Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Поморие започва да се рекламира по два туристически проекта, таргетират Германия и Полша

Целта е повишаване на популярността на региона и стимулиране на туристическите пътувания в месеците април, май, септември и октомври
Ключови думи: реклама, поморие, туризъм, германия, полша

В края на 2023 година Община Поморие бе одобрена по два проекта, финансирани от Министерството на туризма и насочени към реклама на туристически услуги на външни пазари – Германия и Полша. Проектните дейности вече са в ход, като целта е повишаване на туристическата заетост в месеците извън активния летен сезон, изграждане на онлайн потребителско доверие в туристическия бизнес посредством промотиране, широк достъп до информация, иновативни форми на поднасянето ѝ, прозрачност и гъвкавост по отношение на резервациите, създаване на усещане за специфичен дух, уникални традиции, културни и природни забележителности, които да предложат пълноценна почивка и интересни преживявания в Поморие.

В проекта, насочен към немския пазар, Община Поморие е партньор с туроператора holidays.ch, официален и ексклузивен представител на брандовете Lufthansa Holidays и Eurowings Holidays, и „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“. „Поморие – соленият път на щастието“ е името на продукта, който рекламира българското Черноморие, музейните обекти, свързани с морето и солта, с лечебните свойства на Поморийското солено езеро, красивата плажна ивица и омайните поморийски вина. По този проект вече са разработени дизайни за страниците в бордното списание на Eurowings, в страницата на Lufthansa Holidays и в сайта на туроператора. Подготвени са и публикации тип Newsletter – single slot teaser в посещаван немски уебсайт с достигане на 1м абонати.

В проекта „Непознатото Поморие“, промотиращ Поморие на полския пазар, Община Поморие успешно си партнира с туроператора Rainbow и „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД. Вече са поставени билбордове от двете страни на магистралите Варшава – Вроцлав; Лудж – Торун и Варшава – Бялисток. Билбордовете ще бъдат разположени там до август месец. Паралелно с това, по график се правят и спонсорирани публикации в сайта на Rainbow, в социалните мрежи на туроператора, в Google display network, както и в един от основните полски сайтове -търсачки. Целта е повишаване на популярността на региона и стимулиране на туристическите пътувания в месеците април, май, септември и октомври.

Съгласно медийните планове по двата проекта, предстоят и публикации в различни комуникационни канали на Фрапорт, както и видео реклама на мониторите над check–in гишетата.

1
Коментара по темата
1.
Хахаха
24.03.2024 08:51:32
Браво на Поморие . Е за разлика Турция се рекламира по националните телевизий .
  Добави Коментар
Нова ера на зарядните устройства Смартфоните и лаптопите ще разполагат с един общ порт Новите съседи се завръщат, Амадор е успешен бизнесмен Най-новият 16-и сезон стартира у нас на 28 декември (неделя) и ще се излъчва всяка събота и неделя от 20:00 ч., превръщайки България в първата страна, в която епизодите ще дебютират международно
Наш 70-годишен околосветски пътешественик счупи мачта На помощ се е притекъл корабът на Българския морски флот "Странджа", който е пътувал към столицата на Уругвай Монтевидео Грипът настъпва, яжте кисело зеле и туршия Това е съветът на проф. Кантарджиев
Гроздоберачката от двулевката си отиде в нищета На 81 години почина Кина Гърбова, чийто образ красеше соцбанкнотата Румен Гайтански разпродава всичко в България и се изнася от страната Според източниците Гайтански вече дори е напуснал България и трайно се е установил в Базел, където притежава просторно имение
Мъж се задави с десерт и почина на коледната трапеза Когато сервирали традиционния италиански коледен сладкиш, панетоне, той си взел малко, но изведнъж не можал да диша Чирозът на стана по-скъп от калкана: Цени до 45 лв. за кг на рибната борса в Бургас Цената на чироза е повишена, защото по принцип за сушенето и веянето на риба се изисква труд и майсторлък
Експерт съветва как да се движим безопасно в снежна и заледена обстановка Извадете ръцете си от джобовете! Умерен ръст на жилищните цени в България през 2026 г.: Как еврозоната променя пазара Дори и предлагането да се повиши, то няма да изпревари търсенето, тъй като няма предпоставка за по-ниски доходи, а напротив – купувачите ще се стремят все повече да  подобряват качеството си на живот
Регистрационните таблици в София - от „С“ до „ОХ“: Как стигнахме до края на азбуката Въведени са нови буквени комбинации с допустими символи за сериите на автомобилните табели Заради еврозоната българите пазаруват повече. Страхуват се да не изгубят парите си И бързат да ги обърнат в стоки