Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Европа вече се дави в китайски коли

Ключови думи: Новини, Флагман, Европа, електромобили

Първата снимка: "Електромобили чакат да бъдат натоварени на кораб за Европа на пристанището в Янтай". Втората снимка: "130-те хиляди паркоместа в Антверп, най-голямото пристанище за автомобили в Европа, отдавна са изчерпани"

В това време през април Германия отчита спад на дела на продажбите на чисти електромобили до 12% (от 15% през април, 2023 г.)

Впрочем ситуацията с фотоволтаичните панели е подобна - складовете в Европа са пълни, а корабите от Китай не спират да прииждат. Само че след инсталиране въпросните панели произвеждат ток, който накрая никой не ползва - цените през слънчев ден ринат дъното и бавно подкопават фундамента на цялата електроенергийна система.

Каквото повикало, такова се обадило - нали така беше?

Напомням и нещо, което май остана забравено някъде по пътя:

"Европейската Зелена сделка е стратегията на ЕС, която има за цел превръщането на съюза в справедливо и благоденстващо общество с модерна, ресурсно ефективна и конкурентоспособна икономика..."

(От фейсбук)

 

2
Коментара по темата
2.
Чил Жил
09.05.2024 14:20:03
Нормално, последните ми два тела са китайски и са 5 пъти по-евтини и години наред не забиват, батерията им държи по 2 дена дори като се ползват често и т.н.

Китайците няма кой да ги бутне по евтина и надеждна техника

В Европа хората са рационални, много рядко някой ще плати x5 или повече за някаква марка, като например да си вземеш Айфон за 2к лева, китаеца за 500 леа е с същите параметри и не забива никога, Айфона на 5тия месец за нищо не става, защото идва новата му версия и овцата трябва да купува и набързо го "Ъпдейтват" така, че да не става нищо от него

Китай много скоро ще бъде най-голямата световна сила, няма Русии, няма щати, няма англии и какви ли още не
1.
interesno
09.05.2024 12:38:59
Имам чувството че статията е писана от Директора на някой ТЕЦ така да се жалва, че има ток без пари.
  Добави Коментар
Съпруга се разрови в телефона на мъжа си и животът й се преобърна на 180 градуса  Не мисля, че има някакъв начин да се справим с това, признава съсипаната жена Галена по бански в скъп хотел Певицата показа и в каква топ форма е
Наводнение взе над 100 жертви  Наводнението в Конго е причинено от проливните валежи и силните ветрове, които са довели до преливането на река Касаба Зеленски към Путин: Украйна е готова за преговори „Целият свят чака това от много дълго време", заяви украинският президент
Всяко четвърто дете е с психически проблеми Начинът на живот със стрес и социални медии води до стряскащата статистика Сгафи жестоко Българският посланик смята, че НАТО остава ключов играч в глобалната сигурност, адаптирайки се към новите геополитически реалности, като същевременно остава последователен в основните си принципи на колективна отбрана
За нищо на света не съхранявайте този продукт в хладилник Някои продукти изискват специфични условия за съхранение, за да се запазят в най-доброто си състояние, както по отношение на вкус, така и по отношение на безопасност Тошко Йорданов: В ИТН няма разнобой, отдавна сме посочили, че сме за еврото Референдумът не е чрезвичайна ситуация, каквато се опитват да я изкарат част от партиите
Всеки клиент на тази голяма БГ банка да чете, за да не загуби много пари Потребителите получават в електронните си пощи мейл, в който се алармират клиентите на банката, че трябва да "актуализират" документа си за самоличност Тиктака бомба: Учени засякоха времето до пълното изчезване на живота на Земята Всъщност, колкото и да не ни се мисли за това, рано или късно всичко на Земята ще приключи
60 лева за килограм череши у нас, дори във Франция са по-евтини Трагична година за овошките, не само в района на Кюстендил, но и в страната Мръсна игра за книжки: Как спират новия контрол над шофьорските курсове Приложение трябва да ги следи, но е пълно с дефекти, заяви шефът на Асоциацията за квалификация на автомобилистите в България Красимир Георгиев