Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Влюбена двойка си поръча скъпа риба в луксозен ресторант, но ето какво им сервираха (ВИДЕО)

Ключови думи: промени картинката, информационна кампания, цигарени фасове, филип морис българия

За поредна година информационната кампания #ПромениКартинката си партнира с НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ за създаване на видеа, вдъхновени от фактите около глобалния проблем с неправилно изхвърлени фасове.

Талантливите студенти пречупват през креативната си призма глобалния проблем в обучителен модул „Социална реклама“ и провокират обществото към отговорно потребителско поведение.

Един от най-грабващите сюжети е този за неосъществената романтична вечеря на двама влюбени в луксозен столичен ресторант. Вижте във видеото как се развива срещата с неочакван край:

Всеки един фас извън коша рано или късно ще се озове в чинията Ви. Проблемът с неправилно изхвърлените цигарени фасове няма да изчезне от само себе си.

Данните за мащаба на глобалния проблем с неправилното изхвърляне на фасове и масовото му разпространение в България са в основата на партньорството между информационната кампания #ПромениКартинката и НАТФИЗ "Кръстьо Сарафов". Екипите от студенти по режисура, операторско майсторство, драматургия, монтаж, звук и продуцентство представят по  провокативен и въздействащ начин своя поглед, като отправят апел към обществото за отговорно потребителско поведение.

През 2021 година Филип Морис България стартира кампанията #ПромениКартинката с цел да повиши информираността за глобалния проблем с неправилно изхвърлените цигарени фасове и да провокира към промяна на потребителското поведение. Чрез партньорството с НАТФИЗ кампанията се обогатява с нови идеи, форми и с привърженици, като едновременно с това даде възможност на студентите да се потопят в реален проект от живота.

Бургас също е част от кампанията. Провокативни визии с послания ще привличат погледите на минувачите от 13 до 23 юли, разположени на не една, а две ключови локации в Бургас - до Морски център „Магазия 1“ на Морска гара и покрай “Дупката“ на площад „Тройката“ в центъра на града. Изложбата се реализира със съдействие на фондация „Оптимистас“ и благодарение на подкрепата на Флагман, Община Бургас и Дирекция „Морска администрация“ Бургас.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Незрящият Виктор Асенов пробяга 80 км на Асеновградски баири въпреки дъжда  Несломимият и водачите му започнаха състезанието още в 7.00 сутринта в събота Скандал с Макрон Някои твърдят, че се е дрогирал във влака за Киев! От Франция категорично отрекоха
Взима важно решение Васил има 2 рози, дамите пък са двойно повече Много е болна Кели от "Женени с деца" почти не излиза от къщи
Буря в "Ергенът" Мартин и Даниела с първи скандал, след като заживяха в едно имение Получи огромно признание Надал с разгромна победа в престижна класация
Прави съдбоносен избор Виктор решава за Любомира и Клаудия в утрешния епизод на реалитито Информационният здравен център Ashkan Life чества 10 години и посреща в нов офис Широкият спектър медицински услуги – от диагностика до крайния стадий на лечението и индивидуалният подход са най-важният белег за успеха
Пожар в къщата на Стармър Гъмжи от полиция около дома Проблем с тока и метрото в Лондон Преустановено е било движението по две линии на метрото
Тръмп е готов да отиде в Истанбул, чака се решение на Путин Може да има среща между 4 президенти Шокиращ инцидент в Германия, замесени са деца 14-годишно момче е прободено много тежко от 17-годишен, друг тийнейджър също е ранен