Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Граждани с жалби към омбудсмана, че са подведени да се откажат от услугата bob на А1

Парламентът днес одобри почти единодушно доклада на омбудсмана за 2019 г.
Ключови думи: bob, оператор А1, парламент, омбудсман, потребители

Казусът със „спирането“ на услугата bob на оператора А1 е стигнала и до омбудсмана. Това става ясно от Доклада за дейността на институцията през 2019 г., представен пред Народното събрание.

Омбудсманът настоява пред мобилните оператори да не се нарушава правото на информиран избор на гражданите, се посочва в частта за правата на потребителите. Докладът констатира принуждаване на абонатите на тарифни планове „bob” да преминат към “А1 България“ ЕАД.

„Граждани се обръщат към омбудсмана за съдействие, тъй като при опит да си платят сметката са информирани от служители на А1, че за да запазят номера си, трябва да подпишат нов срочен договор с А1, което те и правят, но считат, че са подведени. При направените проверки се установява, че услугата с марка „bob” не се спира, но „А1 България“ не планира нейното бъдещо развитие. Считано от 01.07.2019 г. е предвидено само спиране на възможността за активиране на нови абонати. Условията за съществуващите абонати не се променят, като се запазва възможността да ползват „bob” услуги (разговори, мобилен интернет и т.н.), допълнителни пакети и др.

Считано от 01.09.2019 г. се преустановява възможността текущите абонати на тарифни планове „bob” да променят тарифните си планове с други тарифни планове с марка „bob”. Потребителите могат да активират актуални „bob” допълнителни пакети и услуги, както и да преминават към текущите актуални планове от портфолиото А1“, сочи докладът на омбудсмана, който бе одобрен почти единодушно от народните представители.

„Флагман“ информира за казуса с две публикации миналата година (вж. в "Тема в развитие")

И до момента – повече от година по-късно, положението с „bob” остава непроменено. Услугата не е спряна и който я има, продължава да си я ползва, ако не се е „подвел“ да се откаже и да мине на план на А1.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Незрящият Виктор Асенов пробяга 80 км на Асеновградски баири въпреки дъжда  Несломимият и водачите му започнаха състезанието още в 7.00 сутринта в събота Скандал с Макрон Някои твърдят, че се е дрогирал във влака за Киев! От Франция категорично отрекоха
Взима важно решение Васил има 2 рози, дамите пък са двойно повече Много е болна Кели от "Женени с деца" почти не излиза от къщи
Буря в "Ергенът" Мартин и Даниела с първи скандал, след като заживяха в едно имение Получи огромно признание Надал с разгромна победа в престижна класация
Прави съдбоносен избор Виктор решава за Любомира и Клаудия в утрешния епизод на реалитито Информационният здравен център Ashkan Life чества 10 години и посреща в нов офис Широкият спектър медицински услуги – от диагностика до крайния стадий на лечението и индивидуалният подход са най-важният белег за успеха
Пожар в къщата на Стармър Гъмжи от полиция около дома Проблем с тока и метрото в Лондон Преустановено е било движението по две линии на метрото
Тръмп е готов да отиде в Истанбул, чака се решение на Путин Може да има среща между 4 президенти Шокиращ инцидент в Германия, замесени са деца 14-годишно момче е прободено много тежко от 17-годишен, друг тийнейджър също е ранен