Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Премиум обслужване и специални отстъпки за потребителите на А1 с новата услуга „VIP клиент”

Нова услуга с разнообразни привилегии и изгодни отстъпки от А1
Ключови думи: А1, нова услуга, VIP клиент

С новата услуга от А1 потребителите на телекома могат да се превърнат във VIP клиенти и да се възползват от редица преференции. Срещу промоционална месечна такса от 9,99 лева при сключване на едногодишен договор абонатите на А1 получават достъп до бързо и приоритетно обслужване, разнообразни отстъпки на устройства, аксесоари и застраховки, както и други предимства. С добавянето на VIP клиент“ към предложенията си за клиентите, А1 ще повиши качеството на потребителското изживяване, така че те да се чувстват още по-специални и ценени.

Услугата осигурява множество привилегии, групирани в 3 основни категории:

Приоритетно обслужване

VIP клиентите получават достъп до по-приоритетно и бързо обслужване по отношение услугите на телекома. Това включва безплатно свързване с оператор до 30 секунди на *88/12388, посещение от техник до 4 часа при възникнало затруднение с ТВ или интернет услуга, както и приоритетно обслужване на смартфон в сервиз до 4 работни дни и осигуряване на оборотно устройство от същия клас при нужда.

Преференциални отстъпки

Сред специалните условия са и редица изгодни отстъпки при покупка на устройства и аксесоари. Така потребителите може да се възползват от 50 лв. отстъпка от цената на нов смартфон и смартчасовник и 50% отстъпка за 2 аксесоара по избор. Освен това, сред преференциалните условия попадат 3 години удължена гаранция при покупка на нов смартфон и 20 лв. отстъпка за SMS паркиране в зона.

Бонус отстъпки към застраховки

Услугата включва и бонус отстъпки в размер на 100% към застраховка „Моят дом“ с план „Максимален плюс“, застраховка “Моят телефон” и застраховка „Пътуване в чужбина“ за 14 дни с план „Индивидуален”.  Тези привилегии предоставят на клиентите по-голяма сигурност, както и допълнителни финансови и практически ползи.

Всеки потребител на мобилна гласова услуга на абонамент от А1 може да се превърне във VIP клиент с няколко лесни стъпки – като посети удобен за него магазин на А1, заяви желанието си да ползва услугата „VIP клиент” и посочи кой от неговите мобилни номера ще бъде водещ VIP номер.

Зеленски с коментар за ситуацията в Покровск Думите му нямат нищо общо с твърденията от Москва Жестока вражда между банди в Брюксел Двама са ранени
Бавят Бюджет 2026 заради санкциите срещу „Лукойл“? Заради тях приходите намаляват с 1 млрд. евро Затварянето на рафинерията в Бургас води до тежък недостиг на средства и затруднява изпълнението на заложените цели, коментира икономист Колин Фарел се напи зверски и вбеси Том Крус 46 дубъла за една сцена
Бърз трик за по-лесно заспиване Може да помогне Всички ли мразят Слави? Тв водещият с безпрецедентен ход във фейсбук Публична тайна е, че други политически лидери имат модератори, които управляват публичните им страници и те блокират троловете
Безпрецедентна ситуация в Биг Брадър Участник крещи: "Каам ти, каам ти" Трилърът със Светльо Вуцов продължава Не е ясно дали ще играе за националите
Алекс Грозданов обра аплодисментите в Полша В идеалния отбор е Мъж се направи на жена в "Ергенът" Иронизира участничка
Какво се случва с водата в голям роден град? Хора са притеснени Круизен кораб заседна в Дунав На румънска територия