Vivacom излезе със съобщение след срива на мрежата
Връзката на мобилния оператор Vivacom се срина тази сутрин. Хиляди хора от цяла България сигнализират, че не могат да проведат разговор и да ползват интернет услугите.
Според сигналите мрежата се е сринала около 9 ч. На интернет страницата на мобилния оператор се появи кратка информация за случващото се:
За Флагман.бг от мобилния оператор коментираха: "От тази сутрин изпитвахме технически проблеми в нашата мобилна мрежа и работим за възможно най-бързото им отстраняване. Причината за това е софтуерна актуализация на мобилната мрежа, извършена от наш доставчик. В резултат на това потребители на Vivacom е възможно да са изпитвали затруднения при гласови обаждания и услуги за пренос на данни.
Искрено се извиняваме за причиненото неудобство и работим приоритетно по пълното отстраняване на проблема и възможно най-бързо възстановяване на услугите".
Щетите за обществото ни вероятно са от порядъка на стотици хиляди евро.
Тва като банките - отивам на банкомата - не работи... отварям мобилното приложение - да завъртя едни пари - спряно за поддръжка в петък вечер, викам "Ало, да не фалирате?!" "Не" - викат, "Планирана поддръжка" - "Брееей викам, точно петък вечер ли, кога всеки тегли пари, браво бе." - И нищо. Сметките ти пълни с пари, а ти седиш като клошар на улицата без една стотинка. От тогава си знам да имам едни 200-300 лева заделени като решат да правят изненадващи "профилактики"
Как законодателя е урегулирал този казус от българската национална сигурност?
Да не говорим, че ако се отоплявате с климатик, част от енергията отива за затопляне на тръбите на Топлофикация, ако тя е спряна (което е често срещано)
Безплатно е и става бързо. Единственото, което трябва да направите е да отидете в друг оператор и да кажете "Искам да си прехвърля номера при вас" - те ще го направят за 5 минути, бързо и лесно. После отивате да си пиете кафето и да си скролвате тик тока.
Всички роднини ги махнах от тея. И намалих сметките с 100 лв.
Плозвайте местните кабеларки. Качество и коректност.