Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Граждани с жалби към омбудсмана, че са подведени да се откажат от услугата bob на А1

Парламентът днес одобри почти единодушно доклада на омбудсмана за 2019 г.
Ключови думи: bob, оператор А1, парламент, омбудсман, потребители

Казусът със „спирането“ на услугата bob на оператора А1 е стигнала и до омбудсмана. Това става ясно от Доклада за дейността на институцията през 2019 г., представен пред Народното събрание.

Омбудсманът настоява пред мобилните оператори да не се нарушава правото на информиран избор на гражданите, се посочва в частта за правата на потребителите. Докладът констатира принуждаване на абонатите на тарифни планове „bob” да преминат към “А1 България“ ЕАД.

„Граждани се обръщат към омбудсмана за съдействие, тъй като при опит да си платят сметката са информирани от служители на А1, че за да запазят номера си, трябва да подпишат нов срочен договор с А1, което те и правят, но считат, че са подведени. При направените проверки се установява, че услугата с марка „bob” не се спира, но „А1 България“ не планира нейното бъдещо развитие. Считано от 01.07.2019 г. е предвидено само спиране на възможността за активиране на нови абонати. Условията за съществуващите абонати не се променят, като се запазва възможността да ползват „bob” услуги (разговори, мобилен интернет и т.н.), допълнителни пакети и др.

Считано от 01.09.2019 г. се преустановява възможността текущите абонати на тарифни планове „bob” да променят тарифните си планове с други тарифни планове с марка „bob”. Потребителите могат да активират актуални „bob” допълнителни пакети и услуги, както и да преминават към текущите актуални планове от портфолиото А1“, сочи докладът на омбудсмана, който бе одобрен почти единодушно от народните представители.

„Флагман“ информира за казуса с две публикации миналата година (вж. в "Тема в развитие")

И до момента – повече от година по-късно, положението с „bob” остава непроменено. Услугата не е спряна и който я има, продължава да си я ползва, ако не се е „подвел“ да се откаже и да мине на план на А1.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Потресаващо! Княгиня Калина ще е патрон на „Бизнесдама на годината“  Принцесата се облече с цветовете на българското знаме и шокира всички с изключение на Евгени Минчев Руски спец военни слагат "невидими" наметала? На бойното поле е като във филм на ужасите
Голяма мечка реши да се разходи до мола, ръководството настръхна Сериозен проблем в Япония Мъж оцеля при катастрофа с 241 загинали, какво се случва с него днес Не може да преодолее шока
Хулиган изпочупи коли във Варна и си изпати Престъплението му е разкрито, осъден е Рекорд в парламента, приеха законопроекта за „Лукойл“ за 26 секунди Щеше да е наистина смешно, ако не ставаше дума за най-голямата компания в България, коментира Даниел Лорер 
"Всеки трети български мъж е извънземен" Сочи прелюбопитна теория Край на драма с избягали затворници Единият се предаде, другият бе заловен
Куче уби 9-месечно бебе Голяма трагедия в Уелс, животното е от порода, която сега е забранена в държавата Не правете тази шофьорска грешка, пагубна е за скоростната кутия Проста маневра е способна да нанесе сериозни щети
Окончателно: Обособеният управител ще може да се разпорежда с имуществото на "Лукойл" Държавата с повече правомощия в компанията Няма да повярвате, но това е Натали Трифонова с майка си Нейната майка Ванина Трифонова с нищо не отстъпва на своята дъщеря – и изглежда настина изумително