Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Ето защо ремонтът на АМ "Тракия" струва с 30 млн. по-скъпо

Ключови думи: ам тракия, ремонт, петя аврамова, регионален министър

89 млн. лв. ще струва ремонтът на 52 км от АМ "Тракия" в участъка Чирпан - Стара Загора в посока Бургас. Ремонтните дейности на първите 12 км от 156-и км след пътен възел "Белозем" до 168-и км преди пътен възел "Оризово" е започнал в началото на октомври и е предвидено да приключи в края на месеца или началото на следващия, след което ремонтът да продължи с оставащите 40 км от "Оризово" до Стара Загора. Това обясни регионалният министър Петя Аврамова на днешния парламентарен контрол.

Стана ясно, че разликата в обявената стойност на ремонта идва от това, че през 2019 г. прогнозна стойност от 60 млн. лв. е била на база обследване на 40 км от трасето от експерти от Института по пътища и мостове. Стойността от 89 млн. лв. е вече за ремонт на 52 км от магистралата, тоест с 12 км повече, и е получена на база на реални цени по сключените договори.

Дейностите, които включват монтаж на ограничителни системи, производство и монтаж на пътни знаци, полагане на хоризонтална маркировка, които са включени в общата стойност за завършване на строително-ремонтните дейности, ще бъдат изпълнени от фирми, които имат сключени договори с АПИ по процедура по Закона за общестените процедури.

Ремонтът се изпълнява от дружеството "Автомагистрали", с което АПИ има договор след проведена открита процедура по Закона за обществените поръчки. Гаранционният срок е три години от датата на гаранционния протокол, уточни още Аврамова.

3
Коментара по темата
3.
Bingo
17.10.2020 06:51:33
Уж дейностите се изпълняват от дружества които имат договоги с АПИ, а ремонтът се изпълнява от ,,Автомагистрали" АД. С една дума пак схемата с държавното дружество, което няма капацитет за ремонта и частните подизпълнители на хранилка на, които не им се налага да кандидатстват по обществени поръчки. Не се чудете защо цената толкова висока то като има толкова дружества на клона как няма да е висока. Кой от вас би наел фирма която няма достатъчно техника и кадри за да ви построи или ремонтира даден обект и за целта наема подизпълнител? То е ясно, че или ще ви вдигне цената или ще намали качеството.
2.
Да бе да..
16.10.2020 16:23:54
Завишиха комисионните, затова...
1.
тъпота и наглост!
16.10.2020 14:48:45
Единствената страна в света която е построила една магистрала два пъти...като стойността на вторият път надвишава първия..Въпрос- 52 км са към Бургас ама в обратна посока пак толкова ли са...?
  Добави Коментар
Каза дали ще смени България Новиков няма намерение да се състезава за друга държава отново  Мощен ураган край бреговете на... Мексико
Направи интересно изказване Енрике е голям привърженик на отборната игра Кошмарна катастрофа разтърси света на тениса Почина голям талант, други 2 човека са в критично състояние
"Моряците" ще имат затруднения... Истанбул Башакшехир е много труден съперник Земетресение в съседна страна Трус в Гърция
Сериозен инцидент в Пловдив Пешеходец е бил ударен от лек автомобил Приеха го в болница Проблеми за Мбапе
Голям екшън край Варна Задържаха мъж, издирван с червена бюлетина В началото на лятото: 2 метра сняг натрупа на... Високите места в турската провинция Ризе
Футболна легенда се бори за живота си Сашо Паргов е в тежко състояние Потъна в скръб Почина бабата на Ариана Гранде