изисквания! 1000 човека са с едно стълбище за евакуация и врата и половина. При пожар, на нисък етаж около стълбите ще стане касапница, децата ще скачат от прозорците като през 11/09.
Предполагам, за това и никой от общината не се яви тази година на откриването на учебната година, за да пререже лентата на новата сграда!
3.
Той
17.09.2025 20:28:49
Явно директорите толкова струват, все наготово искат.
2.
Бургазлия
17.09.2025 20:12:25
Нема пари, спортната зала ги глътна!
1.
Опа
17.09.2025 19:35:00
Орташката работа,кучета я яли.
  Добави Коментар
Еврото скапва новогодишната нощ, а левът изчезва с Дунавското хоро в полунощ, Хотелиери и ресторантьори са в шах от очаквания хаос, заради еврото 84 души пострадаха след консумация на дюнери в частно училище Към момента 10 деца и двама възрастни остават хоспитализирани, а на останалите е оказана амбулаторна помощ
Областна администрация Бургас има нов главен секретар. Всички го познават Все още обаче няма назначени заместници на губернатора Владимир Крумов Бакалов„Митници”: По-силна марихуана и нови начини за маскиране, а рискът за децата нараства Марихуаната сега е в пъти по-силна от преди 10 г.
Представител на ВСС отрича заплатите да са по 20 000 лв., но не казва колко са И председателстващият съдебния съвет Магдалинчев пробва да бетонира Сарафов като и.ф. главен прокурор След 40 е най-добре да не пиете алкохол, за да не ви се случи това Тази възраст е най-подходящото време да преосмислите навиците си
Всяко жилище с пощенски код от догодина Мярката ще ускори полиция, пожарна, линейка и куриер Огнен ад във Враца отне живота на възрастна жена, дъщеря ѝ е в тежко състояние Пожар изпепели апартамент в жилищен блок 
Тарифата ѝ е 4 хил. лв. Водещата на „Биг Брадър” е най-скъпата инфлуенсърка у нас 10 дразнещи неща, с които мъжете влудяват половинките си Ако търсим пълна точност, най-вероятно списъкът би бил безкрайно дълъг, но свеждайки ги до 10-те лидери в подреждането, той добива ясни и до болка познати за всяка дама граници
Какво ще прави тази чалгаджийка - богатият мъж я изостави Двамата се бракуваха набързо през 2022 г., в разгара на скандал, свързващ бръмчалката с един от най-богатите и влиятелни бизнесмени у нас Въпреки мерките, загиналите от ПТП не намаляват Броят на починалите е нараснал с 15,2%, заявяват от Института за пътна безопасност