Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Драстично поскъпване на колите втора употреба. В криза ли е бизнесът с автокъщите?

Ключови думи: автокъщи, втора употреба, коли втора употреба, флагман

Драстично поскъпват автомобилите втора употреба. Според експерти цените им вече са нагоре с между 40 и 50 процента, а това намалява както печалбите, така и броя на купувачите. Поскъпването в последните месеци се дължи най-вече на скока в цената на различни услуги, които в автокъщите се налага да използват, за да въведат автомобила в годен за употреба и за шофиране вид. 

Напълно забравете разбирането си за евтин автомобил. Това вероятно е първото заключение, до което сами спонтанно ще стигнете, ако решите да купувате кола втора ръка и поразровите обявите в интернет. Автомобилите вече са значително по-скъпи отпреди няколко месеца.

"Някъде между 40 и 50 процента е оскъпяването на автомобила. Това не значи, че като се оскъпи с тези проценти, автомобилът е по-качествен и продуктът, който се продава, е по-добър. Опитваме се да лавираме между високата цена, между качеството и в същото време да ангажираме клиента да дойде да купи стоката", твърди Владо Янчовски, собственик на автокъща. 

Поскъпването се дължи не просто на търговско решение в автокъщите, а на промяната в цените на различните етапи, през които една кола, внесена от Германия, преминава, за да излезе на българския пазар здрава и атрактивна.

"Поскъпнаха всички допълнителни разходи - било услуги, транспорт, мита, както са швейцарските, и ДДС. Транспортът поскъпна, примерно от 1000-1100 лв на автомобил  в момента плащаме 1600 лв. на кола. За тенекиджийски услуги, на детайл за боядисване взимаха около 120 лв. - сега взимат 270. Повече от два пъти. Тези, които са майстори по двигатели, по миещи части... също вдигнаха много осезаемо цените. И ние сме в патова ситуация, защото няма конкуренция в този бранш, специално за майстори. Веднага вдигат цената с оправданието Украйна. Това това удря първо върху нашия бизнес, след това удря и върху крайния клиент", твърди Янчовски.

А тези удари са тежки. В сектора се наблюдава понижена мотивация сред работещите, а немалко са тези, които заключват автокъщите си и се преориентират. Но пазар на автомобили винаги ще има, успокояват търговците.
 

1
Коментара по темата
1.
Йордан Стойнов
28.01.2024 18:18:17
Търся да взема автомобил BMW X5 , телефон за връзка 0897904763 , Данчо
  Добави Коментар
6 неща, които показват, че ще сме успешни в живота Любопитните хора задават въпроси, защото който пита, получава и отговори 5 сигурни признака, че той все още не е забравил бившата си Ако той постоянно проверява профилите на бившата си в социалните мрежи, харесва публикациите ѝ или дори ги коментира, това е ясен показател
Тези зодии са най-големите флиртаджии на зодиака Ето кои са те  Българите бедни, но не щат под наем - 85% живеят в собствено жилище 85% имат свой апартамент, в Европа процентът е под 70
Задържаха мъж, пребил жена си Боят е предшестван от скандал Барикадиралият се бивш полицай в Пловдив се е предал
7 храни, които не трябва да ядете преди лягане Хапването на някои определени храни може да възпрепятства добрия сън Извадиха далака на жената от катастрофата с НСО, кракът ѝ е смазан 58-годишната Красимира е медикаментозно приспана
Намериха кокаин, трева и патрони в дома на Дъмпела Дъмпела бе задържан за намушкването в сърцето с нож ММА боеца Благой Иванов-Багата Роберт Фицо е бил опериран за втори път По-рано днес полицията претърси дома на заподозрения за атаката срещу словашкия премиер
Путин заяви, че Русия няма да превзема Харков Руските въоръжени сили постигат напредък всеки ден  Река в Италия преля и предизвика мащабно наводнение Екстремното време удари особено силно северните италиански области Венето и Ломбардия