Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Кои "правила" в службата е по-добре да не спазвате

Вашият шеф почти през цялото време трябва да има поглед върху цялостната картина в офиса и ще ви бъде благодарен, ако понякога го отменяте
Ключови думи: служба, офис, работодател, шеф, задължения

Повечето хора си мислят, че знаят ключа към успешната кариера и той се крие в няколко прости правила - да си смирен, да си неуморен, да избягваш лични, емоционални или неудобни теми и винаги да си на разположение на шефа. Да, но експертите твърдят, че не всички от тези „работни максими" си заслужава да бъдат спазвани. Ето и кои от тях е по-добре да нарушите:

1. Не трябва да повдигате емоционални теми

Какво лошо има да бъдете открит с колегите си и да говорите с тях за проблемите си от служебно естество, дори те да са прекалено трудни за споделяне. Да кажем, че с колегата ви имате различни стилове на работа и между вас има сериозно напрежение. От това продуктивността и на двама ви страда. Ето защо е от решаващо значение да се изправите срещу този колега и да го попитате директно какво у вас го разстройва и заедно да помислите как да излезете от ситуацията.

2. Задължително е да се изкачвате по стълбата в йерархията

В нашето общество сякаш има натиск с времето да започнем да печелим повече пари и да имаме все повече отговорности. Но реално не всеки ги иска. Не всеки мечтае за повишение, защото знае, че то може да отнеме част от личното му време и спокойствие. Няма нищо лошо в това да се задоволявате с определен пост и да не държите непременно да израствате в службата. Стига това да ви прави щастливи.

3. Трябва да работите само това, за което сте наети

Вашият шеф почти през цялото време трябва да има поглед върху цялостната картина в офиса и ще ви бъде благодарен, ако понякога го отменяте. От време на време излезте от черупката на своите задължения и обърнете внимание на организацията на фирмата. Така ще можете да оцените работата на колегите си и дори да дадете полезни идеи за оптимизацията на компанията.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
В Харков започнаха да строят подземни училища Поради близостта на региона до фронтовата линия, строителните екипи и общностите работят при изключително трудни условия – на няколко смени, понякога без електричество или комуникации Тази учителка ще получи 10 млн. долара обезщетение  Причината за делото е, че няколко учители предупредили в деня на инцидента, че ученикът може да е въоръжен, но никой не се намесил
Разсеяна шофьорка вряза колата си в пазар в български град За щастие няма пострадали Уволниха го, след като зададе въпрос за атаката на Израел по ивицата Газа Смятате ли, че Израел също трябва да плати за възстановяването на Газа, като се има предвид, че унищожи голяма част от ивицата и нейната гражданска инфраструктура, попита италиански журналист висша чиновничка в ЕК
Тежка катастрофа край Сливен, има загинал На място незабавно са пристигнали екипи на "Пътна полиция" и експерти, които извършват оглед Баща и син починаха, след като бяха нападнати от опасни стършели на екзотичната си почивка Ненадейно, двамата били атакувани от множество насекоми, чиито ужилвания предизвикали тежка реакция
Робърт де Ниро удостоен с орден „Капитолийската вълчица“ Това е най-високото отличие на италианската столица Рим Могат ли в магазина да ви откажат монетите след приемането на еврото Монетите се оказват едно от най-големите предизвикателства за търговските вериги
Те се завръщат Предполагаемият план за завръщането на двойката носи кодовото име "Проект Размразяване" Стотици измамени с фалшив концерт на Миле Китич в Габрово Сръбската звезда заяви, че никой не е разговарял с него за шоу в града
Такова село не сте виждали Цяло село в окръг Хаккяри носи една и съща фамилия Кметът Терзиев отне делегираните правомощия на главния архитект на София, нямал му доверие Причината е и невъзможност за ефективно взаимодействие в рамките на административното управление