Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Български инфлуенсъри получават и по 5 000 – 10 000 лв. на публикация

Инфлуенсърите като професия стават все по-модерни и това е един от начините популярните личности в социалните мрежи да капитализират от влиянието си в интернет
Ключови думи: инфлуенсъри, заплащане, публикация, новини

Инфлуенсърите като професия стават все по-модерни и това е един от начините популярните личности в социалните мрежи да капитализират от влиянието си в интернет. В България има хора, които получават по 10 000 лв. за платена публикация, докато в САЩ и развитите европейски страни различни популярни личности прибират милиони на годишна база. Това каза интернет предприемачът Велизар Величков в сутрешния блок „Бизнес старт“ на Bloomberg TV Bulgaria.

„В западните държави и САЩ има инфлуенсъри, които годишно изкарват стотици и дори милиони долари. В България има хора, които получават по 5 000 – 10 000 лв. на публикация, но традиционно цената за платена публикация е между 300 и 500 лв“.

Най-успешният инфлуенсър у нас е Лазар Ангелов, който има над 15 млн. последователи във Facebook и повече от 6 млн. в Instagram, коментира Величков. 

„Водещият критерий за сумите са последователите от една страна и от друга – активността на въпросните последователи. Рекламодателите могат да проверят това, като отворят профила на даден инфлуенсър и видят до каква степен една публикация предизвиква реакции. Ако ангажираността на последователите е 20-25%, това е страхотно. Ако е под 10%, това е проблем“.

Най-лошото нещо за един инфлуенсър е той да стане досаден за аудиторията си, смята гостът. Това става лесно, когато не се спазва западната етика за баланс от 10% рекламно съдържание в публикации и когато не се подбират правилно рекламодателите спрямо аудиторията.

„Ефективността на този тип реклама се следи най-лесно в електронната търговия. Добавят се т. нар. UTM тагове, които определят дали щракванията от дадена публикация водят към съответния сайт и дали тези щраквания водят до продажби. Компаниите, които не търгуват онлайн, разчитат на т. нар. „ауеърнес“. Компанията ще получи маркетинг пред едни маси, които биха могли да се интересуват от този бранд. Но това е много по-трудно измеримо“.

Какви са тенденциите в инфлуенс маркетинга и дали има регулации в бранша може да научите от видеото.

1
Коментара по темата
1.
_nib_
01.08.2019 20:46:02
Търтеи.Яааа минетИ проф.Вучков да ви раздаде лопати и кирки.
  Добави Коментар
Близки и приятели на Пейо Пеев на протест, гневни са заради домашния арест на Габриела Те настояват за справедлив съдебен процес и тежка присъда за убийците на авиоинженера Ритуали срещу болести се изпълняват в Светла сряда  Вижте какви са обичаите
Естония прие закон за гласуване по мобилен телефон Промяната в закона трябва да влезе в сила през октомври и няма да може да се използва за изборите за Европейски парламент през юни Кой е най-опасният вид предателство: 22 любопитни факта за изневярата Някои изненадващи факти по тази сложна тема
Край на заблудите – защо той не е сродната ви душа Признаците, че нямате връзка със сродната си душа, както предполагате 5 от най-верните зодии в любовта На тях винаги може да се разчита във връзките
След празниците: Време е за разтоварващи дни - ето как да отслабнете бързо Черешите са чудесен плод за прочистване на организма 6 грешки с възпитанието, които ни провалят като родители Опитвате се да отгледате перфектно дете
Донка Байкова: Българите не сме дебели от преяждане, а от неправилен режим Как да прочистим тялото след празничното преяждане Защо наричат босилека - царска билка Историята на босилека се проследява до древни времена
Напитките, които унищожават тялото отвътре Тези напитки не трябва да заменят консумацията на вода Ето я новата лимузина на Путин Бронираното возило със система за нощно виждане