Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Нова минавка по морето - плащаш за хотел 4 звезди, а условията в него са като за 2

Ключови думи: хотели, южно черноморие, жалби от туристи, комисия за защита на потребителите

Дъжд от жалби на туристи, отседнали в малките курорти по Южното Черноморие залива Комисията за защита на потребителите. Руснаците се оплакват от всичко – че падат душовете, крановете на мивките и плочките в банята, че не им сменят кърпите и чаршафите и че не се почистват стаите в хотелите, съобщиха инспектори пред „Монитор”. Руснаците са подали най-много жалби – над 70.

Всяко лято комисари правят проверки по Черноморието. Масовите инспекции по Северното са приключили и се правят само по сигнали. Сега екипите са се съсредоточили по Южното Черноморие. Там са командировани и инспектори от вътрешността на страната. Те проверяват дали рекламата на обектите отговаря на действителността, както и дали предлаганите услуги от хотелите отговарят на звездите им.

Според жалбите много хотели на юг се рекламират като 4-звездни, но условията в тях реално отговарят на 2 звезди. Хотелиерите пък се оправдават с липса на кадри. Реално обаче те укриват легла и затова не могат да назначат повече камериери или други служители.

Масова практика е в един семеен хотел да се регистрират две от стаите, а останалите да се дават на туристи нелегално. Ако дойдат инспектори на проверка, те намират пълен хотела, но според управителите и служителите това са техни роднини – лели, чичовци, братовчеди, деца и внуци от вътрешността на страната. Персоналът е строго инструктиран да поддържа тази версия пред проверяващите и да пази тайна, споделиха от бранша.

Като регистрират по-малко легла, хотелиерите декларират и по-малък брой нощувки. Така те укриват туристически данък, който се внася в общината.

От проверките на Комисията за защита на потребителите реално не се очаква бърз резултат и недоволните туристи няма да бъдат компенсирани. Ако проверката не бъде направена в момента на жалбата, само от добрата воля на хотелиера зависи дали курортистите ще бъдат компенсирани, коментираха от бранша.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Дарява космическа сума "Хората ще казват много неща за мен, когато умра, но аз съм решен "той умря богат" да не е едно от тях", написа Бил Гейтс Румен Радев: Отдаваме почит към саможертвата на милиони хора Днес е Деня на Европа
Червена боя на входа на Министерството на културата, има задържан Не са ясни мотивите за вандалския акт Стрелба в София Нарушилият закона е пуснат под домашен арест
Брутално провинение във Варна! Полицаи са били принудени да... Служители на реда оставят автомобила си и догонват пеша кола с мъртво пиян шофьор Издирват 16-годишния Виктор Семейството на момчето е разтревожено
Млад мъж погази закона в Айтос Открадна чантата на 32-годишна жена Бургазлийка реши да краде, полицията я сгащи Извършителката върна задигнатата вещ
Празник е! Могат да почерпят хората казващи се... Летен Никулден е Първият папа Лъв е изключителна личност Успява да се разбере с Атила, спасява Рим
Интересно време днес Слънчево през деня, много валежи вечерта Обиди политици от Украйна и Западна Европа Медведев с краен изказ