Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Граждани с жалби към омбудсмана, че са подведени да се откажат от услугата bob на А1

Парламентът днес одобри почти единодушно доклада на омбудсмана за 2019 г.
Ключови думи: bob, оператор А1, парламент, омбудсман, потребители

Казусът със „спирането“ на услугата bob на оператора А1 е стигнала и до омбудсмана. Това става ясно от Доклада за дейността на институцията през 2019 г., представен пред Народното събрание.

Омбудсманът настоява пред мобилните оператори да не се нарушава правото на информиран избор на гражданите, се посочва в частта за правата на потребителите. Докладът констатира принуждаване на абонатите на тарифни планове „bob” да преминат към “А1 България“ ЕАД.

„Граждани се обръщат към омбудсмана за съдействие, тъй като при опит да си платят сметката са информирани от служители на А1, че за да запазят номера си, трябва да подпишат нов срочен договор с А1, което те и правят, но считат, че са подведени. При направените проверки се установява, че услугата с марка „bob” не се спира, но „А1 България“ не планира нейното бъдещо развитие. Считано от 01.07.2019 г. е предвидено само спиране на възможността за активиране на нови абонати. Условията за съществуващите абонати не се променят, като се запазва възможността да ползват „bob” услуги (разговори, мобилен интернет и т.н.), допълнителни пакети и др.

Считано от 01.09.2019 г. се преустановява възможността текущите абонати на тарифни планове „bob” да променят тарифните си планове с други тарифни планове с марка „bob”. Потребителите могат да активират актуални „bob” допълнителни пакети и услуги, както и да преминават към текущите актуални планове от портфолиото А1“, сочи докладът на омбудсмана, който бе одобрен почти единодушно от народните представители.

„Флагман“ информира за казуса с две публикации миналата година (вж. в "Тема в развитие")

И до момента – повече от година по-късно, положението с „bob” остава непроменено. Услугата не е спряна и който я има, продължава да си я ползва, ако не се е „подвел“ да се откаже и да мине на план на А1.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Червени флагове, които карат мъжете да се отдръпват Какво ги провокира да избягат въпреки интереса си 10 неща, които всяка жена заслужава от мъжа до себе си Задоволяването с по-малко може да донесе усещане за нещастие във връзката
10 знака, че мъжът, когото обичате, не ви заслужава Не си губете времето Любовен хороскоп за 29 април – 5 май Ще търсим и ще получаваме повече романтика
Бабината рецепта за празнична великденска пита Лесен начин на приготвяне и бон апети НСИ: Какъв е броят на разводите у нас през 2023 г. За 84.6 % от жените и 84.2% от мъжете, сключеният граждански брак през 2023 г. е бил първи
Защо децата ни са първи по пушене и пиене? Това са много стряскащи резултати, защото са свързани с подрастващите хора, малките деца, смята експерт 70% от българите нe си мият зъбите Децата в никакъв случай не трябва да се плашат със зъболекаря или зъболекарския стол
"Булгаргаз" предлага с 6% по-евтин газ през май Окончателно решение ще бъде взето на 1 май Слагат и електронен подпис в личните карти Таксата за обикновен срок за издаване става 30 лева, бързата услуга е 60 лв., а експресната - 150 лв.
Даниел Петканов стана трейдър Лудия репортер търгува с валути, акции, стоки и индекси Глоба от КАТ ни спъва да си продадем колата Пречката важи и при сделките за имоти, от 3 май нотариусите ни проверяват в НАП за борчове