Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Twitter неволно раздава лични данни

Фирмата заяви, че "вече не използва телефонни номера или имейл адреси, събрани с цел безопасност или сигурност за реклама"
Ключови думи: Twitter, лични данни, телефонни номера, имейл адрес, сигурност

Twitter се извини за "неволно" използвани имейл адреси и телефонни номера, предоставени от потребителите за сигурност на акаунта си, които предоставят възможност за насочваща индивидуална реклама, съобщава Би Би Си.

Компанията заяви, че маркетолози може да са успели да достигнат до конкретни потребители в Twitter въз основа на данни, дори ако потребителят не е пожелал информацията да се използва по този начин. Не е ясно колко хора са засегнати, но има изтекли данни на потребителите в световен мащаб.

Компанията не се е свързвала с клиенти, за да ги информира за нарушението. Компанията не заявява кога е открит проблема, но обяснява, че е решен "от 17 септември" - преди 21 дни. Фирмата заяви, че "вече не използва телефонни номера или имейл адреси, събрани с цел безопасност или сигурност за реклама".

Съгласно Общия европейски регламент за защита на данните (GDPR), потребителите трябва да бъдат информирани, ако данните се използват за цел, различна от тази, за която са били предназначени. Twitter обяснява, че има 139 милиона потребители, които използват платформата всеки ден и се обслужват с реклами, пише Монитор.

Ситуацията включва система, с която Twitter предлага на рекламодателите да съпоставят собствената си база данни с имейл адреси на клиенти - събрани независимо от Twitter - с потребители в Twitter, които използват същия имейл адрес.

Практиката - често срещана в социалните мрежи - позволява силно насочена реклама, предназначена да достигне до потребители, които вероятно вече са запознати с марката или продукта. Това, което Twitter разкрива сега е, че това съвпадение по имейл препраща адреси, които потребителите са изпратили единствено с цел повишаване на сигурността на акаунта си чрез добавяне на двуфакторна автентификация, а не за реклама. Това е метод, който добавя второ ниво на сигурност - като получаване на текстово съобщение с код за влизане.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
В нощта на Великден: Русия атакува Харков, Днепър и Одеса, има загинали и ранени При атаката срещу Харков са убити двама души, подпалена е хранителна фабрика, нанесени са щети на друга инфраструктура 100-метров козунак радва врачани Изделието може да нахрани 300 души
Стефан Цанев: Политическият елит се изроди и деградира От небесна гледна точка светът изглежда по-точно. От голямо разстояние нещата се виждат по-добре. Страшно е, защото се вижда безсмислието от живуркането – живот, равностоен на живота на животните Паника в Швеция заради Евровизия Полиция от половин Европа пази израелската певица
Радост за България! Боряна Калейн и Стиляна Николова със златни медали Родните гимнастички разбиха конкуренцията в Баку навръх Великден 19 000 младежи у нас са безработни 2 600 000 са без работа в ЕС
Мразят ли се Валери Григоров и Папи Ханс? Изпълнителят на хита „Кекс“, заплаши на шега, че ще има убийство на дансинга Европа - пазар номер едно на кокаин в света благодарение на балкански престъпници Изяснява се за къде е бил предназначен кокаинът
Кой да почерпи днес Ирина била дъщеря на езичник, но тя призовавала за правата вяра Верижна катастрофа затвори Прохода на Републиката За щастие, няма пострадали
Нашенци пазаруват агнешко от Румъния Русенци традиционно си пазаруват от северната ни съседка Спират пети блок на АЕЦ „Козлодуй” до средата на юни В рамките на всяко годишно презареждане ще се подменят по една четвърт от касетите в реактора