Иван Алексиев се срещна с новия директор на Фрапорт, носи добри новини
Новият главен изпълнителен директор на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД Михаел Ройш покани на среща кмета на Поморие Иван Алексиев, за да го запознае с плановете за развитието на Летище Бургас. Алексиев е един от основните инициатори на битката за целогогишни полети от и за аеропорта, както и за създаването на Фонда за развитието му.
На срещата присъстваха и главният координационен директор Николай Секалов, директорът на Летище Бургас Васил Атанасов.
Ръководството на компанията сподели актуална информация за проведени разговори с авиокомпании относно потенциални възможности за растеж на трафика на Летище Бургас, включително извън пиковите периоди.
„Срещата беше по желание на новия изпълнителен директор г-н Михаел Ройш с цел да обсъдим партньорството и да ни обясни за належащия ремонт на пистата, който ще гарантира сигурността на полетите. С нас беше и изпълнителният директор на Летище Бургас, който ни направи изключително добро впечатление - запознат е с проблемите и с болките на хората покрай аеропорта. Преди 2 седмици е имал среща с ръководството на WizzAir, предстои такава и с RyanAir и с Turkish Airlines – във връзка с целогодишните полети и с летните такива. Тенденцията, която търсим, е авиокомпаниите да продължат полетите си и след лятото“, каза пред Флагман.бг кметът на Поморие Иван Алексиев.
Ръководството на Фрапорт е благодарило за създаванерто на Фонда и изразило желанието да са отговорни партньори.
„Заедно с министъра на туризма и с държавата да изградим обща стратегия за развитие на Летище Бургас като целогодишна дестинация. Те отчетоха, че това няма да стане лесно, но трябва да използваме момента на този ремонт и да направим всичко възможно, за да привлечем много повече компании, които да кацат лятото и след това част от тях да продължат да кацат и зимата“, коментира Алексиев.
Кметът на Поморие е засегнал и друга болна тема за бургазлии – за неглижирането на нашето летище за сметка на варненското.
„Коментирахме и това, че Бургас и Варна, независимо, че са под шапката на Фрапорт, трябва да бъдат поставени в конкурентна среда. Директорът на Фрапорт заяви отговорно, че двете летища са самостоятелни и ще се развиват отделно. Интересът към Летище Бургас е засилен“, добави Алексиев.
Кметът на Поморие отбеляза, че е доволен от срещата. В лицето на новия екип е видял възможност за пълноценно партньорство. Той бе поканен да посети новооткритото иновативно пространство „Gate Garden“ – символ на постоянния ангажимент на „Фрапорт Туин Стар“ за подобряване на пътническото изживяване. Посещението ще е утре от 12 часа. Ще му бъдат показани инвестициите, направени до момента, както и какво предстои за бъдеще.
„Фрапорт Туин Стар“ високо цени сътрудничеството си с Община Поморие и очаква да надгради днешните конструктивни разговори в посока и полза за свързаността на региона и развитието на туризма, изтъкват от компанията.
Това бе първата среща на Ройш с Алексиев, откакто зае поста главен изпълнителен директор, и по този начин се отбеляза началото на позитивен и конструктивен диалог, отбелязват още от Фрапорт.
"Без 1.5 млн. руски туристи какавото и да правят не може да се увеличи пътникопотока." - важното е,че Поморие гласуваха за ЕС и НАТО!
"скъсването на договора с концесионера моментално." - а КОЙ ще плаща неустойките?
"Ryanair e най-измекярската и долна компания в света.Който са е хванал с нея успех не е видял" - е ти какво очакваш от най-голямата европейска авиокомпания?
"... за концесията на Лондон Хийтроу.." - нерде Хийтроу, нерде Сарафово.
" Те - компанията, оперираща най-голямото летище в ЕС и още 100 из континента, само на Балканите десетина. " - разбери се с другите европеидни про'с'таци немците ли управляват бургаското летище или както те (другите европеидни про'с'таци твърдят) варненският ТИМ.
Тиквата я държи с поставени лица
Но няма никакво възстановяване на летния сезон отпреди 10 години и туристите сега са наполовина, респективно и полетите между юни и септември.
За целогодишно летище може да се цани например Стара Загора или Пловдив, заради голямото население на централна България, ама тук в нашия затънтен ъгъл нямаме хора, а и Варна ни засмуква допълнително.
Софийското летище бе дадено на ТУРСКА фирма Соф Конект прикрито като "смокинов лист" с бушон ИСПАНЕЦ за да НЕ бие на очи и да са гаврят даже го нарекоха "Васил ЛЕВСКИ"(обесен от Турците).
ТУРРИТЕ подариха на Летище София навигационен мощен Маяк който да насочва самолетната навигация към Истанбулското
летище
БУРГАС Сарафово попада в СЯНКАТА на гиганта ИСТАНБУЛ за това НЕ му е позволено да са развива.Бургас както и летище СОФИЯ стават ПОМОЩНИ((STAFF) а всички други ЩЕ минават във Бъдеще през ИСТАНБУЛ към ДОХА-ДУБАЙ за по далечните дестинации.
Свиквайте 2 АЛФА прасета
Прасе 1 Шиши и Глиган 2 Боко отдавна са ви продали нацтурци,дубайци и евреи
Ако искате да се чувствате европейци - на влака с дисагите за 6-7 часа сте в София и после за някакви си 2часа в Европа! Найс а?
Корупция!!!!
На кой все още не му е ясно, че с един и същи концесионер, конкуренция между двете летища няма да има и Сарафово ще е потърпевшо винаги