Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Караме по магистрала от Нова Загора до Стара Загора от началото на юли

Плановете са до края на юни да бъдат готови напълно два участъка и част от третата отсечка по трасето между Стара Загора и Карнобат от магистрала "Тракия"
Ключови думи: магистрала тракия, отсечка, строеж, карнобат, стара загора, нова загора, трейси, агенция пътна инфраструктура, аутобан, магастрала

С 40 минути ще се съкрати пътят до морето по магистрала "Тракия" от юли тази година, пиши "24 часа". Изчисленията се базират на съкращаването на пътя с 35 километра и възможността за движение с по-висока скорост.

Така с толкова ще намалее времето за пътуване от София до Бургас, ако се шофира с максимално разрешената скорост на магистралата - 130 км/ч.

Плановете са до края на юни да бъдат готови напълно два участъка и част от третата отсечка по трасето между Стара Загора и Карнобат.

Ще бъдат построени три участъка - 31,8 км между Стара Загора и Нова Загора, 35,7 км от Нова Загора до Ямбол и 18 км от Ямбол до Карнобат (до Петолъчката при Сливен).

Така в началото на юли ще бъдат пуснати още 85,5 км от магистрала "Тракия".

Над 70% от първите две отсечки са изградени, съобщи пътната агенция, която наблюдава стриктно графиците и етапите на изпълнение. Те ще бъдат напълно завършени според сроковете в проектите.

5
Коментара по темата
5.
П.Петров
13.03.2012 08:23:09
Добре е, че магистралата ще се реализира донякъде.НО!!! Зaщо забравихме големите изхвърляния, че цялата ще е готова до 2012. Един едър мъж с вид на мутра говореше на цялото население, че това лято щял да ходи до морето по магистралата... Сега наистина е време да се проследи качеството на магистралата и журналистите да се огледат - на какви разстояния има отбивки тип "охлюв", които са характерни за магистралите. Защо се бави направата на отклонения на участъка Карнобат-Бургас(липсата на такова на толкова голям участък е срещу правилата на ЕС за безопасност и спешна помощ при големи аварии(верижни катастрофи). И най-важното - да се следи под лупа как се възстановява нарушената околна пътна инфраструктура от работата в познатия стил "'юруш" в последните седмици преди рязането на лентата от президента(не допускам , че премиерът ще дойде да се снима пред камерите след неизпълнено обещание пред нацията)... И стига с онзи неграмотен глупак Тодар, както наричаше тъпата си особа , никакъв Тато не е бил онзи смешник на Балканите...
4.
!
13.03.2012 06:32:07
А какво направи трйната коалиция?!
3.
gb
12.03.2012 21:33:27
До критичния колега: Германия е 82 милиона, а България 7.5. Отделно по средно разстояние до работа, брой на коли на домакинство не може да ги стигнем никога. Така че няма как да построим по 3-4-5 лентови платна - скъпо, нерентабилно и адски трудно за поддръжка. Тази магистрала е много важен транспортен коридор, още Тато навремето го е осъзнал и я е започнал. Построяването и освен че е удобство за пътуващите ще спаси и човешки животи - много народ се изтрепа заради пъплещи тирове и опасни пътища.

За отсечката около Ихтиман - прав си. Пожелявам си настилката на новата ни магистрала да изтрае половината от това, което изкара старата. Не знам дали ти е направило впечатление, че друга такава настилка в България няма. Може би е заради стратегическото и предназначение на военно летище. Там нещата са изпълнени по коренно различен начин. Разбира се всяко нещо си иска поддръжка. И тя струва много пари - това е проблема.
2.
Бедни ми Бойко, това ли е твоята АМ !?
12.03.2012 17:47:12
ГЕРБЕРИТЕ строят "голяма" магистрала !!! С по две ленти и в тях по две платна с аварийна лента !?? На това в ГЕРМАНИЯ чийто задни части ББ постоянно лиже, МУ ВИКАТ междуградски път. Да, там думата АВТОМАГИСТРАЛА значи - пак две платна НО с ПЕТ ЛЕНТИ за движение и аварийна лента.

Не коментираме, че голямото ГЕРБЕРАСТКО хвалене за "построената" АМ Тракия, в участъка от Ихтиман до Пловдив е ДУПКА до ДУПКА ..... та за какви нови километри иде реч, като сегашните 120 до Пловдив са лунен кратер.
1.
Бедни ми Бойко, това ли е твоята АМ !?
12.03.2012 17:47:12
ГЕРБЕРИТЕ строят "голяма" магистрала !!! С по две ленти и в тях по две платна с аварийна лента !?? На това в ГЕРМАНИЯ чийто задни части ББ постоянно лиже, МУ ВИКАТ междуградски път. Да, там думата АВТОМАГИСТРАЛА значи - пак две платна НО с ПЕТ ЛЕНТИ за движение и аварийна лента.

Не коментираме, че голямото ГЕРБЕРАСТКО хвалене за "построената" АМ Тракия, в участъка от Ихтиман до Пловдив е ДУПКА до ДУПКА ..... та за какви нови километри иде реч, като сегашните 120 до Пловдив са лунен кратер.
  Добави Коментар
Украински войници превърнаха BMW 7-Series в мобилна ракетна установка Военният хибрид залага на скорост и изненада, а не на броня Лионел Меси получи часовник за 1,1 милиона долара Легендарният футболист бе изненадан с един от най-редките модели на Richard Mille по време на обиколката си в Индия
Грешката, която качва разхода на гориво през зимата с до 2 литра на 100 км Покривна кутия, спаднало налягане в гумите и излишен багаж - зимни грешки, които струват скъпо Четвърти цвят на светофара: бъдещето на трафика с автономни коли Новата система обещава по-бърз трафик и по-малко емисии, но крие и рискове от киберзаплахи
ЕК отстъпва от забраната на ДВГ, но с нови условия, които може да убият автомобилната индустрия Производителите предупреждават: новите правила на ЕС за хибриди и емисии след 2035 са икономически неприложими Празниците насаме: как да превърнем самотата в грижа за себе си Коледа без близки не е провал, а шанс за тишина, осъзнатост и нови избори
2026: Годината, в която Близнаци, Везни и Водолей спират да отлагат съдбата си Годината отключва решителни промени за три въздушни зодии, които вече не могат да отлагат личния си път Предсрочните избори (не)избежни – 22 март или 5 април са най-вероятните дати Процедурата за мандатите започва, но партиите не показват воля за стабилно управление.
2025: Рекордна година за златото - поскъпване, търсене и интерес от българските инвеститори Цената на благородния метал скочи с близо 60%, а интересът у нас бележи исторически връх Мария Цънцарова не е освободена от работа бТВ води разговори за нови проекти с участието на Цънцарова през 2025 г.
РИОСВ потвърди: Производството на „Кроношпан“ е в екологичните норми Контролните измервания на РИОСВ и ИАОС не отчитат превишения на нормите за качество на въздуха във Велико Търново Игнажден чука на вратата: Вярвания, ритуали и как да посрещнем късмета Народни обичаи и забрани, свързани с началото на новата година според българския календар