Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Революционният „Пежо“ 208 идва през юни в Бургас

"Пежо" 208 е един от най-амбициозните проекти в историята на френския гигант. С него преминаваме в друга епоха, казва генералният директор Венсан Рамбо
Ключови думи: Пежо 208

В началото на юни, броени дни след премиерата в България, в Бургас идва новият "Пежо" 208 – революционният модел, в който е реализиран един от най-амбициозните проекти в историята на френския гигант. „С 208 „Пежо“ преминава в друга епоха“, казва генералният директор Венсан Рамбо.  „Тази кола е наистина нов и решителен етап за „Пежо“. Мисля че ще се говори за епохата преди и след 208“, смята и директорът на проекта Ален Транзе.

Едни от първите българи, тествали новия модел, бяха журналисти от най-големите медии у нас, на които бяха представени всичките 10 версии от бензиновата и дизеловата гама. Това стана на тест-драйв от София до Банско. „Спомням си далечната вече 1992 година, когато вкарахме в България първия автовоз с „Пежо“ 205. Но 206 ни изстреля на върха по продажби в страната. Сега, в този уникален модел 208, сме заложили много надежди“, каза изпълнителният директор на „София Франс Ауто“ Стоян Желев.

„Любителите на „Пежо“ в Бургас ще имат цели три дни не само да разгледат, но и да тестват автомобила. Това ще стане ” на 8, 9 и 10 юни 2012 г. (петък, събота и неделя), като тук ще бъдат представени версиите с двата най-икономични дизелови мотори на „Пежо“. Те са с новата микрохибридна „стоп-старт“ система, която автоматично гаси двигателя при скорост под 20 км/ч и така гарантира разход под 4,5 литра на 100 километра“, допълва управителят на „София Франс Ауто Бургас“ Тодор Демирков.

Статистиката показва, че от модела 205 „Пежо“ е продал 5 278 000 автомобила, а от 206 – 7 775 000. Следващият 207 обаче не успява да удържи челните позиции и продажбите му са под 3 000 000. Това амбицира френският автомобилостроител да направи нещо наистина уникално.

Новият 208 е компактен, предният надвес е с 6 см по-къс от 207, а задният – с 1 см, което  позволява да се постигнат по-хармонични пропорции, по-голяма пъргавина и маневреност при паркиране, а също и намаляване на масата на автомобила. В резултат 208 тежи със 110 кг по-малко от 207 с двигателя 1,4 HDi и със 173 кг по-малко в сравнение с бензиновия двигател от първото ниво на гамата.

Предната част на автомобила е истински генетичен белег на 208 и на новата харизматична идентичност на марката. Фаровете отново напомнят на котешки очи, но са станали по-модерни, по-елегантни, особено във версиите, оборудвани с диоди и светлинни водачи, които подчертават погледа през деня и през нощта.

В крак с времето си и с новите изисквания за ергономичност на мястото на водача, 208 ще предложи на повечето си клиенти цветен тактилен дисплей с отлично изображение (резолюция 800 x 480) и интуитивно управление. Той позволява лесен достъп до функциите: радио, „свободни ръце“ Bluetooth, четене на музикални файлове чрез USB връзка или в аудиострийминг.

Дизайнерите са целели дисплеят да изпъква, да бъде на нивото на очите, за максимална сигурност, комфорт и хармония с останалите части на арматурното табло.

Графичният тактилен интерфейс предполага опция навигация с картография на Европа. Тя се предлага на много достъпна цена, по-малко от 500 евро, което увеличава конкурентноспособността на 208 в света на автомобилите с вградена навигационна система.

Уредите в бордното табло са аналогови, напомняйки за прецизната механика, скоростта се вижда ясно върху дигитален дисплей, а осветлението придава допълнителна елегантност на таблото.

Осветлението в купето е едно от големите постижения на дизайнерите, с доминиране на бялото, много изискано, особено при дисплеите. През нощта, стъкленият покрив (във версиите, оборудвани с такъв) е обграден от синкавата светлина на диодите.

Купето на 208 се отличава с отличен шумов комфорт и ниско ниво на вибрациите. Подобно на 508, двигателя е шумоизолиран, което добринася не само за спокойствието на пътниците, но и за намаляване на масата на автомобила.

Теглото, аеродинамиката, гумите с много ниско и свръх ниско съпротивление при търкаляне и, разбира се, опитът и новаторският потенциал на Групата, обуславят преминаването на гамата 208 в нов етап по отношение на емисиите на CO2. Ефективността на дизеловите HDi FAP, на бензиновите VTi и THP, както и на новите 3-цилиндрови бензинови двигатели, допринася за намаляване средно с 34 г/км на емисиите на CO2 в гамата 208, в сравнение с тази на 207 при лансирането му, и с 46 г за бензиновия двигател от първото ниво.

Това е заявката на 208 за лидерската позиция в сегмента.

- Гама 208 Дизел :

• 1.4 л HDi FAP 50 kW (68 к.с.), 160 Nm, механична 5-степенна кутия ; CO2 : 98 g/km,

• 1.4 л e-HDi FAP 50 kW (68 к.с.), 160 Nm, пилотирана 5-степенна кутия, Stop & Start ; CO2 : 87 g/km,

• 1.6 л e-HDi FAP 68 kW (92 к.с.), 230 Nm, механична 5-степенна кутия, Stop Start ; CO2 : 98 g/km,

• 1.6 л e-HDi FAP 68 kW (92 к.с.), 230 Nm, пилотирана 6-степенна кутия, Stop Start ; CO2 : 98 g/km (1)

• 1.6 л e-HDi FAP 84 kW (115 к.с.), 270/285 (2) Nm, механична 6-степенна кутия, Stop Start ; CO2 : 99 g/km

- Гама 208 бензин :

• 1.0 л VTi 50 kW (68 к.с.) ; 95 Nm, механична 5-степенна кутия ; 99 g/km (1)

• 1.2 л VTi 60 kW (82 к.с.) ; 118 Nm, механична 5-степенна кутия ; 104 g/km (1)

• 1.4 л VTi 70 kW (95 к.с.) ; 136 Nm, механична 5-степенна кутия : 129 g/km (3)

• 1.6 л VTi  88 kW (120 к.с.) ; 160 Nm, механична 5-степенна кутия: 134 g/km

• 1.6 л THP 115 kW (156 к.с.), 240/260 (2) Nm, механична 6-степенна кутия ; CO2 : 135 g/km (1)

208 гарантира удоволствие от управлението от нов тип, благодарение на обновеното място на водача: по-малък волан, по-високо положение на бордното табло и тактилен дисплей. Тази ергономичност предполага много по-лесно маневриране и повече пъргавина при ниска скорост.

За усещания на волана допринася и електроусилвателят.

В края на 2012 година, 208 ще разполага и с оборудване, рядко за сегмента В, което ще позволи значително да се улесни водачът в града : функцията Park Assist. При откриване на свободно място на паркинг, функцията управлява автоматично кормилната система, за да паркира автомобила, като водачът използва единствено газта и спирачките. Maгия !

Според версиите, 208 може да разполага още с функция статично осветяване в завой, която подобрява страничната видимост при движение с ниска скорост (под 40 км/ч) в града, на кръстовище, по време на паркиране, на път с много завои и др. Снопът на една от двете светлини за мъгла осветява вътрешността на завоя, според ъгъла на волана и включения мигач.

В сегмента B „Пежо“ с години наред държи около 30% от продажбите – 30,2% през 2001 година с 4 787 000 автомобила, 31,9% през 2006 година с 5 106 000 автомобила и 30,2% през 2011 година с 4 123 000 автомобила.

Разчетите са през 2013 година Пежо да произвежда на ден по 2500 автомобила „208“ в двата си завода във Франция и завода в Търнава, Словакия.

В България прогнозите на „София франс ауто“ са за 2012 да бъдат продадени около 250 бройки, а към 2015 година – по 550 бройки.

„Пежо“ предлага и много изгодни цени. Те започват от 10 700 евро, което е с 5 – 10% по-ниско от основния конкурент - „Фолксваген Поло“, както и от цените на „Тойота Ярис“. Моделите ще се продават с гаранцията от 5 години или 100 000 км.

2
Коментара по темата
2.
гб
27.05.2012 22:53:42
Защо ми изтрихте коментара?
Или ще отречете че марката Пежо се представя традиционно зле в 100000км тестове на Ауто Билд? Че плащат за реклама - ОК, но да си говорим с факти.
1.
*********
16.05.2012 21:30:51
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
  Добави Коментар
9 качества на мъжа, в който си струва да се влюбите Ето кои са те, запомнете ги, дами 10 неща, които всяка жена заслужава от мъжа до себе си Връзките са вълнуващи и не могат да са изцяло безоблачни, но могат да ни карат да си казваме, че има смисъл да продължаваме с партньора, когато...
Злато и сребро за България от Европейското по бокс за жени  Светлана Каменова стана шампион, а Златислава Чуканова - вицешампион Според зодията: Как да се преборите с пролетната умора? Начини да се измъкнете от летаргията най-бързо
Рецепта за козунак със сушени плодове по стара бабина рецепта Страшно вкусен  Социален център – Бургас с благотворителен щанд на Флората Там може да намерите сувенири - картини с декупаж и батик, книгоразделители, поставки за чаши, предмети от глина и др.
Партньорът ви ще е доволен: За да подобрите сексуалния си живот, трябва да подобрите храненето си Водещи диетолози споделят какво трябва да купите и ядете в навечерието на важна среща или гостуване За втори шанс: Слагат такса матура Таксата ще се плаща за всеки изпит, на който зрелостникът реши да се яви повторно
Как да засилим метаболизма си преди лятото Може да ви помогне за отслабване, подобряване на енергията и общото здравословно състояние Шок за „акулите“! Реми с Лудогорец II ги закопава в битката за спасение Със спечелената с голяма мъка точка от мача в Бургас футболистите на „Черноморец“ не успяха да дръпат в битката със Спортист, а им предстои дерби в Своге
Дезинформационна кампания внушава, че учебник по български рекламира еднополовите бракове Фалшивата новина е споделена близо 300 пъти за няколко часа, придружена е от злостни коментари Лъжливи туроператори с почивки за празниците плъзнаха в нета, не се връзвайте От Министерството на туризма са провели за ден 8 автобуса за Турция, 2 от тях не са имали редовни документи за превоз на пътниците