Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

"Фейсбук" изгуби $56 милиарда от реклами

Ключови думи: Фейсбук, реклама, приходи, коронавирус

312 компании вече са оттеглили реклами за 56 млрд. долара от онлайн гиганта "Фейсбук". Кампанията за лишаването на социалната мрежа от приходи от реклама е заради неуспешните опити на "Фейсбук" да спре езика на омразата. Изтеглянето на рекламодателите доведе до сериозни загуби в пазарната стойност на компанията, предава Нова телевизия.

Кампанията “#ДаСпремОмразатаЗаПечалба” призовава рекламодателите да прекратят отношенията си с "Фейсбук" за месец юли. А причината - липсата на действия от страна на "Фейсбук" за контрол на публикациите. Според експерти, най-вероятно от "Фейсбук"не са очаквали подобна мащабна реакция. Голяма роля играят и наближаващите президентски избори в Съединените щати.

„Изборите са ноември. За "Фейсбук" това е момент на осребряване на печалби. Те знаят, колко много пари има в такива моменти. Ако сега не се действа, това ще бъде продължено, за да има още по-голям натиск върху "Фейсбук". Лично аз очаквам, че ще се задействат нещата и това ще доведе до инвестиции", обясни експертът по дигитален маркетинг Георги Малчев. Но отбелязването на всички проблематични публикации не е печелившо за "Фейсбук".

„Това е огромна инвестиция на ресурс за тях. Последните две, три години те много се пазят от всякакви инициативи и отговорности, при които да кажат - да, ние ще го направим, защото за тях това е огромна инвестиция.”, добави експертът.

А самият директор на "Фейсбук" обеща - всички публикации, които са в нарушение, ще бъдат отбелязани за потребителите, включително и предизборни такива. Изключение правят само постове, призоваващи към насилие - те ще бъдат незабавно премахвани.

„Няколко пъти в годината решаваме да оставим публикации, които са в нарушение на правилата, защото смятаме, че обществения интерес е по-важен от рисковете. Мисля, че е важно хората да могат да видят това съдържание сами за себе си”, заяви Марк Зукърбърг.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Зевзек попадна насаме с актриса от филми за възрастни и много голи мъже, шашна ги с реакцията си Шегаджията им се подиграл сериозно, юноша пък опитал да се възползва от Бони на промоция Модел със смущаващо признание: Отказах да правя секс с баскетболна звезда и охраната му се отнесе лошо с мен Тя твърди, че е изоставена на остров
Победителката в "Ергенът" Адриана се пробва в музиката (ВИДЕО) Велчева има талант в пеенето Продават на търг светлинния меч на Дарт Вейдър, цената се очаква да е огромна Ценният артикул предизвиква голям интерес, наддаването ще е голямо
Златно правило - колко време трябва да ни отнема ходенето по малка нужда 21 секунди е прието за най-нормално Как да се отървем от паяците у дома Пускайте прахосмукачка редовно, особено в ъглите и зад мебелите
Майка уби сина си, насече тялото му с брадва и го е укри в бидон Трагедия в Италия За какво служи малкото копче на предпазния колан Основната функция на това интересно дизайнерско решение е доста полезна
Тигър уби работник в зоопарк в чужбина Починалият бе ръководител Разкриха последното желание на трагично загиналата Лаура Далмайер Тя не е искала тялото й да бъде местено при фатален инцидент в планината
Не е за вярване каква заплата получава Осимен в Турция Галатасарай позлати централния нападател В зоопарк разстреляха 12 здрави маймуни и дадоха труповете за храна на хищници Драма в Германия