Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

У вас давате ли на разбунтувалото се дете да определя семейния бюджет?

Тезата, че Gen Z се е „събудило“ и трябва да правим всичко по техен вкус, е популистка
Ключови думи: Gen Z, бюджет, протест, семейство, флагман

Вие във вашето семейство давате ли на 17–18-годишния разбунтувал се тийнейджър да определя семейния бюджет? Давате ли му да решава колко да отиде за храна, за ремонти, за колата? Кажете честно - позволявате ли му да взема тези решения, колкото и да е буден за годините си? Не му позволявате.

Е, защо тогава трябва да дадем, да позволим на 16–17-годишни да определят държавния бюджет?

Че се вълнуват от политика - чудесно. Добре дошли в реалния свят! Но разумно ли е деца без ден трудов стаж и без никакъв житейски опит да ръководят семейство? А държава?

Тезата, че Gen Z се е „събудило“ и трябва да правим всичко по техен вкус, е популистка — теза на слаби политици. На такива, които ги е страх да казват истината и говорят само това, което евентуално ще се хареса на някого. В случая — на най-младите. Епично безсилие и пропаганда.

В следващите дни ще ви заливат точно с такава пропаганда, удобна за слабите политици.

Вие се замислете колко семейства познавате, в които тийнейджърът определя правилата? И колко от тези семейства са добре? Хайде, кажете честно, не като политиците: редно ли е да им дадем държавата, след като в собствените им семейства не им се поверява такава отговорност? И защо това трябва да се налага на всички?

Хората, които твърдят, че трябва да го направим са същите, които твърдят, че децата сами трябва да си избират пола. Не, благодаря! Не съм съгласен.

Тези деца, които усложливо канят в телевизиите за да върви пропагандата, все още родителите им определят в колко да се прибират вечер. И така е редно. Абсурдно глупаво е те да определят на къде ще върви държавата.

84
Коментара по темата
84.
Владо
10.12.2025 16:35:35
Ние избираме политиците и имаме право да им държим сметка. Децата избират ли родителите си???
Освен това може ли да сравнявате преценката на дете с преценката на зрели, образовани (някои) хора? Това са нашите пари, имаме право на мнение. У дома парите не са на децата, че те да определят бюджета.
Чичо Борис дава много неадекватно сравнение.
83.
*********
10.12.2025 11:53:00
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
82.
Бургазлия до автора
10.12.2025 11:08:50
А ти защо не кажеш какви хора бяха на комисията по финанси? Байрам Байрам? Има един, който не може да говори български, има снимки с едни кожени палта, Данчо ментата, Дельо фактурата... Някой може ли да ми обясни как тези хора са по... щях да кажа читави но каквото и да е по от млади хора на по 20-30 години??? И тези по-горе изброените са не сам определящи и гласуващи държавния бюджет, тези хора са които гласуват и приемат закони... Каква е тази продажна статия??? КОЙ ти плаща
81.
Пело
09.12.2025 14:55:08
На това момче от снимката с брадичката с удоволствие бих му се изпразнил да може да му стане по-мека
80.
До 74
09.12.2025 11:34:18
Ама ти перфектно описа настоящето. С какво ще е по-различно бъдещето със същото описание. А тоя имбецил Марков срещу какъв хонорар се изказва, неподготвен.
79.
До 74
09.12.2025 11:33:42
Ама ти перфектно описа настоящето. С какво ще е по-различно бъдещето със същото описание. А тоя имбецил Марков срещу какъв хонорар се изказва, неподготвен.
78.
Хахахахахаха
09.12.2025 10:31:33
Да! Децата трябва да участват в сформиранеот на семейния бюджет! Трябва да се обяснява и взема под внимание тяхното мнение и желания! Само имбецил смята, че децата са неспособни да мислят! Има само една разлика между децата и възрастните: липсата на опит! А опит, драги имбециле, се трупа когато участваш актвино!!! Разбра ли, необразований?
77.
Иво Сиромахов
09.12.2025 08:37:59
Докато децата на България мръзнат по площадите в търсене на откраднатото си бъдеще, онези, които им го откраднаха, вече пишат партийните листи за изборите.
Редят схеми, изчисляват мандати, разпределят постове.
Не знам дали си давате сметка колко отвратително е да осребрявате ентусиазма на децата си.
Не знам дали си давате сметка колко долно е да се криете зад гърбовете им.
Няколко пъти предавахте избирателите си. Сега се готвите да предадете децата си.
Не сядайте с оядените си задници върху лицата им.
Задушавате ги.
76.
БукварЯт
09.12.2025 07:34:46
Марков, бъркаш с буквите. Протестират Z, които работят вече, към 30те са и много добре знаят какво искат. А Алфа са на 14-16 и ако знаеше пък те колко са будни, изобщо няма да пишеш врели-некипели. Оставка на тиквените прасета!
75.
даааа
08.12.2025 15:27:41
да си джейзве е много яко нищо че са тъпи
74.
Тексимаджията с бялото сабо
08.12.2025 15:09:58
Боби Марков е отличен анализатор и отличен познавач на българския политически живот . Ето ви още един негов пост , които описва моментната ситуация по брилянтен начин :
Чакайте, чакайте… Нека ви кажа нещо, което и управляващи, и опозиция свенливо премълчават. Ще ви кажа точно какво ще се случи — не „вероятно“, не „много вероятно“, а със 100% сигурност.
От момента, в който бъде подадена оставката на кабинета (или бъде обявена пътна карта към нови избори), от секундата, в която това се съобщи публично, всички оставате сами срещу спекулата. Няма да има институции, които ефективно да работят. От големите вериги до най-малките квартални магазини — всички ще започнат да вдигат цени. Ще тръгне такава спекула, че свят ще ви се завие, и ще боли. Много.
Не казвам, че сегашните управляващи ще се справят със спекулата. Казвам, че при избори никой няма да може да я спре с абсолютна сигурност.
Тезата на Божанов, Мирчев и други, че КЗК, КЗП и подобни органи щели да продължат да работят нормално, е толкова наивна, че не заслужава коментар. Нищо няма да работи, а те единствено демонстрират аматьорските си познания за това как работи реално държавата. Никой няма да си мръдне пръста. Оставате сами — всеки поотделно — срещу спекулата.
Ето няколко точки, под които се подписвам и оставям, за да ме дразните, ако сгреша:
1. Няма политическа партия в България, която в предизборна обстановка да тръгне да глобява бизнеса за спекула. Нито една.
2. Всяка глоба ще бъде представена като „репресия над бизнеса в тежък период“. Партиите ще си „парцелират“ фирми, ще ги „пазят“ срещу дарения и бонуси. Всички — без изключение.
3. Спекулата ще отприщи инфлацията. Не „може би“, не „вероятно“, а на 100%. Държавата ще изпусне контрола и всички ще обеднеят — много.
4. (Тук се подписвам с две ръце за следващото) За 90% от политическия елит действа следната максима: „Колкото и да е зле държавата, щом сме близо до властта, за нас все ще има нещо, ще сме по-добре от останалите.“ Останалите 10% имат принципи, но от тях нищо не зависи. Ако някой ви каже друго — лъже. Затова ви карат да бутнете кабинета.
5. Всички политически лидери знаят това, което ви пиша. Абсолютно всички. От Борисов, през Пеевски, до Асен Василев и останалите. Знаят, че избори сега означават: спекула, инфлация, бедност. Сто процента. И Радев го знае, но го устройва. Вашата бедност е гласове за него.
6. Борисов и Пеевски няма драматично да пострадат при избори. И ГЕРБ, и ДПС ще развият тезата: „Предупреждавахме ви! Казвахме ви, че ще обеднеете при оставка на кабинета.“ И част от обеднелите после ще отидат при тях. Други — при Радев. Най-пострадали ще са:
• „Поколението Z“ — защото трудовият пазар ще се затвори за младите за поне 10 години.
• ПП–ДБ — защото, водени от его, ще бутнат не само кабинета, а и държавата към пропаст.
• Обикновените работещи хора — които ще получат още много, много сметки за плащане.
Олигархията няма да пострада. Тя си има „план за възстановяване“, който в същността си е алманах на престъпността и олигархията, разпределен между всички партии отдавна. Някои олигарси може да загубят нещо, но ще го преживеят. Няма да го преживеят тези, които разчитат на заплатите си месец за месец. Цялата сметка ще бъде прехвърлена на тях.
Не харесвам Радев — нито мисленето му, нито личността му, нито обкръжението му. Нищо. Но ако той управляваше в момента, пак щях да ви кажа същото: не го бутайте точно сега.
Да свалиш правителството в този момент е его, а резултатът ще е 10-годишна криза. Единствено Божанов и Крушари допускам, че може и да не го разбират — толкова са по повърхността на проблемите, че са по скоро шамандури отколкото лидери. Всички останали го знаят много добре.
Истинската дилема:
Да си начешете егото на площада и да плащате 10 години, или да изчакате да мине моментът с еврото.
Поколението Z няма представа какво е инфлация и колко жестоко може да зароби. Политиците, които ги използват, знаят. Но не им пука — вижте т. 4.
73.
Томи Чинчири
08.12.2025 14:38:46
Разградските медии на засилено лансират противопоставяне стари - млади , бащи- деца. Така искат да спрат пътя си надолу по пързалката и им трябва боНба , нещо като сценарият им с Росенец преди 5 години.
72.
До 1
08.12.2025 14:33:29
Да бе , да ,разбира се , че отлично се справи . Вдига доходите в засилена инфлационна среда и реже инвестициите. Тези като управляваха една лъжица асвалт не са положили.
71.
ТБС
08.12.2025 14:23:20
В този ред на мисли, тя държавата не ни прави бюджета. Правим си го сами с остатъците, които шибаната държава ни подхвърля и от 36 години ни обещава. С тази разлика, че ние се съобразяваме как да живеем с остатъците, докато шибаната държава не спира да харчи за гъза си, само. Ако харчим остатъците, както държавата харчи отнетото, ще имаме храна на масата за ден, останалото ще е по курорти, банкети, почивки, коли, скъпи дрехи , ремонт на ремонта и ненужни вещи. Защо да оставям държавата да ми реди бюджета? Някви неграмотни продажници и хрантутници, окичени с етикети и съсипващи всичко. Децата не ни редят бюджета, но са пряк свидетел на лишенията от този бюджет. И не Марков е този, който ще ми казва какво да правя и какво не.
70.
ТБС
08.12.2025 14:22:45
В този ред на мисли, тя държавата не ни прави бюджета. Правим си го сами с остатъците, които шибаната държава ни подхвърля и от 36 години ни обещава. С тази разлика, че ние се съобразяваме как да живеем с остатъците, докато шибаната държава не спира да харчи за гъза си, само. Ако харчим остатъците, както държавата харчи отнетото, ще имаме храна на масата за ден, останалото ще е по курорти, банкети, почивки, коли, скъпи дрехи , ремонт на ремонта и ненужни вещи. Защо да оставям държавата да ми реди бюджета? Някви неграмотни продажници и хрантутници, окичени с етикети и съсипващи всичко. Децата не ни редят бюджета, но са пряк свидетел на лишенията от този бюджет. И не Марков е този, който ще ми казва какво да правя и какво не.
69.
ТБС
08.12.2025 14:22:06
В този ред на мисли, тя държавата не ни прави бюджета. Правим си го сами с остатъците, които шибаната държава ни подхвърля и от 36 години ни обещава. С тази разлика, че ние се съобразяваме как да живеем с остатъците, докато шибаната държава не спира да харчи за гъза си, само. Ако харчим остатъците, както държавата харчи отнетото, ще имаме храна на масата за ден, останалото ще е по курорти, банкети, почивки, коли, скъпи дрехи , ремонт на ремонта и ненужни вещи. Защо да оставям държавата да ми реди бюджета? Някви неграмотни продажници и хрантутници, окичени с етикети и съсипващи всичко. Децата не ни редят бюджета, но са пряк свидетел на лишенията от този бюджет. И не Марков е този, който ще ми казва какво да правя и какво не.
68.
За кочината&сие
08.12.2025 13:55:57
Отговорът на Кочината на гнева на хората прилича на детски тантрум. Имам усещането, че нарочно, в ступор, се опитват да ядосат протестиращите на площада още, и още, и още, с всеки жест!

"Новият" бюджет - като стария (но без помощта за младите медици и специалисти)
Вместо това - отваряне на вратата за медици от чужбина. (Тук Копейкин потрива ръце...)

Поемане на огромен дълг (който точно поколението Z ще изплаща)

Никаква реформа на администрацията, бюрокрацията, полицията, съдебната система, репресивния апарат (тези, които управляващите отглеждат като свои протектори и гласоподаватели)

Култура - там е ясно положението - геврек с дупка.

Имам усещането, че абсолютно съзнателно, като истински арогантни "були-та", си търсят боя, искат да предизвикат хаос и безредици.

Да провалят държавата в опита си да оцелеят.

След всичките им изцепки, се чудя - дали самолета на Д-то ще успее да побере всички желаещи за Големия Последен Прекрасен Полет до Дубай, или ще се налага хората на Слави да тичат по пистата, опитвайки се да се хванат поне за колесника?
67.
Зайко
08.12.2025 13:09:30
Според този мръшляк поколението Z не разбира от финанси. Но от това поколение се иска: "България ще трябва да гарантира 1,2 млрд. евро за заем за Украйна".
66.
Само ГЕРБ
08.12.2025 12:49:18
Предпочитаме да даваме семейния бюджет на Бойко и Шиши.
65.
123
08.12.2025 12:10:58
Не на СУПТО, което тия на снимката не знаят какво означава е да на укриване на данъци. Това щеше да е система, която да задължи абсолютно всички да се свържат с НАП.
64.
@@@
08.12.2025 11:40:08
Какви са тези протестиращи-умници от поколението Зет, щом могат да тръгнат след Асен и Киро?! Студентите винаги са били ползвани в технологията на цветните революции. Оръжията на глобалистката доктрина са масмедиите, университетите, НПО-сектора, левичарските движения, чиято историческа основа е перманентен бунт за смяна на системата. Овладяването на тези лостове ведно с политическия чадър от военната доминация на САЩ, даде на американският глобалистки режим безпрецедентен контрол върху голяма част от земното кълбо. Само че всяка технология, когато се освети, става безполезна.
63.
До автора
08.12.2025 11:31:25
Ти деца имаш ли?
Какво им даваш?
Напиши за твоите деца, ако имаш.
62.
Ами
08.12.2025 11:20:47
Чета: "Generation Z – born 1995-2012". То поколението Z е вече на 30г. А относно бюджета. Детето ми е на 19г. Живее само доста далече, и си прави сметката как с 350 евро ще изкара месеца. Храна, вода и бира.
61.
Има начин за излизане от сивия сектор!
08.12.2025 11:17:24
Aпологетите на сивата икономика известна като малък бизнес, пледират за неплащането на задъленията към обществото чрез софтуерни мушенгии и да не се пипат!
НПО-тата да си плащат ДДС защото са финансирани от чужди сили!
НПО-тата да си плащат съдебните такси в пълен,законов размер, а не за 10лв. да спират инфраструктурни проекти и да загиват невинни по пътищата!
Да се денонсира медународния договор с Боташ, защото не е ратифициран от Парламента!!!
Не питай какво ти дължи държавата, а какво ти си направил за нея!!!
60.
Ad
08.12.2025 11:16:51
ТЕЗИ, КОИТО ИСКАТ ОСТАВКА, МНОГО ДОБРЕ ЗНАЯТ, ЧЕ АКО НЯМА БЮДЖЕТ, СТАВА МНОГО ЛОШО! ХАРЧИШ, ТОЛКОВА КОЛКОТО ИМА ЗА МЕСЕЦА! СОЦИАЛНИ ПЛАЩАНИЯ, ИНГРАДТРУКТУР, КОМПЕНСАЦИИ ЗА ТОК, РАЗПЛАШАНИЯ КЪМ БИЗНЕСА, ОБЩИНИ ПРИКЛЮЧВАТ! ЕСТЕСТВЕНО- ЩЕ СА ВИНОВНИ БИВШИТЕ! СЪЩО КАТО В ЕДНО СЕМЕЙСТВО! А ДАЛИ ЩЕ ОБВИНИТЕ ДЕЦАТА СИ ЗАТОВА???? ОСТАВЕТЕ ГИ ДА ПРИЕМАТ БЮДЖЕТА И ПОСЛЕ ГИ МАХАЙТЕ АКО МОЖЕТЕ! ДАЛИ ПОКОЛЕНИЕТО Z СИ ДАВА СМЕТКА ЗА ТЕЗИ ПОДРОБНОСТИ?
59.
Поколението Z
08.12.2025 11:15:18
Гледам тук колко много се възхвалява поколението Z... Млади, умни и красиви... Видяхме ги вече такива...излязоха шарлатани, но по-големи крадци и от старите управляващи.
Иначе си пуснете довечера Ергена и вижте представителната извадка на Z... После си помислете какво би се случило, ако подобни мутри и кифли решават бъдещето на страната.
Не отричам, че има и кадърни и мислещи млади хора, но каква част? 5%? максимум 10%?
Чалгари, кифли, нацепеняци и надрусаняци да ни определят развитието??? КО? НЕ!
58.
1732
08.12.2025 11:09:59
Разбира се, нали бъдещето е за тях
57.
До 58
08.12.2025 11:05:05
Момчето е на хранилка на Шиши.Я не е наплюл децата,я са му дръпнали топлата супа.
56.
Русенска чайка
08.12.2025 11:05:02
тези протестчета сега са малкото дяволче, големият дявол е на прага на новата година!
55.
Русенска чайка
08.12.2025 11:03:36
Предимно хора от частният сектор, изкарват парите и пълнят държавната хазна. Протестират тези които имат свободно време да излязат на протести или им се заплаща. Скоро обаче ще започнат да фалират от частният сектор, те вече работят на загуба и тогава тласкани от неволята ще променят подхода си към властта.Истивските протести ги чакайте януари -март, първите месеци след въвеждане на еврото.Хаоса и стачките истинските не дирижирани и платени, тепърва предстоят. Това сега е кинопрегледа началото на нещо по голямо което ще е добре да избие само на избори не в нещо по сериозно което ще тласне страната към катастрова.Това са на Пеевски и хората дето сега ще излязат предизборно да го подкрепят и опозицията която е дирижирана.Това което се случва е малкият дявол големия ще го видим в новата 2026 г от самият праг на годината ще влезе и кой както може ще се спасява Даже гърците ще ни ожалят защото ще сме по зле от тях ,каквито бяха преди години.
54.
На Протест
08.12.2025 11:02:30
Няма никакъв смисъл в тази статия!

Пеевски и Борисов са крадци , заедно със свитата си заграбват милярди всяка година.

Какво лошо има младите на 20-30 години и те да покажат позиция, пълни са с надежди, ентусиазъм и енергия.

Човек с времето се разочарова и губи вяра, тези млади хора заедно с другите поколения могат да им развалят малко, а защо не и много мръсните крадливи планове!

Аз ще бъда на протеста в сряда пред общината в Бургас!
53.
На Протест
08.12.2025 11:01:24
Няма никакъв смисъл в тази статия!

Пеевски и Борисов са крадци , заедно със свитата си заграбват милярди всяка година.

Какво лошо има младите на 20-30 години и те да покажат позиция, пълни са с надежди, ентусиазъм и енергия.

Човек с времето се разочарова и губи вяра, тези млади хора заедно с другите поколения могат да им развалят малко, а защо не и много мръсните крадливи планове!

Аз ще бъда на протеста в сряда пред общината в Бургас!
52.
Ту туууууу аз съм банкянско ку кууууу
08.12.2025 10:58:01
Поредния платен батал. Олекна ли ти като наплю децата, дебил?
51.
Русенска чайка
08.12.2025 10:55:18
...сравнението не е удачно, защото парите за бюджета се пълнят от тези които протестират. а не от държавните служители които под срой гласуват.Предимно хора от частният сектор, изкарват парите.Те са ощетени, но бачкат здраво и не гласуват нито протестират. Скоро обаче ще започнат да фалират и тогава по неволя ще променят подхода си.Вижте гръцките фермери, гласуват тези които изхранват народа.Няма да ги чуят ама ще стоят гладни....
50.
Иван
08.12.2025 10:53:58
Да се пълни хазната за сметка на единствените не в сивия сектор е тъпотия. Вместо да изкарат всички на светло, с тази промяна още повече ще се ориентират да взимат пари в пликчета. И в същото време тези събрани средства се прахосват за неща като НСО, безразборно раздаване на помощи и вдигане на заплати в сектори където ясно определеят следващите избори....
49.
kkk
08.12.2025 10:52:52
Този не е журналист, а бивш СДС и настоящ нагаждач явно, саботиращ справедливия протест на народа. 2. Борисе, /ти вероятно добре знаеш/: има важни разлики в неудачния пример - 1. Тийнейджърът не иска да ми вземе 46% от семейната заработка и да ги открадне, независимо дали му давам да определя бюджета! 2. Бунтът не е само срещу бюджета, а срещу ВСИЧКИ настоящи и минали крадци, зовящи се "политици"! 3. Повечето от Ген Z не са деца, и повечето знаят многократно повече от управляващите, включително и за бюджета, включително как се пише "усложливо" и "на къде"...
48.
ВАЖНО
08.12.2025 10:51:55
Gen Z са хората от 1995 до 2010 година.

Съвсем нормално е хора между 20 и 30 годишни, които плащат вече данъци и осигуровки, да имат мнение и позиция.
47.
Интересно...
08.12.2025 10:49:14
Така нареченото поколение Z било и то недоволно... Недоволно защото 80-90% от работещите не получават по 5хил. евро заплата, а не заслужават и 500. Недоволно защото не кара нов мерцедес или БМВ, а трябва да се мъчи да дрифти с 4-5 и повече годишни возила? Недоволно защото не може да си купи хероин и трябва да се гъчи с по-леки дроги? Недоволно, че почти всеки е пушач и не пропуска да се прави на мутра/кифла всеки петък и събота в чалгатеките? Недоволно, че трябва да носи Адидас, а не Филип Плейн?
Ами и аз съм недоволен... защо това поколение не отиде на село да поработи малко на полето или по баирите да гонят стадата? Или "аз за 2000лв няма да им работя"???
А най-съм недоволен, че масово хората от това поколение е силно податливо на всякакви манипулации по телевизиите и социалните мрежи. Чели, непрочели...и те щели да протестират. Ако обаче бяха достатъчно умни и заинтересовани, щяха да разберат, че ги употребяват за пореден път. Двама-трима искат да се закаччат отново на хранилката, защото траншовете по ПВУ почнаха да минават, затова и клатят държавата.
Gen Z наясно ли са какво следва след оставката? Ми пак същото... неможачи, шарлатани, копейки, пирамиди... и боташното фърчило.
46.
родител .
08.12.2025 10:43:13
Провокиран от кометиращи в социалните мрежи как децата ни ще определят бъджета без ден трудов стаж Ми нима е реално депутати коват закони със стаж единствено от парламентаНима Станишев имаше трудов стаж че бе министър председател или настоящия шеф на бюджетната комисия Делян Добрев Не трябва да бъдем черногледи и пречим на тяхното развитие .Този бюджет е доказано не социално несправедлив и ограбващ в полза на ЕК по настояване от Брюксел .
45.
родител .
08.12.2025 10:42:16
Провокиран от кометиращи в социалните мрежи как децата ни ще определят бъджета без ден трудов стаж Ми нима е реално депутати коват закони със стаж единствено от парламентаНима Станишев имаше трудов стаж че бе министър председател или настоящия шеф на бюджетната комисия Делян Добрев Не трябва да бъдем черногледи и пречим на тяхното развитие .Този бюджет е доказано не социално несправедлив и ограбващ в полза на ЕК по настояване от Брюксел .
44.
БСП Ново начало!!!
08.12.2025 10:41:34
На 09.12.2025 год нека се обединим против насилието и омразата заедно с ДПС НН. Ние категорично се обявяваме против всички лумпени и платени жълтопаветници, които искат да ни вземат властта и кокала! Елате на нашия НЕплатен протест и ни подкрепете. Заедно можем повече! За нас пържолата за вас зелето!Ура!
43.
родител .
08.12.2025 10:41:26
Провокиран от кометиращи в социалните мрежи как децата ни ще определят бъджета без ден трудов стаж Ми нима е реално депутати коват закони със стаж единствено от парламентаНима Станишев имаше трудов стаж че бе министър председател или настоящия шеф на бюджетната комисия Делян Добрев Не трябва да бъдем черногледи и пречим на тяхното развитие .Този бюджет е доказано не социално несправедлив и ограбващ в полза на ЕК по настояване от Брюксел .
42.
БСП Ново начало!!!
08.12.2025 10:41:03
На 09.12.2025 год нека се обединим против насилието и омразата заедно с ДПС НН. Ние категорично се обявяваме против всички лумпени и платени жълтопаветници, които искат да ни вземат властта и кокала! Елате на нашия НЕплатен протест и ни подкрепете. Заедно можем повече! За нас пържолата за вас зелето!Ура!
41.
Гневът на Народа е една фикция
08.12.2025 10:33:57
Софийският протест, впечатляващо многолюден, бе обявяван като протест на „младите“, колкото да подлъжат повече публика. Накрая обаче от ПП изобщо не се поколебаха да си го присвоят – сякаш това ще ги направи по-различни от останалите грешници от Сектата.
Натрапчиво се твърдеше, че това ще бъде протестът на гневните хора, на Гнева, макар че, специално на тия от ПП, най-малко им приляга да се привиждат като „гневни“. Комбинациите им вътре в сглобките и около тях ги представят за всичко друго, но не и за гневни, мнозина ги виждат по-скоро като измамливи хора с неясна мая, които не се поколебаха да излъжат дори „бащицата“ си Радев, онзи, който ги легализира – но сетне не се поколеба и да ги нарече „шарлатани“ – не политически, а изобщо шарлатани.
40.
аз
08.12.2025 10:26:52
Младите виждат, че разни дебеланковци са "взели" живота на родителите им и не искат да бъдат използвани. Младото поколение не може да търпи на техен гръб да се изхранват ненужни никому чиновници - 'калинки" , които са на работа ,само защото гласуват... а за 5 пари работа не могат да свършат, пречат на развитието на идеите и частното предприемачество и заплашват, че ако не си с тях, ще те съсипят. Вероятно доста родители вече са си патили. В един отворен свят, всеки има право да живее, където иска, но нашите дебеланковци искат да сме колония с васална зависимост на живеещите тук . Така че... всеки е добре дошъл в сряда. може да си носите и по парче тиква ;).
39.
аз
08.12.2025 10:25:29
Младите виждат, че разни дебеланковци са "взели" живота на родителите им и не искат да бъдат използвани. Младото поколение не може да търпи на техен гръб да се изхранват ненужни никому чиновници 'калинки" , които са на работа ,само защото гласуват... а за 5 пари работа не могат да свършат, пречат на развитието на идеите и частното предприемачество и заплашват, че ако не си с тях, ще те съсипят. Вероятно доста родители вече са си патили. В един отворен свят, всеки има право да живее, където иска, но нашите дебеланковци искат да сме колония с васална зависимост на живеещите тук . Така че... всеки е добре дошъл в сряда. може да си носите и по парче тиква ;).
38.
ПП искат пак в скута на Пеевски за мазно кафе
08.12.2025 10:24:23
За повратливите български либерали е нормално да пият мазно кафе с Пеевски, но останалите партии нямат това право, защото е неморално. Бих искал да "благодаря" на заслужилите съвременни български комунисти и изявени либерали като Бойко Рашков, Ивайло Мирчев,
Асен Василев, Кирил Петков, Николай Денков и останалите от кохортата им!
37.
ПП искат мазно кафе от ДПС-НН
08.12.2025 10:21:14
За повратливите български либерали е нормално да пият мазно кафе с Пеевски, но останалите партии нямат това право, защото е неморално. Бих искал да "благодаря" на заслужилите съвременни български комунисти и изявени либерали като Бойко Рашков, Ивайло Мирчев,
Асен Василев, Кирил Петков, Николай Денков и останалите от кохортата им!
36.
Амии
08.12.2025 10:20:06
Който иска промяна на статуквото излиза и гласува за който си иска. Не да стои само зад клавиатурата и да прави книжни революции. Това е демокрацията. Другото е диктатура на пролетариата! Това вече го живяхме. Видяхме докъде ни докара.
35.
Полит
08.12.2025 10:19:51
Е те тия като застъпят управлението ще дойде идиокрацията. Сегашните отрочета на комунисти ни морат с крадене от алчнотия, ама тези Z ще ни уморят от тъпота, неадекватност и неграмотност
34.
флегман
08.12.2025 10:17:31
а не е ли популистко да раздуваш нарочно държавната админситрация и да вдигаш заплатите за да си подсигуряваш няколко към половин милион гласа на избори?

А това, че не трябва да се дава на 17-18 годишни да правят бюджет не значи, че трябва да се дава на пълни некадърници и безхаберници
33.
Е на тва е!
08.12.2025 10:16:44
70% от младото поколение нито учи нито работи а изтъква само огромни претенции без покритие. Гледам интервютата им по телевизиите. Отчайващо неграмотни, повтарят едно и също и когато ги питат им е трудно да го обяснят. Популизмът взема връх и това ще е пагубно за държавата. Президентът ако има някакви намерения да се впусне в политиката е крайно време да ги заяви ясно. За мен това е първият президент който разделя нацията а не я обединява.
32.
Лелеее,
08.12.2025 10:12:06
а трябва ли тогава 18 годишните да могат да гласуват? Щом може да гласува по Конституция, значи може да определя бюджета. В България 17-18 годишните масово ходят на работа и плащат данъци.
Същата тази възрастова група я готвят и за задължителна казарма скоро.

Според много от нас, работещи в частния сектор, които на месец вкарваме в бюджета по над 1000лв данъци, всички дето са на държавна работа не трябва да може да гласуват, защото са ползвател на държавни средства и НЕ ТРЯБВА да може да определят разпределянето им!!! Това е абсолютен конфликт на интереси и както виждаме, основната причина да не можем вече 15-20г да се отървем от едни и същи пиявици, които си отгледаха 500 000 държавна администрация, която да им е гарантиран гласоподавател.
31.
А на селският идот давате ли?
08.12.2025 10:05:56
Българите са най-бедните и емигрират. Какво се предлага: да се вдигнат осигуровките, да се премахне индексирането на заплатите, но не и растежа на цените и да се махнат 10-те заплати при пенсиониране навсякъде (защото махнат ли ги за едни, ще ги махнат за всички.
Каква икономика може да има в България щом във всеки момент работниците могат да хукнат в чужбина и завода да остане без персонал? Ами ще закриват заводите преди да е станало, защото после ще е късно.
А какво ще стане ако полицаите напуснат точно когато Народната любов се е насъбрала пред двореца на някой политик?
30.
хах
08.12.2025 10:04:40
Поредната малоумна статия на страниците на флегман.
Държавния бюджет се финансира само и единствено от НАШИТЕ данъци.
Семейния не се финансира от данъците или парите на децата ни.

Не е нужно да имаш кой знае колко акъл за да се сетиш.
29.
Gen Z
08.12.2025 09:59:03
Журналистика ли бе, да я опишеш...
Тежко неадекватни сте, gen Z гоним 30, но вие обръщате внимание на малкото 17-18 годишни на протестите, които между другото също имат право да искат бъдеще в България... Идиоти...
28.
Днеско
08.12.2025 09:56:13
Не се накрадохте и не се навластвахте, бе! Ами младите според вас не чуват ли родителите си как се ядосват, че парите не стигат до никъде и не могат да им дадат джобни на тия деца, бе, търтеи мръсни! То голяма лакомия, бе! Чувах един от приближените на болничен управител доктор как се оплаква, че можел да си купува имот на два месеца само, а пък искал всеки месец. Оляхте се ,бе, и на централно и на местно ниво! Хайде, махайте се вече, че не мога да ви гледам!
27.
К
08.12.2025 09:54:38
Който плаща той ще разпределя, а това е народа!!!!!!!!
Никой не е съгласен парите му да отиват за бомби, дронове и др., за асфалт, за ремонт на ремонта. Сравняваш народа с 16-17год. тийнейджър, който не работи, а НАРОДА изкарва всичките пари в хазната, а такива умници като теб трябва да стоят по-далече и да не пипат.
26.
БОРИС ПИЯНИЯ
08.12.2025 09:53:51
Toзи малоумник БОРИС защо иска да намесва децата ?! Ако е бил на протеста, щял е да види , че масово са семейства и млади ПЪЛНОТЕЛНИ хора. Но явно си е бил в хралупата и естествено след поредната изпита ракия, решава да драсне 4-5 безсмислени изречения. А ако мама и тати не му дават да яде и му режат от всичко - естествено, че детето ще се разбунтува !!!!!!!
25.
Списвача е
08.12.2025 09:50:02
Поредния свиркаджия на амбразурата да защитава статуквото. Аре нема нужда.
24.
ss
08.12.2025 09:49:40
Кво да те чакаме бе, бургаШки зет ? Нещо да си чувал за фалшиви болнични ? Кой ги издава ? и срещу какво ?За частни уроци да си чувал ? Кой плаща данъци за тях ? Да не изброявам хилядите други ''плащачи'' на данъци...А за плащачи на минимални осигуровки да си чувал ? Или пък за такива, дето хич не плащат ? Прости неща искал, ама не е прост Ганьо, че да плаща...Само иска
23.
Днеско
08.12.2025 09:47:15
Не се накрадохте и не се навластвахте, бе! Ами младите според вас не чуват ли родителите си как се ядосват, че парите не стигат до никъде и не могат да им дадат джобни на тия деца, бе, търтеи мръсни! То голяма лакомия, бе! Чувах един от приближените на болничен управител доктор как се оплаква, че можел да си купува имот на два месеца само, а пък искал всеки месец. Оляхте се ,бе, и на централно и на местно ниво! Хайде, махайте се вече, че не мога да ви гледам!
22.
Това ли е светлото бъдеще
08.12.2025 09:45:29
LGBT+ СЕМЕЙСТВО! Летящата Козила Белобрадова хванала екссъпруга си Васил Пандов с мъж в леглото!
21.
Пиянството на един народ
08.12.2025 09:40:59
Управлението на ППДБ беше изтъкано от шуробаджанащина и приятелски кръгове, любовници и роднини, министри-абсолютно некомпетентни хора.....Миро, Лена, Лорер, жена му, Наско-културата........
Повторение ли искат маргиналите, преврат ли ще правят?
Долни продажни педали са ПеПейците!
20.
бургаски Gen Z
08.12.2025 09:39:22
Чакайте ся малко! Gen Z започва от родените от 1997-ма до 2012 година. Това са хора в разцвета на силите си - около 28-годишни, не тийнейджъри - млади работещи хора, хора с деца... Протестът е подкрепен и от много работещи активни хора родени преди това. Тва сме хората дето ви плащаме масрафите бе! От нашите данъци, ало! Всеки български гражданин, който плаща данъци има право да си изисква полагаемото що става въпрос за държавен бюджет, а в крайна сметка ние искаме прости неща - адекватно здравеопазване, което минава през адекватно заплащане за младите лекари, така че да остане кой да ни лекува, качествено образование, така че да се създават добри кадри, които да работят и да изкарват пари и плащат данъци! Искаме и добра и качествена инфраструктура, без да има нужда да се дава ресто, защото всичко що държавата плаща и купува като материали е на двойни, тройни и n-торни цени!
19.
популизъм е това Марков, твоето
08.12.2025 09:37:51
18-28 годишните са също поколението Z, ама ти изнася да пишеш глупости, че 16-17 годишните искали да определят бюджета. По-тъп довод от по-глупав журналист не бях чувал. Направо си късай дипломата и почвай да метеш улиците или хващай гегата. Няма смисъл от такива елементарни "доводи" дето ни поднасяш. ... Флагманци, това е срамна статия, махайте я
18.
Хх
08.12.2025 09:36:42
Аман от престарели дементници в политиката, секретарката ги учи как да пишат емейл, държавата ще ми управляват.
По близо съм до пенсия отколкото до тинейджърите, ама предпочитам младите.
17.
Някой си
08.12.2025 09:35:06
А кой ще плаща заемите, които тиминужка и Роско костинбродски теглят ден през ден....милиарди, не милиони...
Именно тези деца ще ги плащат!
16.
Автомат на маймуни
08.12.2025 09:34:02
Дойдоха едни "шарлатани", според този който ги доведе, че тия същите спечелиха избори, че управляваха и имаха цял техен кабинет с един единствен представител на ГЕРБ в него, че след това управляваха в сглобка с ГЕРБ и с омразния Пеевски, че заедно писаха закони и променяха конституцията, че по време на тяхното правителство с фин.министър А.Василев се започна голямото харчене и завъртане на дълговата спирала, че Асен Василев обвърза редица заплати в обществения сектор със средната работна заплата , че по време на тяхното управление тия бяха уличени в корупционни схеми в митниците, че техни кметове напуснаха партията заради оказван натиск върху тях за финансиране на партията им ( 6-те %). Доказани връзки на техния министър на МВР Рашков и главния му секретар с доказани престъпници-аферата Паскал( подсъдим) с които горните ядат и пият заедно на фона на кученца разнасящи пачки, че имат подсъдими кметове в момента ( знам.кмет на София и кмета на Варна). Че от 2020 до началото на тази година България се управляваше от тях и от служебни правителства на радев. Че за тия години нищо не беше построено в България, че България не получи нито 1 евро по техния ПВУ.
15.
az
08.12.2025 09:33:12
Абе вие тъпи ли сте, или ви плащат да пишете тъпотии??? Те не искат да правят бюджет а да го няма двамата дебели и дебелокожи. Никой не скандира долу бюджета, това говорят по студията лаладжиите. Децата си искат бъдещето, не искат да бъдат третирани като стадо, да ги стрижат и гонят. Да хрантутят раздута и неефективна бюрокрация. Бизнеса да се държи от шепа компроментирани нагаждачи, които се правят на бизнесмени, а всъшност са касички за събиране на пари за статуквото. Не говоря за дребния бизнес, които едва свързват двата края и цялото скубане в бюджета е предвидено за тях.
14.
Таня
08.12.2025 09:32:35
Аз лично въвличам дъщеря ми в сметките за семейните разходи от 15-годишна. Знам, че масово това не се прави в България и именно поради тази причина млади хора на по 18 - 20 години нямат никакво насадено чувство за отговорност. Попадала съм и на 30 годишни мъже и жени, които са меко казано тотални инфантили. Децата ни изобщо не са подготвени за живота и затова много от тях живеят при родители си до 30+ години. И тоя човек дето е написал тази статия вероятно е от тези родители, които ако има чалъмще дъвчат и храната на рожбите си до дърти години.
13.
КТБ
08.12.2025 09:28:53
Искам всичките си пари да ги дам на Бойко и Шиши, защото са честни и успешни !

Брава Бойко !
Мачкай Шиши !
Браво на журналистите за тази статия !
12.
Ле ле, леля
08.12.2025 09:28:34
Марков, издишаш. Поколението Z e роденото между 1997 и 2012. Защо говориш за 16-17 годишните, а не говориш за 28 годишните, които също са поколението Z? Издишаш Марков, издишаш!
11.
мдаа
08.12.2025 09:27:40
На пръв поглед тезата е правилна, но на втори не издържа критика. Първо - протестът не се състоеше само от 17-18 годишни деца и второ - протестът не беше единствено срещу бюджета, въпреки заявеното от организаторите. Протестираките иска оставка на правителството и го заявиха повече от ясно. Има и друго - дори децата не приемат, че е възможно едни съдебни кадровици да получават по 20-25 000 лв. месечно да фона на нищоправенето си и корупционните назначения в съдебната власт, а работещи реално хора да получават 1500-2000 лв. Всяко дете ще ви каже, че това е несправедливо и неоправдано с оглед резултатите от работата на едните и на другите. И да не забравяме, че децата вече работят от 15-16 годишна възраст, така че са наясно що е то осигуровка и как нейният процент се отразява пряко на дохода им.
10.
egre5
08.12.2025 09:26:12
Поредната опорка на шиш! Те недоволните не са само от GenZ , а и от предното и по-предното поколение така като гледам по площадите. Едва ли има някой доволен от корупцията, кражбите на обществени средства, правоохранителните органи, здравната, осигурителната и пенсионната системи, освен разбира се виновниците за това положение- всички български политици, все свързани с бкп и дс къде по бизнес, идеологическа или роднинска линия. Та недоволството не е само от бюджета, а от управляващите и положението, до което са докарали държавата с некадърност и кражби! Колкото до Gen Z те ще оправят нещата един ден, като му дойде времето. Има доста кадърни младежи сред тях и за щастие не са всички наркомани и малоумници- чалгаджии като голямата част от родителите си.
9.
Журналя
08.12.2025 09:25:46
А у вас правите ли така, че детето да ви плаща огромните Ви дългове причинени от Вашите глупости?
8.
аз
08.12.2025 09:25:11
Абе вие тъпи ли сте, или ви плащат да пишете тъпотии??? Те не искат да правят бюджет а да го няма двамата дебели и дебелокожи. Никой не скандира долу бюджета, това говорят по студията лаладжиите. Децата си искат бъдещето, не искат да бъдат третирани като стадо, да ги стрижат и гонят. Да хрантутят раздута и неефективна бюрокрация. Бизнеса да се държи от шепа компроментирани нагаждачи, които се правят на бизнесмени, а всъшност са касички за събиране на пари за статуквото. Не говоря за дребния бизнес, които едва свързват двата края и цялото скубане в бюджета е предвидено за тях.
7.
840що
08.12.2025 09:24:58
Поредната опорка на шиш! Те недоволните не са само от GenZ , а и от предното и по-предното поколение така като гледам по площадите. Едва ли има някой доволен от корупцията, кражбите на обществени средства, правоохранителните органи, здравната, осигурителната и пенсионната системи, освен разбира се виновниците за това положение- всички български политици, все свързани с бкп и дс къде по бизнес, идеологическа или роднинска линия. Та недоволството не е само от бюджета, а от управляващите и положението, до което са докарали държавата с некадърност и кражби! Колкото до Gen Z те ще оправят нещата един ден, като му дойде времето. Има доста кадърни младежи сред тях и за щастие не са всички наркомани и малоумници- чалгаджии като голямата част от родителите си.
6.
292
08.12.2025 09:24:17
А у вас давате ли на Сулю и Пулю да дойде и да ви каже - вземам ви 7 % от доходите, защото много ми трябват?
5.
Шиши е развързал кисията пак
08.12.2025 09:24:11
Любен диловци,компроментирани политици,бизнесмени със спорна репутация,клиентела и паразитиращи от обществени поръчки и други дребни услуги - на амбразурата да ни обясняват колко безалтернативни са прасето и тиквата. Айде,молим у лево!
4.
Да
08.12.2025 09:21:43
Борисчо ли си или какъв си незнам , но явно не разбираш точно какво се случва ,и то е ,че хората искат от управляващите да спрат да крадат и да започнат да връщат откраднатото , и ще видиш как всичко ще си дойде на мястото умнико
3.
Бури мечката
08.12.2025 09:20:53
ТАКИВА ШАВАРИ ШЕ МУ ДАМ ,ЧЕ В ЧУДО ЩЕ СИ ВИДЕ.ОТИВА РАБОТИ ВАДИ ПАРИ ХАРЧИ ГИ НО НЕ КАКТО НАМЕРИ ЗА ДОБРЕ .КОЙТО НЕ МУ ХАРЕСВО ДА СЕ ИЗНАСЯ 18 ГОДИНИ ЖО ХРАНЯ ТОЙ ЩЕ КАЗВА КОЙ КАК ЩЕ ХАРЧЕ ПАРИТЕ. КАЗАРМАТА НИ ТРЯБВА СПЕШНО МНОГО СПЕШНО
2.
Бури мечката
08.12.2025 09:20:21
ТАКИВА ШАВАРИ ШЕ МУ ДАМ ,ЧЕ В ЧУДО ЩЕ СИ ВИДЕ.ОТИВА РАБОТИ ВАДИ ПАРИ ХАРЧИ ГИ НО НЕ КАКТО НАМЕРИ ЗА ДОБРЕ .КОЙТО НЕ МУ ХАРЕСВО ДА СЕ ИЗНАСЯ 18 ГОДИНИ ЖО ХРАНЯ ТОЙ ЩЕ КАЗВА КОЙ КАК ЩЕ ХАРЧЕ ПАРИТЕ. КАЗАРМАТА НИ ТРЯБВА СПЕШНО МНОГО СПЕШНО
1.
Аааа, не
08.12.2025 09:18:33
Асен Василев Отлично се справи с Бюджетите си!
Сегашното правителство на Пеевски и Борисов не може да намести доходите на фирмите си вътре!
Това е!
  Добави Коментар
До Коледа ни очаква спокойно време и малък шанс за сняг, прогнозира синоптик Следващите 10–12 дни ще са тихи и по-топли от обичайното, с кратко застудяване около 15–17 декември Патинсън и Зендая „обявиха годеж“, но какъв Маркетолози превърнаха романтичната си комедия „The Drama“ в истинско вирусно явление, след като двете звезди се „сгодиха“ само за нуждите на Холивуд
Коя е Нобеловата лауреатка за мир и защо Тръмп не е доволен Говорителят на Белия дом Стивън Чунг смята, че отличието е трябвало да бъде спечелено от президента Доналд Тръмп Окръжен съд - Бургас дари учебници по право за нуждите на СУ „Йордан Йовков“ Жестът е насочен към подпомагане на специализираната паралелка „Съдебна администрация“
Коледни любовни чудеса за Дева и Козирог и още един зодиакален знак през декември Телецът трябва да съхрани енергията си, Девата да приеме подаръка на съдбата, а Козирогът да се довери на сърцето вместо на перфекционизма 19-годишна Криси, загинала в бруталното меле край Бобов дол, била светлината, която докосвала всички около себе си Тя беше наша гордост, нашето момиче, нашата знаменоска, която с достойнство и чест носеше училищното знаме, написа директорката на училището й
Пътна обстановка в Бургаска област - актуални ремонти, ограничения и обходни маршрути (2025–2026) Обширните ремонти и аварийните ограничения създават сериозни проблеми в трафика в област Бургас – вижте всички затворени участъци, временни организации и обходни маршрути Какво е шопахолизмът по Коледа и защо тази психична зависимост може да се превърне в опасен празничен капан Свръхконсумацията по празниците усилва поведенческите зависимости и "уж" запълва емоционалната ни празнина
Салах и Ливърпул на ръба на раздяла – Арне Слот го замрази, а клубът посочи наследник Легендата на „Анфийлд“ е извлечена от групата, готви се самостоятелно и е всичко близо до трансфера в Близкия изток, докато Ливърпул планира живота си без него. Петкова към ПП-ДБ: Вие провалихте ПВУ, ние поправихме всичко за 11 месеца! Министърът посочи Бюджет 2026 като ключов тест за стабилността на държавата
Студенти по медицина към БДУ се включиха в семинара на Националния алианс на хора с редки болести Експертите представиха актуални казуси, клинични подходи и лични истории Малък самолет падна върху кола на натоварена магистрала във Флорида  Драмата се разигра в час пик, но шофьорите оцеляха благодарение на секунди и добър късмет