Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Какво се случва в Европа - фабрики масово затварят

Ключови думи: Новини, Флагман, Европа, Бургас, заводи, затваряне на заводи

Автомобилната индустрия в Европа е в кризисно състояние, като редица големи компании обявиха мащабни съкращения и затваряния на заводи. Изправени пред слабо търсене, високи разходи и засилена конкуренция от Китай, автомобилните производители предприемат драстични мерки!

Ето някои от най-големите удари:

"Файнтуул" - Швейцарският доставчик на автомобилни части ще затвори обект в Германия и ще съкрати до 200 души.

"Валео" - Френската компания за автомобилни части планира съкращения на около 1000 работни места и затваряне на два завода.

"Стелантис" - Гигантът обяви затваряне на фабриката за ванове "Воксхол" във Великобритания, застрашавайки над 1000 работни места. Операциите в основния завод в Италия също са прекратени многократно поради ниско търсене на новия електрически "Фиат 500".

"Бош" - Най-големият доставчик на авточасти в света планира да съкрати 5500 работни места и да намали работното време на някои служители до 2032 г.

"Форд" - Американският автомобилен производител ще съкрати 4000 работни места в Германия и Великобритания.

"Мишлен" - Френският производител на гуми затваря два обекта в Западна Франция, засегнати са около 1250 работни места.

"Шефлер" - Германският производител на автомобилни части обяви съкращение на 4700 работни места и затваряне на производствени съоръжения в Австрия и Великобритания.

"Фолксваген" - Възможни са хиляди съкращения и затваряния на заводи в Германия. Групата вече обяви за продажба завода си в Брюксел, където работят 3000 души.

"Даймлер трък" - Най-големият производител на камиони в света ще съкрати работното време и ще замрази наемането на нови служители в Германия.

11
Коментара по темата
11.
Може ама не искат
05.12.2024 14:20:27
Така се получава като се обединят еврочобани.Тези неща със съкращенията много лесно могат да се оправят,ама на евротрътките не им стиска,понеже доста от тях са на китайска хранилка,за да шибнат съответните мита на китайците и да защитят работните места.Да не говорим,че голяма част от тях са дебилни социалисти и комунисти и гледат да нахендрят работодателите,за да имитират дейност пред избирателите и виждате какво се получава в крайна сметка.Работодателят види ли,че започне да не му излиза сметката си вдига чукалата и остава работниците на издръжката на всички останали ,за съжаление и на тези,които не гласуват за либерални,комунистически или зелени фъшкии.
10.
иш
05.12.2024 14:08:51
Той чипът може да е произведен в китай, както и навсякъде другаде - в индия, сингапур, тайван и т.н. където има евтина работна ръка и производствена база,което не го прави китайски. Важното обаче е , къде е измислен и не не е в китай, а в белите държави, където са мозъците и парите. Мястото на производтво може да се смени лесно, технологията не. Така, че утече поредната ви русоробска опорка. Кво стана с хуйвей, от №1 едвам крета като му дръпнаха кранчето на технологиите и лицензите ? Китай, на кого продава, на този дето има пари или на цървулите от пРосия, еритрея и с.корея. Китай без богатите държави няма на кой да продава с печалба както сега и китайците го знаят много добре, време и русоробите да се сетите за тази работа, че масква нещо не върви много оборота на изкопаеми на ниска цена напоследък от "съюзниците" и. Ферари и Мазерати и те са собственост на фиат, и те ли са некачествени ?
9.
Раму
05.12.2024 13:58:18
Ще затварят и още как.Тук принася няма как да затварят, защото още не са отваряли. След, като Русия им затвори кранчето няма как.
8.
ОхОх
05.12.2024 12:13:59
През световната криза от 29а затварят масово фабрики в САЩ. Причината: всички бедняци, които търсят бърза печалба купуват акции! При това с кредити! Хайде да се върнем към родната картинка: кой купува вещи с ипотечни кредити у нас? Дай боже да могат да си ги връщат! Що се отнася до автоиндустрията: всеки инвеститор търси максимална печалба! Когато се увеличават производствените разходи най вече с вдигане на заплати, капиталиста бяга далеч! Да сте чули някой да затваря заводи в Китай? До любителя на европейски стоки: в колата ти има чипове от Китай! И още други части от европейски доставчици, които са от Китай, но с бранд на европейска марка! И още: jeep e собственост на Фиат! Само един пример! А Фиат не е производител на качествени автомобили
7.
Иван
05.12.2024 11:44:59
Наистина, че съществуват проблеми. Частите са по-малко, по-скъпи са и т.н. Като отидеш в сервиз, заради дреболия, колата ти може да остане седмици там. Не са виновни майсторите, разбира се. Чакат се части. Колите също са скъпи. Миналата година купих кола с малък пробег и на малко години. Пълна е с множество дразнещи проблеми от всякакъв характер. Поне се движи. Реших да и сменя джантите, красиви да са. Чаках половин година и дойдоха от Индия. Абе?!
6.
Good year f1
05.12.2024 11:37:54
Sas cena 70 bona Euro za E220 2024 Eva li she imat oborot
5.
435
05.12.2024 11:20:42
Айде пак мизерните московски утайки с бг паспорти зажалили Европа и индустрията и. Гледайте си калната кочина там да имате за къшей хляб и не ни мислете нас европейците. Все още не са хукнали европейците да бягат да живеят в пропаднала пРосия, а обратното е факт. Колкото до китайското качество, трябва да си доста пропаднал мизерни, без досег до потребителски стоки с нормално качество, за да харесваш китайско. Фена на китайските коли, съм сигурен, че няма никаква нова кола и няма и да има щото е мизерна бедна копейка без два лева и поради това озлобен. Та така с китайското, автомобилостроене , най-големия му проблем е, че безмозъчните русороби дето го хвалят нямат пари да си го купят, а тези дето имат пари си купуват европейски, корейски, японски и американски автомобили и стоки.
4.
Чайна майна
05.12.2024 11:13:17
Китайците ги утрепаха. По-високо качество, на по-добра цена. Вие виждали ли сте ценовата листа на Фолксваген? Имам чувството, че ще купувам космически кораб, 100 хиляди ги нямат за нищо
3.
XX
05.12.2024 10:56:43
Случва се евроатлантическото бъдеще, за което два милиона неграмотни про;с;така у нас гласуват.
2.
Б Уй
05.12.2024 10:54:17
оЩЕ САНКЦИИ И ОРЪЖИЯ ЗА УКРАЙНА...!!!
1.
Хаха
05.12.2024 10:48:26
Продължавайте със санкциите....
  Добави Коментар
Дует от Бургас оглави „Ново 10+2“, тяхната „Хлебарка“ е на крачка от хит на месеца Втори в музикалната класация на БНТ2 са Мартина Табакова от морския град и Коцето Калки с „Търсехме щастие“ Странен въпрос втрещи мрежата: Изневяра ли е сексът с проститутка?  Не, бе - утринна зарядка е, коментира един от възмутените и съветва жертвата да потърси утеха в прегръдките на жиголо 
Разсъблече се и запали пожар Водещата на "Островът на 100-те гривни" Диляна Попова сподели, че имала едно и също гадже със сестра си няколко месеца Вкараха Андреа спешно в болница Феновете й са в потрес, надяват се да не е пипнала коронавирус
Гамени крадат гайки от джантите в Пловдив, стотици животи са застрашени Има опасност гумите да изхвърчат в движение Златка и Дънди: "Хелс Китчън" е истински ад Всеки път имахме таймер, което допълнително увеличаваше стреса, споделя бургазлийката
Съпруга се разрови в телефона на мъжа си и животът й се преобърна на 180 градуса  Не мисля, че има някакъв начин да се справим с това, признава съсипаната жена Галена по бански в скъп хотел Певицата показа и в каква топ форма е
Наводнение взе над 100 жертви  Наводнението в Конго е причинено от проливните валежи и силните ветрове, които са довели до преливането на река Касаба Зеленски към Путин: Украйна е готова за преговори „Целият свят чака това от много дълго време", заяви украинският президент
Всяко четвърто дете е с психически проблеми Начинът на живот със стрес и социални медии води до стряскащата статистика Сгафи жестоко Българският посланик смята, че НАТО остава ключов играч в глобалната сигурност, адаптирайки се към новите геополитически реалности, като същевременно остава последователен в основните си принципи на колективна отбрана