Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Дупка! 60 млн. потъват само в дясното платно на АМ „Тракия”

Ключови думи: дупка, ремонт, магистрала тракия

Според разчетите само за ремонта на дясното платно на участъка от магистрала „Тракия” между Чирпан и Стара Загора са необходими приблизително около 60 млн. лева, съобщи по време на парламентарния контрол днес министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова.

Трасето е дълго 40 километра, предаде БТА. Аврамова уточни, че сумата е непосилна за бюджета на Агенцията "Пътна инфраструктура". Тя допълни, че бюджетът на АПИ за ремонтни програми за пътната инфраструктура за 2020 г. все още не е утвърден, но каза, че средства за ремонта само на дясното платно са повече от половината от парите, предвидени за текущ ремонт и поддържане на цялата републиканска пътна мрежа, която е 20 000 километра.

Министърът съобщи, че се търсят възможности за осигуряване на нужното финансиране и напомни, че ограничението на скоростта в този участък до 90 километра в час е до 31 март 2020 година.

9
Коментара по темата
9.
Ротшилд
07.02.2020 17:36:54
Този участък между Чирпан и Стара загора е гордостта на Тройната коалиция, другаря Станишев лично му преряза лентата някъде 2007-2008 г.
8.
Дядо Добри
07.02.2020 17:01:26
Скоро беше флагманчета, като писахте, че швабите строят магистрали на цена 2 милиона Е на километър. Първо, немските магистрали нямат обшто с нашите като ширина. Второ, че цената е за магистрала километър, ама с двете посоки, мантинели, насипи, отводнителни канали и всичко.
И сега какво излиза, че на същата цена за които те строят магистрала, ние само ще я преасфалтираме и то в едната посока. Е няма такава лапаница. Държавната агенция, плачка пред народа, цар Боко ще се направи щедър и ще изкара 120 милиона за да оправи асфалта за годинка , максимум две, а ние хем трябва да сме доволни, хем ще ги плащаме тези пари, хем трябва и да сме му благодарни! Ебаси държавата!
7.
ХХ
07.02.2020 14:21:00
@6
Явно си прост и не си разбрал написаното от селянина.
6.
до селянин
07.02.2020 14:16:17
От ника ти се разбира какъв си,демек колко си тъп ако мислиш че ремонта на пропадналото платно ще стане само с махането на стария асфалт и слагане на нов !
5.
Smith
07.02.2020 14:07:42
Фирмата, строила участъка е ясна - Трейс ООД. Десетина години след пускане в експлоатация се разкапва тотално. В нормална държава престъпниците и във фирмата, и в държавната администрация допуснала това безобразие щяха да търкат наровете в пангото, НО в България ни управляват съветски мутри и ДС агенти, затова и не очаквам това да се случи. Очаквам да изсмучат от хората още пари и да ги дадат на други ДС мутри, като резултата ще е сходен.
4.
...
07.02.2020 13:42:01
Цитат на Карл Сейгън от "Контакт" - Първо правило при харчене на държавни пари: защо да правиш едно като можеш да направиш две на двойна цена?
3.
Селянин
07.02.2020 13:12:20
Това са по милион и половина на километър. За тези пари ще изстържат стария асвалт, ще го преработят и положат отново. 30% се връща в чанта на одобрилия поръчката. Поне 50% за собственика на фирмата. За ремонта каквото остане. Ще изкара някоя годинка, защото едни други си плащат такса спокойствие пак на ония с 30% за да претоварват двойно. Празна работа.
2.
ДЕДО ВИ СИМЕОН
07.02.2020 13:03:02
Че нали магистралата има гаранционен срок, да я ремонтира безплатно фирмата която прави този участък!
1.
ХХ
07.02.2020 12:47:42
споко!
матрялът иска магистрали - ши плаща!
така е в демокрациите!
  Добави Коментар
Украински войници превърнаха BMW 7-Series в мобилна ракетна установка Военният хибрид залага на скорост и изненада, а не на броня Лионел Меси получи часовник за 1,1 милиона долара Легендарният футболист бе изненадан с един от най-редките модели на Richard Mille по време на обиколката си в Индия
Грешката, която качва разхода на гориво през зимата с до 2 литра на 100 км Покривна кутия, спаднало налягане в гумите и излишен багаж - зимни грешки, които струват скъпо Четвърти цвят на светофара: бъдещето на трафика с автономни коли Новата система обещава по-бърз трафик и по-малко емисии, но крие и рискове от киберзаплахи
ЕК отстъпва от забраната на ДВГ, но с нови условия, които може да убият автомобилната индустрия Производителите предупреждават: новите правила на ЕС за хибриди и емисии след 2035 са икономически неприложими Празниците насаме: как да превърнем самотата в грижа за себе си Коледа без близки не е провал, а шанс за тишина, осъзнатост и нови избори
2026: Годината, в която Близнаци, Везни и Водолей спират да отлагат съдбата си Годината отключва решителни промени за три въздушни зодии, които вече не могат да отлагат личния си път Предсрочните избори (не)избежни – 22 март или 5 април са най-вероятните дати Процедурата за мандатите започва, но партиите не показват воля за стабилно управление.
2025: Рекордна година за златото - поскъпване, търсене и интерес от българските инвеститори Цената на благородния метал скочи с близо 60%, а интересът у нас бележи исторически връх Мария Цънцарова не е освободена от работа бТВ води разговори за нови проекти с участието на Цънцарова през 2025 г.
РИОСВ потвърди: Производството на „Кроношпан“ е в екологичните норми Контролните измервания на РИОСВ и ИАОС не отчитат превишения на нормите за качество на въздуха във Велико Търново Игнажден чука на вратата: Вярвания, ритуали и как да посрещнем късмета Народни обичаи и забрани, свързани с началото на новата година според българския календар