Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Черната статистика: 4 катастрофи с двама загинали край Маказа. АПИ: Няма такова нещо!

В края на 2017 г. на 50 метра на същото кръстовище загина моторист, ранените при инцидентите досега са 8 души
Ключови думи: кръстовището, лютви местан, флагман, маказа, новини от кърджали, черна статистика

4 катастрофи с 2-ма загинали и 8 ранени са станали през последните 3 години в района на кръстовището за село Загорско и Джебел, където в неделя 6-месечно бебе загина при пътен инцидент с лидера на ДОСТ Лютви Местан.

При два от инцидентите има смъртни случаи. 32-годишен моторист загина на 9 декември 2017 година на 50-метра от кръстовището, а на 14 април т. г. смъртта настигна 6-месечно бебе, пише Родопи24.

Първите два тежки инциденти са регистрирани през 2016 година, сочат данните на полицията.

Припомняме, че експерти на Института за пътна безопасност (ИПБ) ще извършат проверка на място днес. В студиото на телевизия "България он еър" Диана Русинова от ИПБ бе категорична, че кръстовището за Загорско и Джебел е негодно за съвременна употреба.

"Намерихме доста данни за наличие на пътнотранспортни произшествия там. От декември 2017 г. до момента има двама загинали и осем ранени", отсече тя.

Кръстовището на път Кърджали – Маказа при село Загорско е проектирано, построено и сигнализирано по всички правила на нормативната уредба. Това съобщават от Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ).

От Агенцията посочват, че средно на денонощие в участъка преминават над 5000 превозни средства и от пускането на отсечката в експлоатация през 2014 г. досега в района на кръстовището при село Загорско няма пътни инциденти.

„Дизайнът на пътя в този участък трябва да бъде сериозно преосмислен и най-после да се заговори за ревизиране на пътната инфраструктура – да се направи независим одит на всички участъци с повишена концентрация на ПТП-та, включително и този. Трябва да се направи тази ревизия в спешен порядък и да се изработят мерки, в които да се инвестира, за да може пътищата да осигуряват безопасност. Трябва да отворим и темата за обезопасителната система в колите ни – столчетата. Има неща, за които трябва да се помисли, извън самия инцидент“, каза пред БНР Диана Русинова от Института за пътна безопасност.

От АПИ пък призовават „всички експерти от неправителствения сектор и медиите да се въздържат от разпространяването на необосновани и неверни твърдения“.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Каза дали ще смени България Новиков няма намерение да се състезава за друга държава отново  Мощен ураган край бреговете на... Мексико
Направи интересно изказване Енрике е голям привърженик на отборната игра Кошмарна катастрофа разтърси света на тениса Почина голям талант, други 2 човека са в критично състояние
"Моряците" ще имат затруднения... Истанбул Башакшехир е много труден съперник Земетресение в съседна страна Трус в Гърция
Сериозен инцидент в Пловдив Пешеходец е бил ударен от лек автомобил Приеха го в болница Проблеми за Мбапе
Голям екшън край Варна Задържаха мъж, издирван с червена бюлетина В началото на лятото: 2 метра сняг натрупа на... Високите места в турската провинция Ризе
Футболна легенда се бори за живота си Сашо Паргов е в тежко състояние Потъна в скръб Почина бабата на Ариана Гранде