Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Как туристи с дете щяха да останат без лятната си почивка на морето

Хората си запазили хотел на Българското Черноморие още през февруари чрез онлайн платформа
Ключови думи: туризъм, почивка на морето, хотелиер, едва не провали, туризъм

Хотелиер едва не провали лятната почивка на семейство с дете и техните приятели. За случая разказа в ефира на телевизия Bulgaria ON AIR основателят на платформата „Ние, потребителите“ Габриела Руменова.  

„Хората си запазили хотел на Българското Черноморие още през февруари чрез онлайн място за пазаруване. Четири дни преди настаняването (което започва този уикенд – б.а.), от хотела ги информират, че няма да могат да ги приемат. Причината – проблем с топлата вода и затваряне за ремонт на клирото, в което са техните стаи.“, обобщи Руменова и уточни, че на потърпевшите туристи не било предложено нито алтернативно настаняване, нито друг вид компенсация.  

Наложило се тя да се обади от името на потребителите с нарушени права и да преговаря с хотела, като напомнила на представителя на рецепцията, че ако не успеят да осигурят артернативно настаняване в духа на партньорските отношения с клиентите им и професионалното и отговорно изпълнение на дейността си, ще трябва да възстановят заплатените суми с 30% неустойка. Според офертата потребителят би дължал такава при анулиране по негова инициатива до 30 дни преди настаняването.

„Времето за реакция беше малко и за да спасим почивката на хората, паралелно преговаряхме и с платформата, от която бяха закупени ваучерите. От там реагираха много бързо – предложиха няколко оферти, но това е в последния момент и цените вече не бяха в същия диапазон, трябваше да се доплаща. Същевременно, от хотела отказваха да върнат парите по начина, по който бяха платени, бавеха се.“, разказа още Руменова. И добави: „Знаете, всеки спестява през цялата година средства за почивката през лятото и няма възможност в последния момент да извади още толкова, за да плати отново за друго място.“

С диалог казусът бил решен за часове – хотелът настанил туристите в апартамент с две отделни стаи и ваканцията на хората към момента тече безпроблемно, според обратната връзка от тях.

Съвети на „Ние, потребителите“ при покупка на ваучери за настаняване и евентуални проблеми:

•    Задължително направете регистрация в платформата, за да имате писмена история на всички свои покупки и създадените във връзка с тях документи.
•    Запознайте се внимателно с условията на платформата и нейната отговорност при неуредици.
•    Настоявайте за писмен договор и общи условия, които уреждат правата и задълженията на свете страни в най-често срещаните ситуации, включително при анулиране.
•    Ако се стигне да отмяна на резервация, прочетете отново подробно какво дължи виновната страна и настоявайте за спазване на предварително договорените условия.
•    При анулиране на резервацията от страна на хотелиера, обсъдете с него възможността да съдейства да бъдете настанени на друго място, при сходни условия.
•    В случай че не уредите казуса доброволно, следващата стъпка е да се обърнете към институциите.

 

2
Коментара по темата
2.
Владимир Владимирович
30.06.2024 15:07:44
Флегми, нямате ли редактор който да преглежда какво пускате. Бивали толкова грешки от бързо писане, не от невежество.... Преди да изпляскате текст, проверявайте...
1.
555
30.06.2024 11:51:42
Ако не се лъжа, хотелът е в Китен и е със сменен собственик.
  Добави Коментар
Джордж Клуни се отказва от сцените с целувки във филмите си Холивудската звезда обясни, че с годините приоритетите му са се променили и сцените с интимност вече не са част от професионалния му път Медиците от КОЦ-Русе: Спасяваме животи, но заплатите ни намаляват Казват ни, че пари няма, споделят те и настояват за финансова ревизия 
Мъркането разкрива повече за котките от мяукането Анализ със софтуер за разпознаване на реч показа, че нискочестотното мъркане съдържа уникални звукови характеристики, докато мяукането еволюирало като комуникация с човека Почина Карл Карлтън – легендата зад хита "She’s a Bad Mama Jama" Звездата от Детройт, чиято музика беляза цели поколения, си отиде след дълги здравословни проблеми, но остави вечен отпечатък с хитовете си
Уроки или стрес? Как да разпознаем негативната енергия и кога да потърсим лекар Народните вярвания свързват личните неуспехи с уроки, докато съвременната медицина търси причината в психическото и физическото натоварване Четири знака, че тялото ви има недостиг на витамин С Нисък прием на витамин С засяга ставите, кожата и дори настроението - научете какви сигнали подава тялото и какво да промените в диетата си
Украински подводен дрон удари руска подводница за 400 млн. долара в Новоросийск Новият дрон "Sub Sea Baby" на украинските сили е нанесъл сериозни щети на руска подводница, способна да изстрелва крилати ракети "Калибър", сочи информация от СБУ Две лекарки осъдени за смъртта на дете в Сливен Момиченцето починало след погрешно назначено лечение и липса на навременна консултация със специалист, а присъдата подлежи на обжалване
16-годишна наръга ученичка с нож в Атина Пострадалото момиче е настанено в детска болница, а гръцките власти провеждат разпити за изясняване на обстоятелствата Синът на Роб Райнер арестуван след смъртта на родителите си в имението им в Калифорния 32-годишният Ник Райнер е задържан с гаранция от 4 млн. долара
Сватбена игра в Германия завърши с бой и ранена булка Напрежение по време на традиционната игра с жартиера предизвика масова разправия с хоспитализирани и полицейско разследване Националния исторически музей връчи наградата „Лъв - Пазител на наследството“ на кмета на Царево Марин Киров е отличен в знак на признание за усилията и ангажираността му към съхраняването на историческото богатство на региона