Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Мания Франчайз – с поглед в бъдещето

Магазини „Мания” предлагат всичко необходимо, за да започне всеки кандидат един високовъзвръщаем бизнес
Ключови думи: Мания Франчайз, бизнес стратегия, дрехи втора употреба, секънд хенд

Историята започва преди 23 години от малък гараж в град Варна. Днес „Мания  е марка с ясна визия, дългосрочни цели и успешна бизнес стратегия. Името им е вдъхновено от страстта на човек да търси нещо марково и стилно на добра цена, нещо, което се превръща в истинска „мания“. Мисията им е да дават свобода на  хората да изразяват себе си и своя стил. Свободата всеки ден да откриваш нови находки, да споделяш емоции и преживявания.


През годините пазарът на дрехи втора употреба се увеличава тенденциознно, но „Мания успяват да запазят лидерските си позиции. Според последните проучвания от 2019 г., 48% от българите между 18-55 г. купуват дрехи втора ръка. От тях 93.3% познават бранда „Мания“, а магазините им се посещават от над 250 000 души месечно. Това, върху което екипът непрестанно работи, е стремеж към усъвършенстване, основан на дълги години опит, наблюдение и анализ на пазара. На база на това се раждат новите им проекти за възможно най-екосъобразен и подкрепящ каузи бизнес.

Защо да станеш Мания Франчайз партньор?

Над 70% от магазини „Мания се управляват от франчайз партньори, което е показателно за бизнеса. „Мания вярват, че амбицията, позитивното отношение и отдадеността в работата са най-важните фактори за успех, а за изграждането на едно успешно партньорство е важно споделянето на една философия, както и желанието за развитие.

Магазини „Мания предлагат всичко необходимо, за да започне всеки кандидат един високовъзвръщаем бизнес. Стартирайки от обучение на екипа, оперативни и търговски съвети, анализ на резултати, маркетинг инструменти, стигайки до мотивационни програми. Те работят рамо до рамо с партньорите си дори при определяне и поръчка на първата стока. 90% от партньорите им вече управляват повече от един обект. В резултат на всичко това, кандидатите са сигурни, че пред тях стои подходящ и надежден франчайз партньор.

Инвестицията, необходима за откриването на един магазин е между 60 и 80 хил.лв., със стартовата такса за франчайз от 5000 лв. След което, получателят на права не плаща месечна такса (роялти), а купува стока само от холдинга. Като лоялен партньор „Мания“ помагат и при избор на локация и помещение, грижат се за визията и дизайна на магазина спрямо заложените стандарти.

Средната възвращаемост на вложените в един магазин средства е от 15 до 18 месеца, а средният месечен оборот в един обект е около 50 хил.лв. Фирмената статистика показва, че от 150 до 200 души дневно пазаруват от един магазин, като средно покупката е на стойност 10 лв. Професионалният екип на „Мания наблюдава развитието на магазина и се грижи за това партньорите им да стават по-добри.

Всеки, който се превърне в партньор на Мания, има възможността да управлява бизнес под бранд, който гледа право в бъдещето. „Мания“ е единствената верига за second hand дрехи с дигитална лоялна програма, безплатен Wi-Fi за клиентите си и in-store радио и телевизия, което ги превръща в категоричен любимец на клиентите.

“Мания“ работи неуоморно за това да бъде символ на доверие и прозрачност. Те вярват, че с общи усилия може да се постигне много повече и за това не спират да увеличават своето семейство от партньори, с които споделят еднаква визия за бъдещето.

Ако откривате себе си в “Мания“, просто направете своето запитване на maniastores.bg.

Мистерията с 3-г. мъртво момиче на гръцки плаж се заплита: Имала е множество удари по лицето Момичето е било облечено в бански костюм в ярък нюанс, но в същото време е било очевидно недохранено и бито Пеевски изпълни заявката си за Антикорупционната комисия Искането му е подписано от всички депутати от парламентарната група на ДПС-Ново начало
Смут в любимото имение на крал Чарлз. Защо служителите бягат Кралят отдавна е известен със страстта си към градинарството Почина първият вокалист на Iron Maiden Пол Марио Дей Той си отиде на 69-годишна възраст
Илиана Раева срази руската треньорка Шаталина: „Загубата в Токио явно боли!“ Президентката на БФХГ защити с плам и факти българските гимнастички след обидни коментари за външния им вид от рускинята Вера Шаталина Защо губим 60% от водата и ще има ли стратегия за ВиК сектора у нас? ВиК операторите запушват дупки, действа се архаично и хаотично
Август идва с гръм и мълнии През първата седмица на новия месец не се очакват екстремни жеги Мистериозен обект навлиза в Слънчевата система Допуска се възможността това да е извънземен сондаж, изпратен на разузнавателна мисия
Израел остава стратегически пазар за българския туризъм Министър Мирослав Боршош обсъди перспективите на израелския туристически пазар с представители на Israir Airlines Сряда е ден за нежни и въздушни сирници, които не се пържат, а се топят в устата За най-добра текстура, претрийте изварата през сито – така ще стане кадифена и нежна
Как тази риалити звезда се промени - от Биг Брадър до майка за пример Сексбомбата разкри как риалити форматът променя живота ѝ завинаги След призива на банките домакинствата се втурнаха да внасят левове През юни новооткритите депозити скочиха с над 20% спрямо май