Министрите са слуги, господарите им са в седмо измерение?

Политиците са слуги на мистериозни демонични същества от седмо измерение. Плеядианците обаче имали мисията да ни спасят от тях.
Ключови думи:
Пирамидите в Гиза служат на Висш разум за контрол над земните правителства. Политиците са слуги на мистериозни демонични същества от седмо измерение. Тази странна конспиративна теория се появи в руското издание “Наша планета” като послание от плеядианци. Те пък от своя страна твърдят, че имали мисия да спасят планетата ни от рептилите и техните слуги Илюминатите, които заемат високи постове във властта и контролират банковата система. Звучи невероятно, но според плеядианците, цитирани от Рlaneta.moy.su, Земята е в опасност, тъй като през миналата година е бил подписан договор между Илюминатите и представители на “Съзнание Алва”, който давал възможност на демоничните същества от седмо измерение да контролират изцяло живота на планетата.
“Твърденията на контактьорите, че негативните същности могат да достигнат до четвърто измерение, са неверни. Те са по-висши и могат да достигнат до седмото. Сред тях има паднали ангели”, уточняват плеядианците, цитирани от “Наша планета”.
В своята книга пък Емилия Манолова твърди, че като първа извънземна раса плеядианците били избрани да помогнат на Земята да се вмести в по-голямата “извънземна картина”.
“Всички цивилизации в нашето галактическо семейство имат генетични връзки със съществата от Лира. Една група от оригиналната Лирианска раса напуснала своята планета, защото искала да открие и да се развие чрез позитивната полярност. В своето търсене на нов дом, те открили млада планета, богата на природни богатства - Земята. Те съществували едновременно със земната приматна раса, но скоро открили, че не могат да се адаптират към енергиите на планетата. Затова взели ДНК от тези примати - за да им помогне да се приспособят. Накрая те открили нов дом в звездната система Плеяди. По време на този период генетичните експерименти на Земята били в пълен ход. Плеядианците били помолени да дарят своето оригинално ДНК за проекта. Казано им било, че то ще играе главна роля при развиването на човешкия хибрид. Така започнала специалната връзка между човечеството и извънземната раса”, обяснява Манолова в книгата си “Плеядианците - ние сме тук”. Как обаче те ще ни спасят от крадливите министри, илюминатите и техните демонични господари, не става ясно.
4-те най-често срещани лъжи преди секс Ето кои са те Кога е най-добре да си тръгнем от една връзка Ако решите да си тръгнете, направете го безвъзвратно, веднъж завинаги