Брутално! Батка преби жестоко възрастен мъж в ж. к. „Зорница” заради забележка за кучето му
		Ключови думи:  
					агресия, 					без причина, 					спор, 					забележка, 					жесток, 					побой, 					фрактури, 					нос, 					бедро, 					ж. к. Зорница, 					бабаит, 					хулиган, 					Бургас, 					Флагман			
	    До поредния ненужен изблик на агресия се стигна в събота в Бургас. 58-годишен мъж беше пребит жестоко пред бл. 15 в ж. к. „Зорница”, след като направил забележка на непознат да придържа кучето си, което разхождал без каишка. Без много да се обяснява бабаитът се нахвърлил върху човека, съборил го на земята и започнал безмилостно да го налага по лицето и краката.Хулиганът спрял, едва когато потрошил носа и глезена на бургазлията. Случката се разиграла посред бял ден – около 17:30 часа.
Заради тежкия побой пострадалият е приет в „Шокова зала” на МБАЛ-Бургас с фрактури на носа и глезена на левия крак. Полицията издирва извършителя по описание.
Отново в събота, няколко часа след полунощ 60-годишен бургазлия е ударен в лицето от непознат точно преди да влезе в денонощен магазин на ул. „Сливница”, за да си купи цигари. След като нокаутирал човека, крадецът издърпал от ръцете му неговото портмоне.
От началото на годината случаите на нападнати и бити бургазлии след наглед безобидни разправии са десетки. Жестоко налагани са хора след спорове за паркиране, а най-фрапиращият случай е от началото на октомври. Тогава мутра преби зверски колоездач в Морската градина заради невинна забележка към детето му да се дръпне от велоалеята. Младият мъж беше приет в болницата със сериозни травми, от които ще се възстановява около половин година. /ВИЖ ТУК/
59
					Коментара по темата
					
				
									59.
								
								
										Тодор									
									
										25.12.2015 10:10:04
									
								
																	Всички знаете кой е ! Нека който живее в блоковете наоколо каже . Колко са тези кучета без повод , разхождани от агресивни млади стопани . Хайде, моля ви ставате смешни ! ж.к."Зорница" събуди се , покажи гражданска позиция !
															
							
						
									58.
								
								
										tarantino									
									
										23.12.2015 23:02:01
									
								
																	mi6leTa burgaSki shi va chupq pedarazi
															
							
						
									57.
								
								
										А.С.									
									
										23.12.2015 12:29:56
									
								
																	Баща ми нито е замерял ,нито е ритал кучето.А сега трябва да карам дъщеря ми на психолог.
															
							
						
									56.
								
								
										до 44									
									
										23.12.2015 11:49:57
									
								
																	Не съм съгласен с направеното от този младеж. Но до 44-право го рече сестро. Не на насилието, но като почнат да ми крещят още от Айтос да си вържа кучето, ми идва в повече. За "помиярите" имало заграждения-верно! но къде са загражденията за вас... кучето ми е два пъти по възпитано от половината от Вас. И после ако някоя чичка реши да го рита или замеря с камъни или пръчки, какво се очаква да му отворя кутия с бонбони. Крушката си има опашка-в този случай също.
															
							
						
									55.
								
								
										55									
									
										23.12.2015 11:45:25
									
								
																	Света е толкова объркан че и да поздравиш някой дето не го познаваш - може да те пребият ... Недейте да обръщате внимание да дребни неща.. Бъдете мъдри и преценявайте добре всяка крачка..Бъдете глупави за лошото и мъдри за доброто. Успех ! :)
															
							
						
									54.
								
								
										54									
									
										23.12.2015 11:42:31
									
								
																	Нито се познавате ..нито нищо.. кви са тея обиди кви са тея думи...ще се разбере кой е и ще се хване и ще си понесе последствията..няма нещо скрито което да не излезе наяве.. Всеки човек си плаща рано или късно.. Тъй че.. гледайте си в чинията и не се надъхвайте като някой 15 годишни пубери.. Кви са тея тежки думи дето ги пишете на хората коментирали под вас..всяка дума има своята сила..мислете малко
															
							
						
									53.
								
								
										TOP- до 44									
									
										23.12.2015 08:20:05
									
								
																	Глупаво момиче си  ( защо ли не се учудвам ) като гледам глупостите които пишеш ми става жал за теб. На теб ти липсват повече от 7 години , а пък за образование да не говорим. И аз имам куче което НИКОГА не пускам свободно сред хората ( за това си има място ) . Правени са ми забележки (хора всякакви ) но никого не съм пребил ( въпреки че няма да ми бъде трудно да пребия възрастен )
															
							
						
									52.
								
								
										към 44									
									
										22.12.2015 19:37:31
									
								
																	Ей, тъп гнусен прост лайнян миндил, да го наблъскам на тебе и на гадното ти миризливо псе. Баща ти е трябвало да се изхвърли в мивката, та да не се появява на бял свят боклук като тебе
															
							
						
									51.
								
								
										do 44									
									
										22.12.2015 18:17:56
									
								
																	Ти си уникален боклук!Пачавро , нали се сещаш , че ако  някой млад баща ше те заблъска и тебе и кучето.Така , че недей да вкарваш в болница.Голяма работа сте всички.Много вкарвате в болници.Спрете с тази злоба и агресия, защото всичко се връща.И когато някой ден някой помияр нападне детето ти дори и според собственика нищо да не му направи се сети какво ти е било мнението преди да имаш деца и сега.
															
							
						
									50.
								
								
										44									
									
										22.12.2015 17:46:57
									
								
																	До 44 . За помиярите си има заграждения. До загражденията ако трябва и на гръб ще носите помиярите вместо да пускат изпражнения на всякъде. Никога забележката не е излишна към такива като теб. 
Показа колко си куха с логиката ти на кретен.
							
						Показа колко си куха с логиката ти на кретен.
									49.
								
								
										А.С.									
									
										22.12.2015 17:20:51
									
								
																	Мишо? Кой?
															
							
						
									48.
								
								
										до 44									
									
										22.12.2015 16:56:31
									
								
																	Ако имаше поне малко мозък в главата си, щеше да проумееш, че един ден, за съжаление, и ти ще имаш деца (P.P. горките). Едва ли ще искаш някой да пребие майка ти пред очите на детето ти, каквато и да е причината. А простите си коментари запази за себе си!
															
							
						
									47.
								
								
										misho									
									
										22.12.2015 16:10:55
									
								
																	misho e
															
							
						
									46.
								
								
										misho									
									
										22.12.2015 16:10:55
									
								
																	misho e
															
							
						
									45.
								
								
										до 44									
									
										22.12.2015 15:57:08
									
								
																	Като ти чета глупостите ми става ясно колко тъпо животно си ти, проста пачавро. Децата били виновни... да ти сера в миризливата човка.
И ни се обяснявай кой бил реализиран и кой не, защото с плиткото си мозъче вероятно едва събираш за закуска. Мастиядолна!!!
							
						И ни се обяснявай кой бил реализиран и кой не, защото с плиткото си мозъче вероятно едва събираш за закуска. Мастиядолна!!!
									44.
								
								
										ДО А.С.									
									
										22.12.2015 15:30:33
									
								
																	Аз съм момиче и имам куче golden retriever, не мога да повярвам, че някой ще те заблъска без причина и лично ми се е случвало да го разхождам към 21:00 и да ми дойде някоя комплексирана чичка на видима възраст 50 и да почне да се заяжда относно защо кучето ми няма наморник или повода му е по-дълъг , да не говорим и събираш изпражненията в торбичка и пак недоволни и да в този случай не съм длъжна да търпя комплексираното поведение на 50 годишен мъж и съм сигурна, че за всичко е имало причина и спрете да обвинявате момчето с кучето и да го издирвате, преди да се запознаете с реалните факти! И аз бих реагирала определено! Винаги кучетата са виновни децата никога, а че безотговорните им родители ги зарязват да си правят каквото си искат ,да тръгват с пръчки  и камъни към кучетата, кой е прав и кой е крив !? Не само ще го ударя, а ще го вкарам в болницата и само да допълня всеки който не може да си намери работа отива във Флагман, жалки нереализирани, бездушни изчадия, аман от тъпите ви лъжливи статии!
															
							
						
									43.
								
								
										Glarus									
									
										22.12.2015 13:00:49
									
								
																	Все някой трябва да го в виждал поне 1 път и да го познае. Кажете го кой е, че ме сърбят ръчичките да ги начеша в някой такъв батка
															
							
						
									42.
								
								
										А.С.									
									
										21.12.2015 22:12:29
									
								
																	Баща ми не го е запомнил .Водя се само по думите на дъщеря ми.Каза,че е с черна коса и куче-лабрадор ,като няма как да сме сигурни за породата.Баща ми казва,че е малко до средно бяло куче,но в тъмното го е видял,така че допуска,че може да е бежово.Няма как да му покажа снимка в момента на породата,понеже е в София на операция .
															
							
						
									41.
								
								
										до А.С.									
									
										21.12.2015 22:07:06
									
								
																	може ли малко по-подробно описание на изрода - освен че е на около 30г. и разхожда бяло куче, дайте още нещо, доста хора четат статията, някой може да го разпознае..
															
							
						
									40.
								
								
										A.C.									
									
										21.12.2015 21:28:31
									
								
																	Не е Чората
															
							
						
									39.
								
								
										Chorata									
									
										21.12.2015 21:08:57
									
								
																	Chorata
															
							
						
									38.
								
								
										БГ резил									
									
										21.12.2015 20:13:34
									
								
																	Ето, че дете е щяло да пострада, както и предположих!
А.С. съмнявам се да греши детето. Моето е на същата възраст и съвсем точно може да посочи порода, големина и т.н.
Сигурно има хора от района, които го познават - все пак данни за годините му, породата на кучето или поне големина и цвят, късокосместо. Пишете тук, гражданската съвест е по-силна от всички РПУ-та взети заедно.
Разберете го най-накрая! Не си ли помогнем ние, никой няма да ни помогне!
							
						А.С. съмнявам се да греши детето. Моето е на същата възраст и съвсем точно може да посочи порода, големина и т.н.
Сигурно има хора от района, които го познават - все пак данни за годините му, породата на кучето или поне големина и цвят, късокосместо. Пишете тук, гражданската съвест е по-силна от всички РПУ-та взети заедно.
Разберете го най-накрая! Не си ли помогнем ние, никой няма да ни помогне!
									37.
								
								
										госпожо  министър  на  меверето									
									
										21.12.2015 19:01:26
									
								
																	ЗАЩО  ,обикновеният  българин  не може  да притежава  оръжие  ,като обикновеният  американец .  с какво българина  е по долен  от  американеца  ,а
															
							
						
									36.
								
								
										-									
									
										21.12.2015 18:45:40
									
								
																	от 5-то рпу да изискат сведения от общината за псетата отглеждани в района, поне регистрираните и да ги привикват един по един собствениците
															
							
						
									35.
								
								
										А.С.									
									
										21.12.2015 18:37:26
									
								
																	Но все пак е на 6г,може и да греши.
															
							
						
									34.
								
								
										А.С.									
									
										21.12.2015 18:29:32
									
								
																	Показвах снимки на кучета на дъщеря ми.Посочи лабрадор
															
							
						
									33.
								
								
										Към 31									
									
										21.12.2015 18:19:11
									
								
																	Ако няма съдебно преследване бих го разстрелял тоя и кучето му, заедно с всичката помия от бургаски изроди, познати на полицията, регистрирани многократно и освобождавани. Последните 10 години тоя град се напълни с отвратителна утайка,включително подрастващи изродчета, щом институциите не работят е време да вземем всичко в свои ръце. Дано възрастният човек се възстанови бързо.
															
							
						
									32.
								
								
										меси									
									
										21.12.2015 17:55:10
									
								
																	почеркът е на един от малоумниците  зелени бригади на Нефтохимик...
															
							
						
									31.
								
								
										дявола									
									
										21.12.2015 17:42:55
									
								
																	Ако ченгетата и съда не вземат мерки, то аз съм съгласен да го намерим и ще го размажем до неузнаваемост.
															
							
						
									30.
								
								
										A. С.									
									
										21.12.2015 17:29:50
									
								
																	Става въпрос за баща ми.
Взел е дъщеря ми от детска градина и на път за вкъщи,пред вход 3 на бл.15 в ж.к."Зорница" се срещат с въпросния господин с кучето.Кучето тръгва срещу детето и дъщеря ми се стряска.Баща ми го моли да върже кучето и явно се скарват.От там пред погледа на дъщеря ми,която е на 6г,човекът с кучето го пребива.В момента баща ми е в София на операция със скъсанана връзка,счупен глезен и нос. Това което можа да опише е ,че кучето не е голямо и е бяло ,късокосместо.Мъжът е около 30г.Моля всеки,който се досеща за мъж с такова куче,живеещ в "Зорница" да пише тук!
							
						Взел е дъщеря ми от детска градина и на път за вкъщи,пред вход 3 на бл.15 в ж.к."Зорница" се срещат с въпросния господин с кучето.Кучето тръгва срещу детето и дъщеря ми се стряска.Баща ми го моли да върже кучето и явно се скарват.От там пред погледа на дъщеря ми,която е на 6г,човекът с кучето го пребива.В момента баща ми е в София на операция със скъсанана връзка,счупен глезен и нос. Това което можа да опише е ,че кучето не е голямо и е бяло ,късокосместо.Мъжът е около 30г.Моля всеки,който се досеща за мъж с такова куче,живеещ в "Зорница" да пише тук!
									29.
								
								
										жеко									
									
										21.12.2015 16:24:14
									
								
																	едно време милиционерите биеха до насиране ей такива хулигани и те имаха страх, а сега тея тулупи с фуражки чеп за зеле не става от тях защото им мълчат на такива, чудят се къде да се скатаят на смяната, вместо да поритат за спорта в мусурата някой ей такъв пумияр за да му остане поука, в други ден някой ей такъв или кучето му ще нападне жената/детето/майката/бащата на някое ченге точно защото не го е страх от органите
															
							
						
									28.
								
								
										Румен									
									
										21.12.2015 15:57:53
									
								
																	Темелков
															
							
						
									27.
								
								
										Някой									
									
										21.12.2015 15:45:36
									
								
																	Някой толерира батките в Бургас.Този някой взима заплата от нашите данъци.Този някой и обкръжението му са вредни за града и трябва да си ходят.Някой гледа безучастно как всеки неуравновесен младеж сипе юмруци безнаказано.Дано пребият скоро някой проКУРор.
															
							
						
									26.
								
								
										Зорница									
									
										21.12.2015 15:26:09
									
								
																	Темелков?
															
							
						
									25.
								
								
										веско									
									
										21.12.2015 14:50:40
									
								
																	бургаска батка -помияр като всичките анаболни адидаси, сега се  скрил, дори няма достойнство да се предаде в полицията. пълен нещастник и лайнар
															
							
						
									24.
								
								
										БГ резил									
									
										21.12.2015 14:30:18
									
								
																	Е*ати изтръпналата батка, ще налага възрастен мъж. Що на мен не ми скачат като направя забележка?
Садиста е страхливо псе, настъпиш ли го, започва да квичи. Силен е само пред слабите.
Утре това куче, пуснато без повод, ако захапе дете?
							
						Садиста е страхливо псе, настъпиш ли го, започва да квичи. Силен е само пред слабите.
Утре това куче, пуснато без повод, ако захапе дете?
									23.
								
								
										88									
									
										21.12.2015 14:27:23
									
								
																	Не напразно Боко сложи тази мърлява селянка за министър на МВР.Докато има хаос в държавата той и Делянчо ще си делкат крадените парички.
															
							
						
									22.
								
								
										haiduk									
									
										21.12.2015 13:46:09
									
								
																	Spokoino batko vi boiko shte napravi danak domashen liubimec i batkite shte si vzimat samo zob ...
															
							
						
									21.
								
								
										Нели									
									
										21.12.2015 13:29:37
									
								
																	Не го проумявам! Деградирали, прости същества ! Как и кой ги възпитава тези "животни"???
															
							
						
									20.
								
								
										Шматка									
									
										21.12.2015 13:23:10
									
								
																	Ех,тез батки бе! Живота се завърта,днес е батка,утре ще ходи без "патка"!
															
							
						
									19.
								
								
										TOP									
									
										21.12.2015 13:03:15
									
								
																	това са недоправените герои на нашето време.  Те не са и мутри.  Кой е чувал мутра да бие възрастни или жени и деца. Този да вземе човек и да го върне от там дето е излязъл и да ръга,  ама здраво за да го преправи
															
							
						
									18.
								
								
										ssssssssssss									
									
										21.12.2015 12:56:17
									
								
																	problemen ti e 6ibania mozak
															
							
						
									17.
								
								
										Д									
									
										21.12.2015 12:49:43
									
								
																	Това ли са бургаските батки - биячи на възрастни, жени и  по- слаби!? Вместо да защитават такива те ги пребиват. Мислех , че бургаска батка е комплимент , но бургаска батка е = на  комплексар !  Ако не е така да го докажат като наказват такива като тоя малоумник и да му публикуват снимката да го видим колко е як и прост!
															
							
						
									16.
								
								
										нормално									
									
										21.12.2015 12:14:08
									
								
																	това все пак е градът на мутрите
															
							
						
									15.
								
								
										нормално									
									
										21.12.2015 12:14:08
									
								
																	това все пак е градът на мутрите
															
							
						
									14.
								
								
										mathur									
									
										21.12.2015 12:11:44
									
								
																	Митко купи изборите и боят и рекета в града Продължиха....
															
							
						
									13.
								
								
										batka mente									
									
										21.12.2015 12:08:49
									
								
																	smqtai kakva jenska batka i kompleksirana e bil
															
							
						
									12.
								
								
										оф									
									
										21.12.2015 11:57:18
									
								
																	много искам тоя педал комплексиран да попадне на някой с пистолет и като ми гръмнат кучето, да му надупчат задника.
															
							
						
									11.
								
								
										До Кремена									
									
										21.12.2015 11:52:43
									
								
																	Кременче кажи кой е тоя някак си искам да проява граждански арест на тая "Матка"
															
							
						
									10.
								
								
										Flag man									
									
										21.12.2015 11:45:33
									
								
																	Този сигурно сега много се гордее,че е потрошил 58 годишен.Аман от деградирали прости пишлемета.Абе пичове,вземете се в ръце,какви мъже сте,за достойнство чували ли сте?Явно не.
															
							
						
									9.
								
								
										Сиренето и мароканеца с S класата									
									
										21.12.2015 11:45:24
									
								
																	Заради такива като тоя младеж бургас има слава на селски град с най много хулигански прояви и изпълнения
															
							
						
									8.
								
								
										Д									
									
										21.12.2015 11:42:01
									
								
																	Тези батки яките нямат ли възпитание, не могат ли да се оправят с думи, селяндури новопристигнали ли са , малоумни ли са, не могат ли да спазват правилата и да имат уважение към другите хора( нечии баща, брат, син) !?
															
							
						
									7.
								
								
										до 5									
									
										21.12.2015 11:40:19
									
								
																	защото трябва да попаднат на някой като онзи военния или като лисичков
															
							
						
									6.
								
								
										Д									
									
										21.12.2015 11:37:43
									
								
																	Големите батки винаги бият тези които не са им в категорията! Защо ли!?
															
							
						
									5.
								
								
										страшния батка									
									
										21.12.2015 11:33:12
									
								
																	ЕБАТИ ПОМИЯРА НАБИЛ 58 Г ЧИЧКА ГОЛЕМИЯ МЪЖ
															
							
						
									4.
								
								
										Левски									
									
										21.12.2015 11:29:36
									
								
																	Ама ако го хванете,не го пускайте ами направо в белене да чука камъни цял ден.масово деградира града,не е модерно да се ходи в библиотека,модерно е да си файтър,а не се замисля,че утре баща му може да го сгънат така,ако изобщо му пука за родителите му
															
							
						
									3.
								
								
										А									
									
										21.12.2015 11:20:54
									
								
																	С кучкар и пушач нема смисъл да се спори.
															
							
						
									2.
								
								
										Кремена									
									
										21.12.2015 11:19:17
									
								
																	Кучето трябва да е питбул. Има само едно куче в квартала без повод.
															
							
						
									1.
								
								
										Ха1									
									
										21.12.2015 11:13:40
									
								
																	Ами ако кучето е оплашило детето му, или е проблемно а ..? ?? .