Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

България се оказа първа по брой убити хора на пътя

Ключови думи: катастрофа, загинали на пътя, път, сблъсък, висока скорост

Преди няколко дни на столичен булевард бе блъснато дете на добре на доста добре осветена и обозначена според правилата пешеходна пътека. Според пътни експерти, тази пътека си има история и на нея преди време е бил блъснат университетски преподавател.

"Самият булевард е прав и вероятно трябва да се вземат мерки за ограничаване на скоростта преди самата пешеходна пътека", обясни пред Нова тв председателят на Асоциацията на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров.

"Продължаваме да водим първенството в Европа по отношение убити на пътя на 1 млн. жители. Интегрираният подход "Визия Нула" не се изпълнява, макар да беше приет като политика", заяви от своя страна експертът по пътна безопасност Алекси Кесяков.

Според него този принцип е подчинен на няколко неща. В него отговарят както участниците в движението, както и проектантите на движението. Този принцип е подчинен на това, че човек прави грешки, че човешкото тяло много лесно се подрежда, че безопасността е споделена отговорност между участниците в движението и тези, които създават условията и, че всички трябва да са на високо ниво. Тези показатели ги следим от семейството, училището, учебните форми и навсякъде виждаме, че имаме пропуски.

"Важно е и състоянието на пътната инфраструктура", подчерта от своя страна Тодоров и допълни, че инфраструктурата ни е длъжник на пътната безопасност. По думите на Кесяков контролът е важен. "Той контролира слабостите на шофьорите, но не може да обучи шофьорите", категоричен е той.

5
Коментара по темата
5.
Бай Ганьо
07.02.2022 17:19:07
Сигурно жертвите на катастрофи у нас не са малко, но са наполовина спрямо 2008 и на 1/3 от тези през 1990.
Не мисля, че до сега е имало истинско проучване, което да разкрие истинските причини за катастрофите с жертви по вид в проценти и като абсолютни числа.
Сигурен съм, че ако бъде направено такова, на показ ще излязат ниската култура, арогантността и цинизма на част от водачите ведно с алкохола, наркотиците, неподготвените водачи, лошата пътна мрежа, системната корупция, технически неизправните мпс и ред други като основен фактор а скоростта само по себе дори и често превишавана в участъци които го позволяват, не би била толкова открояващ се фактор и причина за смъртта.
4.
Koko
07.02.2022 13:04:01
Zelijat svjat go znae. Ubiti po patishtata....da,zashtoto parvo ne mozem da shofirame,nagli sme i prosti na patja
3.
Работа, работа, работа. Видими резултати
07.02.2022 12:25:46
С поддръжка на улиците по времето на Герб какво друго да очакваме?
2.
_nib_
07.02.2022 11:28:06
То това от годени е ясно...Ама мръсните подкупни дощтори ги пишат кови.
1.
Rando
07.02.2022 11:23:05
Карам от 10 години,работя като шофьор от 5,понякога карам 30 часа без да спра (въпреки,че има и шофьори с по-тежки графици) смея да кажа,че в България едно 50% от хора не,трябва да могат каруца да оправляват,камо ли машина над 1 тон която вдига 100км и на горе

Но за съжаление едно време книжките са се падали от снакс зрънчо,до ден днешен в по-малките градове за една дамаджана и каниш изпитващия на прасе и си готов,а до преди 3-4 години и в големите градове книжките се взимаха супер лесно

Отделно култура на пътя 0,примерно имаш ограничение с 60 в двупосочен двулентов път,където не може да се изпреварва караш с 70 примерно,половината идиоти ти карат на г*за искат да карат с 100-110 поне,пълна идиотия,после като ги видиш обърнати по таван след 3-4 км по закон трябва да ходиш да им помагаш на тея боклуци,все за някъде са бърза 300 км дължина държава тука искат всичко да става на секундата,и резултата е на лице

Но хората са си го казали прост народ,слаба държава
  Добави Коментар
Какво ще ни донесе любовта на 24 декември Научете какво ви очаква този сряда, според зодията Самолетът на началника на генщаба на либийската армия се разби край Анкара Частният „Фалкон“ е изгубил контакт малко след излитане, турските власти пренасочиха въздушния трафик
Как да избегнем семейни конфликти по време на празниците - съвети за хармония Няма място за караници по празниците, нека освободим място за повече любов и заедност Доброволци от Айтос зарадваха 100 пенсионери в нужда преди Коледа През целия месец декември се събираха средства чрез благотворителни инициативи, за да се подготвят хранителните пакети.
Пациентите плащат двойно за жизненоважни медикаменти Поскъпването удря най-силно хронично болните, които все по-често избират кое лекарство могат да си позволят Истината за отрязаното ухо на Ван Гог И била ли е проститутка дамата, на която го подарява
Катя Илиева напуска телевизията на Слави Трифонов Новината за раздялата беше обявена в социалните мрежи и предизвика публична подкрепа от колеги журналисти В сезона на Козирога кой ще се радва на личен растеж Ето какво да очаква всяка зодия
Ето защо обмяната на левове в евро става по-достъпна 9 нови пощенски станции ще осигурят безплатна обмяна на левове в евро за гражданите извън големите градове Спазвайте тези традиции, за да осигурите щастие и късмет през новата година Момите, на които им предстои да се омъжват през годината, не трябва да месат хляба
Купувачите на имоти в София искат простор, а във Варна залагат на кварталите След години на компромиси с площта, българите отново избират пространство, зеленина и дългосрочен комфорт Германия се опитва да изправи икономиката си, като същевременно укрепва отбраната Но какво ще означават тези усилия за вътрешната и външната ѝ политика?