Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Модните списания съпричастни с мъката по света

Ключови думи: списание, vogue, корица, предпазна маска, коронавирус

Със сигурност от няколко дни насам из социалните мрежи сте видели бялата корица на италианския Vogue. Изданието, което реши да покаже своята съпричастност към Италия, една от най-засегнатите страни от коронавирус, пише momichetata.com.

„Да говорим за друго – докато хората умират, лекари и медицински сестри рискуват живота си и светът се променя коренно – не е в ДНК-то на Vogue Italia”, заяви главният редактор Емануеле Фарнети. И бяло – не защото липсват снимки, а защото това е цветът, който символизира много неща.

„Бялото преди всичко е уважение. Бялото е прераждане, светлина след мрака, то съдържа в себе си всички останали цветове. Бялото е цветът на униформите, носени от хората, които рискуват живота си, за да спасят нашия. Дава ни пространство и време да помислим, но и да помълчим“, е само част от посланието, което отправя Фарнети.

Не с една, а с две корици излезе априлското издание на португалския Vogue. На едната моделите Бибиана Балтовикова и Адам Барди, които са двойка и в живота, се целуват, независимо че са с предпазни маски. А на другата моделът Лили Стюарт е заснета така, че светлината е насочена само върху очите й.

„Свободата през 2020-а ще бъде такава: в изолация. Но независимо дали е между четири стени, или изразена чрез маски, винаги има лъч светлина, надничащ през прозореца, който носи надежда за по-светло и добро бъдеще, бъдеще с повече свобода“, обясняват от списанието посланието зад тези две корици.

Преди дни Vanity Fair Italia излезе със своя трети брой, посветен на извънредната ситуация с Covid-19. След броя, който беше посветен на Милано, и този, посветен на хората, които са на първа линия в борбата със заразата, то последният излиза с посланието #L’Italiasiamonoi („Италия, това сме ние“).

Броят е своеобразен манифест в подкрепа на италианските компании и представя различни гледни точки и визии за това как би могла да бъде преодоляна кризата и какво ще бъде бъдещето на бизнеса.Корицата показва трикольора на Италия, но с разрез по средата, който изобразява както рана, така и пукнатина. Творбата на художника Франческо Вецоли ще бъде продадена на търг, а средствата от него ще бъдат дарени за благотворителност в подкрепа на бизнеса.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Рая Назарян: Опозицията се превърна във фабрика за неуспешни вотове на недоверие Според нея най-интересното от гласуването тази седмица е било отсъствието на ПП-ДБ. Унгарското село, където стотици мъже загинаха, убити от своите жени В основата на всичко било насилието и арсенът
Задържаха шофьора-убиец от Разград Младежът е имал само година стаж зад волана Шахед - оръжието, което трансформира въздушната война на Путин Русия вече произвежда по 6000 дрона на месец
Ози Озбърн сложи край на кариерата си с епично шоу (ВИДЕО) Холивудският актьор Джейсън Момоа скочи в публиката Франция тресна Англия Отборът на Англия не успя да вкара гол до последните моменти на срещата
След прекратяването на огъня: Хаменей се появи на публично място за първи път Според иранската държавна телевизия сцената е заснета в центъра на Техеран Между 150 и 200 пожара възникват всеки ден у нас в жегите Това обяви шефът на главната дирекция по пожарна безопасност
F-16 в САЩ прехвана самолет, летящ над голф игрището на Тръмп NORAD призовава цивилните пилоти да внимават Министерство на здравеопазването със съвети как да се предпазим от опасните жеги Избягвайте алкохол и кофеинови напитки
19-годишен уби трима на място, след като се вряза в заведение! Фаталният инцидент е станал в Разград Маги проговори за раздялата с Карлос Насар Гимнастичката била готова да даде втори шанс на олимпийския шампион, но той не проявил желание