Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Осигурени са 22 млн. лева за основен ремонт на пътя от Бургас до Созопол

По-дългосрочните планове са за разширяване на пътя от Бургас до Царево, ще са нужни 150 млн.лева, каза народният избраник от ГЕРБ
Ключови думи: Бургас Созопол път ремонт Станислав Губеров АПИ инфраструктура ГЕРБ ускорителни ленти надлез Черноморие Царево Приморско

Депутатът от ГЕРБ-СДС Станислав Губеров съобщи вчера, по време на нестинарските игри в Българи, пред Флагман.бг една страхотна новина – има отделени средства за основен ремонт на пътя от Бургас до Созопол. Проектът е част от мащабен план за рехабилитация на пътната инфраструктура по Южното Черноморие, който включва изграждане на ускорителни ленти, пълна рехабилитация на трасето и нова организация на движението.

– Г-н Губеров, има ли заложени средства в бюджета на Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ) за основен ремонт на пътя Бургас – Созопол? Спекулира се за голяма сума – над 22 млн. лева…
– Може тази сума да ви се струва голяма, но няма да е чак толкова внушителна на фона на тази, която сега ще съобщя. Целият път от Бургас до Царево е предвиден да струва около 150 млн. лева. Заради това сега вървим в посока да го разделим на три лота – Бургас–Созопол, Созопол–Приморско и Приморско–Царево. Тъй като след Созопол отсечката ще трябва да се разшири, да се отчуждават имоти, трасето преминава през природен парк и процесът неминуемо се усложни и забави, започваме с Бургас–Созопол, където е нужна само реконструкция. Подчертавам, че не става дума за закърпване, а за основен ремонт.

– Какво ще бъде направено за тези 22 млн. лева, които са заложени в бюджета на АПИ?
– Основен ремонт - премахване на старата настилка и полагане на нова, изграждането на ускорителни ленти на всички изходи към главния път. Визирам – Созопол, Черноморец, Атия, Отманли и Крайморие. В момента, знаете, че няма такива ускорителни ленти. Навсякъде се тръгва със знак СТОП.

– А каква ще бъде организацията на движението при ремонта на този път?
– Засега идеята е да се ремонтира на две части с пълно затваряне – от Бургас до Отманли и след това от Отманли до Созопол. Заради това ни е нужен Отманли до Ясна поляна, за да се използва като обходен маршрут.

– Колко километра е трасето от Отманли до Ясна поляна?
– Около 20 км. Ремонтът в момента върви с добри темпове, защото доскоро изоставаше сериозно. Надявам се до края на годината да приключат, когато се издаде акт 16 веднага пристъпваме към подготовката за реконструкцията на Бургас-Созопол.

– Тоест, преди началото на следващия сезон, ще бъде ли реконструиран четирилентовият път от Бургас до Созопол?
– Вярвам и стискам палци това нещо да се случи. По този проект се работи сериозно, да не кажа всеки ден. Не само от мен, а и от колегите от нашата група, както и изпълнителната власт.

– Намериха ли се средства за надлеза от Черноморие, който е в доста окайвано състояние?
– Намериха се, да. Надлезът за Черноморие ще се ремонтира веднага след летния сезон. Може би през октомври или ноември.

– Тези кърпежи, които сега ги има между Бургас до Царево – с какви финанси се правят?
– Тези кърпежи са от Фонда за поддръжка на пътищата. Това е ежегодна процедура след зимния сезон. Както знаем, зимното поддържане на пътищата е до 15 април. След това започва рехабилитацията на проблемните участъци. Ако трябва да бъдем честни – много по-щедро се полага асфалт и за много по-големи участъци. Кърпежите са много по-обемни, а не, както се правеха през последните няколко години.

– Каква е идеята – да „закърпим“ пътя преди сезона ли?
– Да, точно така, защото, както знаете, това е един изключително натоварен път и трябва да гарантираме някакви стандарти за пътуващите преди да започне големият ремонт.

– Царево и Малко Търново са в готовност да започнат протест, ако не се ремонтира и този път…
– Не е приятно никому, но търсим варианти. Точно за този път сме говорили нееднократно и в Областната управа миналата седмица. Ще дойде времето да направим този път. Но нека се движим крачка по крачка. Живеем наистина в трудни времена. В момента се работи повече от вчера, утре се работи още повече от днес, така че вървим в правилната посока и пътищата още един по един ще ги направим.

Над 8000 души си поставят инжекции за диабет, за да отслабнат. Други си слагат ботокс у дома Това са изводите на ендокринолог 7-етажна сграда рухна в Турция, има затрупано семейство Намерено е тялото на едно дете
Засаждат 200 липи по ул. „Патриарх Евтимий“ Дръвчетата са съобразени с промяната в климата и все по-честите периоди на засушаване и екстремно високи температури Млади учители от Бургас и менторите им ще бъдат отличени за успешен старт в кариерата Тържествената церемония ще се проведе на 30 октомври от 14.00 часа в актовата зала на Колежа по туризъм в Парк „Езеро“
Каква е тайната напитка помагаща при настинка и не само Няколко причини да пиете мляко с канела редовно  Пътят от илюзията към чудния свят, наречен анимация С анимацията светът празнува силата на въображението, усмивката на детството и изкуството да оживяваш мечтите си – кадър по кадър
Километрично задръстване на магистрала „Тракия“ заради катастрофа Временното движение при км 77 на АМ "Тракия" в посока София се осъществява в изпреварващата лента Малки трикове, с които да преборим конденза Според Националния институт по метеорология и хидрология оптималната влажност в дома трябва да е между 40 и 60%
Какво показва късметчето ви за 29 октомври И не забравяйте да вярвате силно, за да се случи. Водещи имена се събират на Третата национална конференция за интериорен дизайн Архитекти, дизайнери и представители на бизнеса ще обсъдят ролята на интериора като културен код и фактор за обществено развитие
СГП разследва корупционни схеми със „златни“ номера за политици и бизнесмени Официалните тарифи за еднакви цифри са от 1500 до 7000 лева Малкият Марти проговори и проходи В същото време Никола Бургазлиев се готви отново да поиска свобода