Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Модните списания съпричастни с мъката по света

Ключови думи: списание, vogue, корица, предпазна маска, коронавирус

Със сигурност от няколко дни насам из социалните мрежи сте видели бялата корица на италианския Vogue. Изданието, което реши да покаже своята съпричастност към Италия, една от най-засегнатите страни от коронавирус, пише momichetata.com.

„Да говорим за друго – докато хората умират, лекари и медицински сестри рискуват живота си и светът се променя коренно – не е в ДНК-то на Vogue Italia”, заяви главният редактор Емануеле Фарнети. И бяло – не защото липсват снимки, а защото това е цветът, който символизира много неща.

„Бялото преди всичко е уважение. Бялото е прераждане, светлина след мрака, то съдържа в себе си всички останали цветове. Бялото е цветът на униформите, носени от хората, които рискуват живота си, за да спасят нашия. Дава ни пространство и време да помислим, но и да помълчим“, е само част от посланието, което отправя Фарнети.

Не с една, а с две корици излезе априлското издание на португалския Vogue. На едната моделите Бибиана Балтовикова и Адам Барди, които са двойка и в живота, се целуват, независимо че са с предпазни маски. А на другата моделът Лили Стюарт е заснета така, че светлината е насочена само върху очите й.

„Свободата през 2020-а ще бъде такава: в изолация. Но независимо дали е между четири стени, или изразена чрез маски, винаги има лъч светлина, надничащ през прозореца, който носи надежда за по-светло и добро бъдеще, бъдеще с повече свобода“, обясняват от списанието посланието зад тези две корици.

Преди дни Vanity Fair Italia излезе със своя трети брой, посветен на извънредната ситуация с Covid-19. След броя, който беше посветен на Милано, и този, посветен на хората, които са на първа линия в борбата със заразата, то последният излиза с посланието #L’Italiasiamonoi („Италия, това сме ние“).

Броят е своеобразен манифест в подкрепа на италианските компании и представя различни гледни точки и визии за това как би могла да бъде преодоляна кризата и какво ще бъде бъдещето на бизнеса.Корицата показва трикольора на Италия, но с разрез по средата, който изобразява както рана, така и пукнатина. Творбата на художника Франческо Вецоли ще бъде продадена на търг, а средствата от него ще бъдат дарени за благотворителност в подкрепа на бизнеса.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
21 август бил Световен ден на секса Идеята за създаването му е била да се популяризира отговорното сексуално поведение Американски военен кораб горя 12 часа край Окинава Двама моряци са леко ранени
Полиция ще помага за охраната на пощите при обмяната на левове в евро Ето какво сподели водещ политик Българин с голямо провинение в Централна Европа Спряха го дрогиран, с кола пълна с наркотици, при това неизправна, той веднага си призна, че е употребил дрога
Кошмар с трима убити по време на футболен двубой Драма в Южна Америка Полицията във Варна търси 16-годишния Георги Момчето е изчезнало в началото на седмицата
Мъж поиска да му уголемят най-милото, вместо това разсеян уролог го отряза Тежък инцидент в чужбина 86-годишен лекар прави любов по 4 пъти седмично с младата си съпруга Алберто споделя, че човек трябва да опитва да е физически активен цялостно
Драмата със "Северен поток" продължава Украинец бе арестуван за потенциална атака Спортна журналистка разпали фантазиите на фенове Тя разбира много от футбол и е чаровна
Празнува един от най-успешните българи Паро Никодимов става на 80 Българите са най-недоволни в ЕС от парите си На противоположния полюс - най-доволни от финансите си - са били хората във Финландия, Нидерландия, Швеция и Австрия