Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Instagram тества нова функция

Ключови думи: Инстаграм, новини, Флагман

 

Instagram тества нова функция, потребителите обаче не са доволни. Понастоящем платформата позволява на хората да прелистват или да скролват покрай рекламите, които се появяват в основния канал със снимки и видеоклипове, както и в каналите Stories и Reels. 

Но сега тя изпробва функция, наречена "прекъсване на рекламата“, за която потребителите казват, че не могат да преминат покрай нея, както обикновено. Изображенията, споделени онлайн, показват таймер, който отброява до нула, преди нормалната функционалност да се възобнови. 

"Понякога може да се наложи да видите реклама, преди да можете да продължите да разглеждате“, казва платформата, собственост на Meta, на тези, които кликват за повече информация, пише bTV.

Instagram е потвърдила пред BBC, че се провежда тестове.

"Винаги тестваме формати, които могат да увеличат стойността за рекламодателите“, се казва в изявлението, като се добавя, че ще предостави допълнителни актуализации, ако тестът доведе до постоянни промени във формата. 

В последващо изявление Meta заяви, че "винаги експериментира с нови продукти и рекламни решения в съответствие с развиващите се потребителски тенденции и бизнес нужди“.

Предстои да видим дали пробният проект ще се хареса на рекламодателите - но със сигурност не изглежда да се е харесал на потребителите. 

Един от потребителите на Threads нарече този ход "безумен“ - добавяйки, че "изглежда като агресивно настъпателен ход за печелене на повече рекламни долари за Meta“.

Други повдигнаха въпроса за бойкотиране на платформата.

"Ние просто няма да скролваме“, каза един потребител на X (преди Twitter).

Meta не е първата голяма технологична компания, която принуждава хората да гледат реклами. YouTube е известен с това, че показва реклами, които не могат да бъдат прескачани, на потребителите, които гледат видеоклипове в платформата му или в телевизионното му приложение и не плащат за премиум ниво без реклами.

Рекламодателите могат да насочват към зрителите на YouTube рекламни видеоклипове с продължителност от 15 до 30 секунди, които не могат да бъдат прескачани и които се появяват преди, по време или след други видеоклипове, ако искат хората да видят цялото им послание.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Не им вярвайте сляпо на тези 4 зодии, предатели са Постоянно нарушават обещанията си Биографична премиера в Бургас за легендата на шлагера Библиотеката "Пейо Яворов" става сцена за културно събитие от национално значение
Нов връх в София - трамвай тегли кола Автомобилът е закъсал на трамвайните релси, а според шофьори това се случва редовно Внуче №11 : Вижте Александър Тръмп Булос Любовта ни", гласи краткото, но емоционално послание на майката към кадрите
43 градуса на сянка в... Гърция Прекали с боба и... Брат Пит разказа конфузна история
Смели граждани загасиха пожар в "Кошарите" Причините за огъня се изясняват Разкрития за ужаса в Разград Ограничението във въпросния участък е било 50 км/ч, има данни, че шофьорът е карал с поне 60-70 км/ч
Невиждано: Съпруг увеличи мъжкото си достойнство, за да избегне развод, а жена му... Съпругата пак остана недоволна Важна информация за пенсионерите Започва изплащането на новите пенсии
Голяма чест за Гришо Закрива програмата на Централния корт на Уимбълдън срещу лидера на ранглистата на АТП "Заловиха" шуменската пантера на дърво в... Животното стана хит и в Румъния