Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

И останалата част от оградата по границата в Бургаско ще се строи без обществена поръчка, решиха депутатите

Христиан Митев защити промяната в Закона за обществените поръчки
Ключови думи: Христиан Митев, ПФ, парламент, ограда, граница, имигранти


Правната комисия в парламента одобри при строеж на огради по границата да не се прилага Законът за обществените поръчки. Това стана след законодателно предложение на Валери Симеонов (ПФ), Цветан Цветанов (ГЕРБ) и представители на други парламентарни групи.

Изменението бе гласувано и през 2015 г., но тази година бе приет изцяло нов Закон за обществените поръчки. В него изключението отсъстваше.

Днес председателят на правната комисия Данаил Кирилов от ГЕРБ каза, че текстът нарочно не е бил включен, за да не излиза на преден план. Сега обаче това се налага.

В мотивите на законопроекта се изтъква, че проблемът касае защитното съоръжение на българо-турската граница.

Христиан Митев от ПФ днес в правната комисия обясни, че казусът е свързан най-вече с Бургаския регион.

„Става въпрос за най-трудната част, която е в регион Бургас, границата в района на Малко Търново. С оглед и осигуреното финансиране в бюджета, смятам, че е необходимо да направим това допълнение, за да може това защитно съоръжение да бъде построено до края на годината, каквито са и намеренията на г-жа зам.-министър-председателя г-жа Бъчварова”, каза Митев.


Срещу изменението се изказа единствено Филип Попов от БСП, според когото то не защитава обществения интерес, тъй като се строяло безконтролно на много по-високи цени.

От ГЕРБ, ДПС, Реформаторския блок и ПФ обаче обясниха, че става въпрос за продължение на текста, който вече е бил приет миналата година и че няма нищо ново. Имигрантският поток налагал спешен строеж на оградата.

Освен това съоръжението, строено по време на правителството на Орешарски, се сринало от поривите на вятъра, така че това бил ефектът от ниската цена.

В крайна сметка при гласуването правната комисия одобри законопроекта на първо четене с 10 гласа „за” и 1 „против” (на БСП).
Предстои гласуване в пленарна зала.
2
Коментара по темата
2.
КУРТИ
18.04.2016 17:10:49
ГЛЕДАЙТЕ РЕПОРТАЖА НА ПИК И БЛИЦ ОТ ГРАНИЦАТА........... ДА ПУКНАТ ВСИЧКИ МОЛОУМНИЦИ НЕГРАМОТНИЦИ , КОИТО ПРИЧИНИХА ТОВА НА БЪЛГАРИЯ........АНАТЕМА , МИЛИОН ПЪТИ.
1.
КУРТИ
18.04.2016 16:20:34
СВИНСКИ ЧЕРВА........НО Е БЕЗМИСЛЕНО......МИРИЗЛИВИТЕ АРАБСКИ ЧАРШАФИ, ВЕЧЕ ЩЕ ВЛИЗАТ КАТО ТУРЦИ В ЕВРОПА , ЕРДОГАН ВЕЧЕ ПЕЧАТА ПАСПОРТИТЕ ,
  Добави Коментар
Претърпя жестока катастрофа С мотор "Трябва да има повече жени като нея" Смята Диона за Даниела Рупецова
Прокуратурата подхвана тази турска звезда, ще й стъжни живота Срещу нея е образувано наказателно дело, съобщи изданието Aksam Научи, че е умряла, докато пържи кюфтета Жалейката, публикувана във фейсбук, обаче беше опровергана лично от Нинова
Христос Янулис остава в ареста, реши БОС Според съдебния състав има опасност, ако остане на свобода или е под домашен арест да окаже влияние на разследването, най-вече с натиск срещу свидетелите Хвана си гадже с 40 години по-младо от нея Още от тийнейджър той бил влюбен в звездата
Осъдиха Султан Сюлейман от „Великолепният век“ на близо 2 години затвор Ергенч е обвинен в даване на лъжливи показания при разследване на инциденти на протестите през 2013 г. Памела остава в ареста за нападението в Слънчев бряг Един от пострадалите е в тежко състояние от седмица
Това го нямаше и при бай Тошо: 1000 лв. такса "преминаване"! (СНИМКИ) "Частен път" в Ботевград блокира достъпа на собственици до гаражите им Катастрофа на пътя Варна – Бургас, лек автомобил полетя в канавката (СНИМКИ)
Изгавриха се жестоко с тях Йонислав Йотов, по-известен като Тото, не подмина един от най-коментираните телевизионни моменти напоследък Как се асфалтираше родината В края на 1989 г. пътната мрежа достига 37 560 км.