Докога фирмените бусове ще заемат малкото паркоместа в „Славейков“
След репортаж на Флагман темата за паркирането в ж.к. „Славейков“ отново излезе на дневен ред и предизвика вълна от реакции сред жителите на комплекса. Този път повод за недоволство станаха фирмените бусове, добре познати като „баничарки“, които ежедневно заемат ценни паркоместа пред жилищните блокове.
Преди няколко дни Флагман публикува статия със заглавие „Докога колите ще спират върху тротоарите и ще пречат на пешеходците?“. Материалът предизвика бурни коментари и множество сигнали от граждани, които поискаха въвеждането на „синя зона“ за по-уредено паркиране в квартала. Малко след публикацията в редакционната ни поща постъпи ново писмо от читател, възмутен от практиката фирмените микробуси да нощуват и престояват с дни пред жилищните кооперации.
Ядосана бургазлийка: „Докога колите ще спират върху тротоарите и ще пречат на пешеходците?“
„Това е ежедневие. Хората, които живеят тук, остават без право на паркиране, защото бусове с фирмени надписи заемат пространствата. Нужно е да се въведат по-строги правила и да се променят наредбите, така че тези превозни средства да не пречат на живущите“, коментира нашият читател. Според него е необходимо да се въведе изрична забрана за нощуване на такива автомобили в часовия диапазон от 22:00 до 07:00 часа.
Недоволството на жителите поставя няколко ключови:
- Ще бъдат ли включени служебните автомобили в евентуална забрана за нощуване в жилищните райони?
- Обмисля ли се изграждане на специални паркинги за фирмени бусове извън междублоковите пространства?
- Ще се засили ли контролът от страна на ОП „Транспорт“ и МВР и какви санкции вече се налагат в „Славейков“?
Повече вижте в нашия репортаж.
Сега сериозно.Карам служебен автомобил брандиран и служебно и лично...и сега какво?Само защото е с лепенки да я спирам на другия край на града и да ползвам автобус до вкъщи ли?Щот Пенка имат 3 лични коли и нямат къде да паркират???
1. Колко места за паркиране могат да се обособят: автомобилни, инвалидни, мотори, мотопеди.
2. Разчертават се паркоместа като се следва принципа за по-добра плътност. Места за успоредно паркиране се разчертават за мини и икономичен клас, така че да заемат по-малко място (да му мислят каките как ще паркират успоредно). Комбита и други 5 метрово кошници паркират само перпендикулярно.
3. Прави се анализ на броя на регистрираните автомобили по местоживеене на собствениците.
4. Зоните за паркиране около блоковете се правят с достъп само за резиденти (от 18ч до 8 ч имат право да паркират само живущи.
Ако колата то е регистрирана на дядо то от Хасково, сорри, но нямаш работа пред блок 22.
5. Паркингите на Кауфланд, Метро, Практикер, Билла след 22ч може да се обособят за служебни коли евентуално срещу заплащане
6. Ред други мерки, които нямам време, а и не искам да изброявам.
7. Да не забравим и че всяка промяна се въвежда в малък район експериментално и се отчитат плюсовете и минусите.
Но аз съм песимист, че нашите общинари имат умствен капацитет да измислят и приложат нещо работещо. Ако могат, нека да ме опровергаят.a94eb
Виж си драсканицата - няма точки, няма запетаи, няма нови изречения,
всичко тече, като че ли имаш разстройство... умствено разстройство!
Защото на шефа на фирмата му е по-изгодно да накара шофьорите
да държат служебните коли пред жилищата си, включително събота и неделя,
отколкото да поддържа гараж, който е свързан с много разходи -
данъци, пазачи, заплати, помещение за пазачите, осветление, отопление и т.н.
Събирай подписка и в общината и ОП транспорт нищо ,че никой не те брои за слива
ПАРКОМЕСТАТА ПРЕД БЛОКОВЕТЕ СА ЗА ЖИВУЩИТЕ, А СЛУЖЕБНИТЕ ДА СЕ ПАРКИРАТ ИЗВЪН ГРАДА.
НАГЛО Е СЕМЕЙСТВО ДА ИМА ПО ТРИ КОЛИ И ОЩЕ ДВЕ СЛУЖЕБНИ ПРЕД ЖИЛИЩНИЯ БЛОК, А ДРУГ ДА НЯМА ДОРИ И ЕДНАТА СИ КОЛА КЪДЕ ДА ПАРКИРА.
А, събота и неделя, като си наредите шарените таратайки пред блока, гледка за чудо и приказ!