Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Живко Господинов за „Бургасбус”: Тежкият финансов резултат се очакваше

Още миналата година от БСП – Бургас искахме връщането на старата транспортна схема, припомни Живко Господинов
Ключови думи: живко господинов, бсп бургас, бургасбус, загуба, общинския съвет, транспортна схема

 „Тежкият финансов резултат е налице, той се очакваше”. Така коментира председателят на ОбС на БСП – Бургас Живко Господинов положението, в  което се намира сега общинският превозвач „Бургасбус”. За поредна година - 2018 г., „Бургасбус“ е на загуба от 539 хил. лв., въпреки обещанията на общинска администрация, че след драстичното увеличение на цената на билета предприятието ще е на печалба за 2018 г. За 2017 година загубите му са близо 4 млн. лв. За сравнение – през 2016 г. то е било на печалба с 40 000 лв., а през 2015 – с 284 000 лв.

„Още миналата година от БСП – Бургас искахме връщането на старата транспортна схема, като подробно обяснихме недостатъците на новата. Тя не е удобна, най-вече за пътниците, за които иначе е предназначена и заменя транспортна схема, която повече от 30 г. се използваше в нашия град и беше удобна за всички. Наложи ни се силово на всички нас, гражданите на община Бургас, както и на общинския превозвач. Ефектът, разбира се, не закъсня”, каза още Господинов. По думите му, новата транспортна схема не само не предлага удобства за придвижване, но и цената на билета в градския транспорт беше увеличена с 30 % – от 1 лв. на 1.30 лв. за валидатор и 1,50 лв.-  цена на хартиен билет от 1-ви декември 2017 година.

„Отново само ние от БСП се противопоставихме на това поскъпване. Считаме, че е крайно време да се поеме и отговорност за финансовото състояние на едно от най големите общински предприятия в Бургас”, заключи Живко Господинов.

11
Коментара по темата
11.
До ALF
15.05.2019 11:49:25
...и да се разчита на съвест и отговорност?!?
Да бе,да...!!!
10.
Билян
15.05.2019 10:15:51
Нелъжете хората-- сложете мобилни касови апарати в секи 1 автобус и тогава ще говорим
9.
ALF
14.05.2019 20:35:15
Нали щяха да заменят кондукторките с контрольори и видеонаблюдение.
8.
Питанка
14.05.2019 20:21:48
Защо не уточнят кои са губещите и кои са рентабилните линии? Не може да се сравнява 40 минутно тътрене едно време със старите Икаруси до крайните квартали със сегашните 15-20 минути в комфортен автобус!!!
7.
Dr. GT2
14.05.2019 19:13:06
3. Прав си! Но не ми се вярва колите да намалеят! Трафикът вече е в доста от преди, защото почти всеки може да си купи кола, макар и таралясник. Не виждам и полза от велоалеите. А онази към кв. "Крайморие" , сигурно още не е завършена поради липса на асфалт за 50-60 метрова кръпка. Хората вече са свикнали да са с коли, но не ползват колела. Ако ни възпитаваха( както холандците )за ползите от велосипеда и по-честото му ползване, със сигурност щяхме да имаме по-чист въздух. Рядко ползвам ББус ,а когато трябва да отида до центъра - съм пешачката за 3-4км. в 2-те посоки. Не ми се дават 3 лв. ! Това са 2 хляба или 2 бири( 500мл. ) и т.н. Имам кола и рядко я ползвам за града, защото почти навсякъде е претъпкано с коли. Имам и колело, което почти не карам, защото кривя капли от "хубавите" ни улици.
6.
Dobri
14.05.2019 17:36:22
В тежък финансов колапс е и здравеопазването! И то не от 2009 г. А от 89-а. Казвам годините за тези които помнят - като слонове, а не като МАЙМУНЯЦИ! НА ДРУГАРЯТ ТРЯБВА ДА МУ Е ЯСНО, ЧЕ ТРАНСПОРТ, ОБРАЗОВАНИЕ И ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ СЕ ДОТИРАТ ОТ ДЪРЖАВАТА И ТАМ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ КОЛКО Е ЗАГУБАТА! ЗА НЕПОМНЩИТЕ ИЛИ КОИТО НЕ ИСКАТ ДА СИ СПОМНЯТ: ДОКАТО ЙОАНЧО БЕШЕ КМЕТ ЗАГУБИТЕ ГОДИШНО БЯХА 7 ЦИФРЕНИ СУМИ! НЯМАШЕ НИТО ЕДИН НОВ АВТОБУС И ВСИЧКИ БЯХА НА ДИЗЕЛ! НОВАТА СХЕМА К НОВИТЕ АВТОБУСИ СА ПО ЕВРОПРОЕКТИ С ЧАСТИЧНО САМОФИНАНСИРАНЕ!!! ОБАЧЕ НА БЪЛГАРИНЪТ МУ ДАЙ Д МРЪНКА, КРИТИКУВА - ЦАР Е НА ТОВА, КАКТО И ДА СИ СТОИ У ДОМА ЗАЩОТО ЗА 800 ЛВ НЯМА ДА РАБОТИ!
5.
питащ
14.05.2019 15:31:28
Защо спряха проекта за ново трасе на BRT по Бул. "Демокрация"? Защото този проект ще свали кмета и ГЕРБ
4.
Marinero
14.05.2019 14:54:59
Почакайте, след годинка две като вземат да им се скапват "новите" автобуси, минусът ще е още по-дълбок. Средния Бургазлия да се стяга за още по-високи данъци и цени, че администрацията е ненаситна а банките са безпощадни.
3.
DO 1
14.05.2019 14:48:50
На каквато и цена да ги е купувала горивата, колкото и хрантутника да е издържала, преди това недоумение "интегриран градски транспорт", Бургасбус беше на печалба. И то при цени на билетите от 1 лв. и при наличието на конкурентната фирма "Комфорт". Златни бяха тези времена, както за Бургасбус, така и за бургазлии. В момента фирмата е задължена да играе по чуждата свирка наречена интегриран транспорт. Драгнев на едно събрание призна, че сумарно за месец автобусите му изминават с 70 000 км.!!!!!!???? повече отпреди да се въведе новата схема. Това е малоумно. Увеличаването цената на билетите пък довърши фирмата от раз. Ръководители с подобно мислене доказаха аматьорското си ниво и непознаването на материята. Решения създадени в канцеларии от хора без грам технически опит и икономически замисъл няма как да сътворят нещо по - различно. След увеличаването цената на пътуването и провалът на валидирщата система и смесеното пътуване, хората буквално слязоха от автобусите и се качиха на колите си. Елементарната сметка показва, че едно 4 членно семейство ще трябва да заплати 4.80 ( ако са с карти) еднопосочно и още 4.80 в обратна посока + всички похождения до достигане на заветните спирки. Или иначе казано за 9.60 лв., човек ще сложи точно 4.5 литра нафта или бензин и 9 литра газ в автомобила си. Или иначе казано ще сложи гориво за 70-80 км. в градски условия. Е, при положение, че преходите с автобус рядко надхвърлят 20 км. двупосочно, няма ли да ви светне лампата, че е нерационално да ползваш Бургасбус. Ако ще и 10 зелени и сини зони да се слагат, хората предпочитат да пътуват до работата си с колите си, а последно време с велосипедите и ел. скутерите си. С последните се напълни градът. Всеки търси удобство и алтернатива. Тогава, когато не ги намира в Бургасбус, тогава когато му излиза и по-скъпо - няма как да се случват нещата. А от общинския превозвач, колкото повече се ослушват, чакат и се озъртат, толкова повече ще губят. Нека да върнат старата транспортна схема с адекватна цена на билетите от 1-1.10 лв. и ще видят, как канчето им бързо ще се напълни, а булевардите ще осиротеят от коли.
2.
Коментиращ
14.05.2019 14:40:10
Щом загубата е намаляла 4 пъти в сравнение с 2017-та, значи все пак има надежда? За съжаление новата транспортна схема е за мазохисти, с тия маршрути, разписания и прикачвания. Затова и хората слязоха от автобусите. Иначе автопаркът е хубав и возенето е комфортно. Ама загубата на време от ниската скорост и чуденето кой автобус докъде ходи разколебава хората.
1.
Любопитен
14.05.2019 14:24:19
Някой случайно да провери на какви цени бургасдрус купува горивата?....и колко общински хрантутника издържа фирмата?
  Добави Коментар
На живо във Флагман.бг: Стотици бургазлии се събират за Пасхална служба в храма „Св. св. Кирил и Методий“ Църковният ритуал за възвестяване на Христовото Възкресение започна в 23:30 часа 5 неща, които мъжете искат силно Бъдете честни и открити в отношенията си
Китайско-руски учения край Тайван предизвикват тревога в САЩ Това съобщи хонконгският вестник South China Morning Post Колко пъти на ден трябва да се храните, за да сте здрави и да не напълнявате? Има състояние на тялото, което възниква при продължително отсъствие на храна, в резултат на възбуждане на страничните ядра на хипоталамуса - това е глад
Кой е най-вредният работен навик и може да ви вкарат в лудница Очакването, че служителите ще бъдат на разположение 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, оказва голям натиск върху работниците Девици от Отряд на удоволствията забавляват урода Ким Чен Ун Бащата на севернокорейския диктатор вярвал, че сексът с млади жени ще му донесе безсмъртие, но умря от инфаркт на 70
Берлин е лидер на новия пазар за градска слънчева енергия Терасните соларни модули набират все по-голяма популярност в Германия, където цените на електроенергията остават високи Русия обяви Володимир Зеленски и Петро Порошенко за международно издирване Москва обяви НАТО, че търси конфликт 
Ракът ни отне обичана учителка Радка Тодорова се бореше с онкологично заболяване - мозъчен тумор Брутална катастрофа, цяло чудо е, че има само един пострадал Инцидентът е между 3 леки коли
Невена Цонева обмисляла раздялата с Дългия повече от година От година и половина тя успешно развива своя канал в YouTube на езотерична тематика „Без граници“ Какво издава любимата порода куче за вашия характер? Изследователите оцениха пет основни характеристики на личността на собствениците на кучета от различни породи, наричани още "Големите пет"