Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Министър Ангелкова: Предвиждаме мащабна маркетингова кампания през 2019 г., съобразена с бизнеса

Основна цел в работата на министерството е ежегодно да се увеличава броя на посещенията, като се постигне устойчив тренд на нарастване, коментира министър Ангелкова
Ключови думи: туризъм, реклама, бургас, флагман
Планираме мащабна маркетингова кампания през 2019 г. В Годишната програма за Национална туристическа реклама са заложени редица активности, с които очакваме да привлечем още повече посетители в страната. Предвидени са множество комуникационни кампании в онлайн каналите на водещи световни политематични медии като CNN, BBC, Euronews, и световни туристически медии като National Geographic и Travel Channel. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова при отриването на заседанието на Националния съвет по туризъм. Тя посочи още, че са заложени участията в редица международни туристически борси и изложения в страната, като всички те са съобразени с нуждите и интересите на бизнеса.

В заседанието участваха Иван Портних, кмет на Варна, Стоян Пасев, областен управител на Варна, представители на институции, на туристически сдружения, на националните курорти, на национално представените сдружения на потребителите и работодателски организации в страната и на Националното сдружение на общините в Република България.
Един от акцентите в работата на министерството е внедряването и все по-честото използване на новите технологии не само в дейността на администрацията, но и при популяризирането на България, коментира министърът. Има заложени инициативи за промотиране на възможностите за туризъм и на вътрешния пазар.

Основна цел в работата на министерството е ежегодно да се увеличава броя на посещенията, като се постигне един устойчив тренд на нарастване, коментира министър Ангелкова. И допълни, че националната реклама е от изключителна важност за запазване на темповете на нарастване. А резултатите за първите 5 месеца на годината са обещаващи, че и през 2018 г. ще постигнем позитивни резултати, посочи министърът. В периода януари-май чуждестранните туристически посещения у нас са над 2,436 млн. по данни на НСИ. Техният брой е с 11,1% повече спрямо същия период на миналата година. А само през май 2018-а ръстът на чуждестранните посещения у нас е с 15,8% в сравнение с месец май миналата година. Министърът коментира, че при воденето на статистиката се спазват европейските правила и тези на Световната организация по туризъм и не бива да се спекулира с това, защото вреди на имиджа на България и на бранша.

Повече от 1,6 млрд. лв. са приходите от международен туризъм за петте месеца на 2018 г., съобщи министър Ангелков. И се отчита нарастване от 10,7 на сто спрямо същия период година по-рано. Само през месец май надхвърлят 500 млн., като се отбелязва нарастване от повече от 10%.
Започнаха проекта за разработването и внедряване на Единна система за туристическа информация (ЕСТИ), посочи министърът. Тя ще свърже в реално време регистрите на хотелите с Министерството на туризма, НАП, МВР и общините. В системата ще бъдат включени местата за настаняване от клас А и Б, като въвеждането на данните е задължително по закон. Хотелиерите сами ще попълват информацията и това трябва пристигане на туриста. Министър Ангелкова подчерта, че внедряването на ЕСТИ няма да струва нищо за бизнеса, тъй като тя ще бъде интегрирана в системата, с която те работят в момента. Тя заяви още, че със системата изцяло се гарантира защитата на личните данни на всички потребители.

Ще има ограничен достъп на база на различните правомощия, разписани по закон. ЕСТИ ще се администрира от министъра на туризма, достъп до нея ще имат кметовете, МВР, НАП – съобразно техните компетенции. Достъп само до собствените си профили ще имат представителите на бранша и управителите на хотелите, които въвеждат данните, така че максимално се гарантира защитата на личните данни, заяви министърът. Финалната фаза на проекта предвижда обучение на потребителите и администраторите на ЕСТИ. Предвидени са присъствени курсове с лектори-треньори, така и видеоматериали и информация на хартиен носител.

Министърът беше категорична, че ще продължи и строгия контрол както на стопанисването на морските плажовете, така и по спазването на Закона за туризма. Тя припомни, че през миналата година стартираха редица процедури по заличаване на туроператори и туристически агенти и това ще продължи със всички дружества, които не спазват нормативната уредба.

За развитието на туризма е важна работата както на министерството и бранша, така и на съпътстващите сектори и индустрии, за това благодаря на всички за усилията, които полагат за устойчивото му развитие, каза министър Ангелкова. И допълни, че всеки има своята незаменима роля за успеха на българския туризъм.
2
Коментара по темата
2.
Китен
20.07.2018 17:44:50
Ние бабичките с табелките -Свободни стаи- какво ще правим ,на английски ли ще трябва да го напишем .
1.
Tripadvizor
20.07.2018 17:05:56
Да рекламираш БГЧерноморие в САЩ евсе едно да продаваш пяськ на арабите или лед на ескимосите .
1-во USстандартите за хотели и хотелски вериги нямат нищо общо с измисления ни туризьм ,при тях всико е огромно голямо просторно и качествено
2-ро Никои богат или средно заможен US турист НЕби пьтувал 14-17 ЧАСА с прехвьрление ивисене по ЕС летища за да доиде да се насмучи с евтин алкохол ,давлезе в детски басеин или дасе бутне в преустроена соц кутуика наречена хотелска стая
3 .АНГЕЛАКОВА ехваната в схемите на щатския посланик Ерик РУБЕН ,БГ Министерство на ТУРИЗМА да ИЗХАРЧИ едни грешни ПАРИ на БГ ДАНЬКОПЛАТЦИ за РЕКЛАМА платена на ЛОБИСТКИ ПИАР рекламни агенци ПОСОЧЕНИ от посланик РУБЕН /явно негови приятели и лобисти /-класически пример за Конфликт на ИНТЕРЕСИ от които печеля Американски ПИАР и ГУБИ БГДьржава
  Добави Коментар
Ако ви е писано да бъдете с някого, с тези 8 трика може да го върнете Внимавайте да не се върнете към стари, нефункционални навици и внимавайте за предупредителни знаци, които може би сте пренебрегнали 4 неочаквани знака, че ви смятат за привлекателен Вижте ги 
Тези дни през ноември носят пари и късмет, според лунния календар Фазите на Луната задават специален ритъм, който помага да се определят най-благоприятните моменти за различни дейности Лорд Минчев развали годежа си заради младеж от Благоевград Влюбил се в местен мачо, по когото се прехласвали всички момичета в града, без да знаят, че той бяга на другия бряг
Леля Стефка ме научи да приготвям оригинални картофени „гнезда“ с жълтък Рецептата е много лесна, а са адски вкусни Студентката Мина Стоянова: Батките с татуировки харесват малки, сладки, кокетни момиченца Искала популярност като сериозна жена, въпреки всичките си корекции
Заплатите на сестрите стават 3 хил. лева Това е стартовото възнаграждение Албена, която пострада на ралито край Варна, е спасена Добрата новина съобщи Николай Попов
Чували ли сте за тази измама, която тече в WhatsApp В началото разговорът изглежда безобиден – говори се за пътувания, забележителности и съвети за града, но след няколко дни тонът става по-личен и приятелски Здравко стана поредната жертва на пътя, загина при зверска катастрофа с мотора си Трагедията се е разиграла в късния следобед на 1 ноември по Карловско шосе
Новата седмица започва със застудяване и дъжд, но и малко слънце Прогноза за времето през следващите дни на ноември Почти половината от хванатите с превишена средна скорост са чужденци Над 13 000 автомобили с чужда регистрация са заснети от тол камерите да нарушават правилата само за месец