Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Виж кои са 9-те най-трудни за каране серийни автомобили

Уникалната триколка е изкючително трудна за каране
Ключови думи:
За толкова години светът е виждал какво ли не на четири колела. Амфибии, летящи коли, прототипи с реактивен двигател и изобщо всичко, което може да хрумне в главата на преуморен инженер. Общото между всички тези разработки е, че нито една от тях така и не успява да се наложи в серийното производство. Откъслечни опити е имало, но нищо повече. Eто защо, решихме да се концентрираме върху серийните коли с най-трудно управление в света. Някои от тях са архаични, други са модерни. Важното е, че имат регистрационна табела и могат да се движат по улиците.

Saab 9-3 Viggen


Viggen за Saab е нещо като буквата М за BMW и RS за Renault. Проблемът в случая е, че тази кола разполага с 230 к.с., а задвижващи са предните колела. Винаги е проблем, когато цялата мощност отива само към предния мост, защото това е рецепта за т.нар. torquesteer. Това е онзи момент, в който подаваш рязко газ и воланът дърпа на една страна. Не е никак приятно, а и не е особено безопасно.

Tatra T77


Tatra T77 няма как да избяга от участие в тази класация. Автомобилът има задно разположен V8 двигател с въздушно охлаждане и swing axle задно окачване (независимо, но не съвсем), което е рецепта за сериозно презавиване. През Втората световна война моделът дори си печели прякор – “Тайното оръжие на Чехословакия”. Защо? Защото много германски офицери са загинали зад волана на T77. Толкова е била лесна за каране.

Ford Model T


Уважаваме до болка Ford Model T, все пак това е първият сериен автомобил в света. Той ни е дал много, но и взима много….от енергията на шофьора. За да успееш да подкараш тази класика, трябва добре да контролираш ръцете и краката си, които през цялото време ще са заети с управлението на големия брой лостове, ръчки и педали.

AC Cobra


Тежка предница, леко дупе, огромно количество въртящ момент – с тази кола винаги си на няколко милиметра ход на педала на газта от това да отидеш да попасеш в полето или да целунеш мантинелата.

Renault Clio V6 Mk1


Никога не е особено разумно да монтираш огромен двигател в градски хечбек със скромно междуосие. Задното предаване пък е черешката на тортата. Още повече, че хора, имали честта да карат този френски изрод, казват, че радиуса на завиване е по- голям от този на Титаник.

Lancia Stratos Stradale


Тази кола изобщо не е трябвало да излиза на улицата. И все пак, хомологацията на състезателната машина е изисквала подобна стъпка от страна на Lancia. Шампионът от WRC Сандро Мунари казва за Stratos, че колата е била напълно непредсказуема и дори да правиш едно и също нещо в един и същи завой, колата е реагирала по различен начин.

Porsche 930 Turbo


Когато Porsche слага турбокомпресор на 911, компанията дава мощност на модела. Мощност, която е можела да те убие за секунди. Проблемът отново се крие в задно разположения двигател, който действал като махало. А когато махалото се заклати, спиране няма.

Reliant Robin


Колите са създадени да имат четири колела. В някои случаи може и повече, но не и по- малко.Reliant Robin доказва това твърдение. Малкият британец има само едно предно колело, както и невероятното умение да се обръща горе-долу на всеки завой. При това без скоростта да е от особено значение.

Dodge Viper ACR


Груб, брутален и непрощаващ – това е Dodge Viper ACR. Ако не умееш да шофираш, по- добре не се качвай в тази кола, защото вероятността да излезеш жив от кокпита е минимален. Viper е като еволюцията – ако си глупав или неспособен, умираш. Толкова е просто.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Хибрид между ураган и средиземноморска буря със сила 160 км/ч може да удари Балканите Вижте какво се случва Галена натиска последния златен бутон В есенната неделната вечер зрителите ще се насладят на няколко въздействащи музикални изпълнения
Суперлуна е в телец. Какво да очаквате На 5 ноември 2025 г. Луната достига пълнолуние в знака на Телец и е в най-близката си точка до Земята – което прави тази лунна фаза Заместник-министър Красимир Ненов: Сигурната и чиста енергия е двигателят на бъдещия икономически растеж Центрове за данни и изкуствен интелект представлява важна икономическа възможност за страната
Николай Димитров: Черно море е нашият общ дом и вдъхновение Изложба "Аз обичам Черно море" бе открита в Несебър в присъствието на художници, учители и журналисти Любимецът на публиката направи шокиращо разкритие Давид от „Биг Брадър“ призна, че е бил жертва на сексуално насилие
Колосалната сума от 300 бона инвестира Рачков за нов салон на Виктория Изгората на Рачков търси и нови служители, защото вече не смогва сама да се справя с обслужването на клиентите си  Влади Въргала: „Изгубих пари, но не и вярата – фалитът не е провал“ Актьорът разказа в „Преди обед“ за двете си финансови катастрофи, предателствата по пътя и уроците, които са го научили да различава загубата от истинския провал
Хамас предаде тялото на убития български заложник  Сахар Барух е с българско гражданство и бе отвлечен от кибуца Беери Боряна Петрова и Емил Йорданов блестят в „Лебедово езеро“ в Бургас Спектакълът на „балета на балетите“ по режисура на проф. Хикмет Мехмедов е на 3 ноември от 19 ч. в залата на Бургаската опера 
Бизнес за милиарди подари Рамзан Кадиров на дъщеря си Айшат стана горд собственик на фабрика за облекла, склад и общежитие за работници Разрева се и избяга след провала в бТВ Близки до водещата разкриват, че раздялата не е била по нейно желание и я е засегнала дълбоко