Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Министър Ангелкова: Предвиждаме мащабна маркетингова кампания през 2019 г., съобразена с бизнеса

Основна цел в работата на министерството е ежегодно да се увеличава броя на посещенията, като се постигне устойчив тренд на нарастване, коментира министър Ангелкова
Ключови думи: туризъм, реклама, бургас, флагман
Планираме мащабна маркетингова кампания през 2019 г. В Годишната програма за Национална туристическа реклама са заложени редица активности, с които очакваме да привлечем още повече посетители в страната. Предвидени са множество комуникационни кампании в онлайн каналите на водещи световни политематични медии като CNN, BBC, Euronews, и световни туристически медии като National Geographic и Travel Channel. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова при отриването на заседанието на Националния съвет по туризъм. Тя посочи още, че са заложени участията в редица международни туристически борси и изложения в страната, като всички те са съобразени с нуждите и интересите на бизнеса.

В заседанието участваха Иван Портних, кмет на Варна, Стоян Пасев, областен управител на Варна, представители на институции, на туристически сдружения, на националните курорти, на национално представените сдружения на потребителите и работодателски организации в страната и на Националното сдружение на общините в Република България.
Един от акцентите в работата на министерството е внедряването и все по-честото използване на новите технологии не само в дейността на администрацията, но и при популяризирането на България, коментира министърът. Има заложени инициативи за промотиране на възможностите за туризъм и на вътрешния пазар.

Основна цел в работата на министерството е ежегодно да се увеличава броя на посещенията, като се постигне един устойчив тренд на нарастване, коментира министър Ангелкова. И допълни, че националната реклама е от изключителна важност за запазване на темповете на нарастване. А резултатите за първите 5 месеца на годината са обещаващи, че и през 2018 г. ще постигнем позитивни резултати, посочи министърът. В периода януари-май чуждестранните туристически посещения у нас са над 2,436 млн. по данни на НСИ. Техният брой е с 11,1% повече спрямо същия период на миналата година. А само през май 2018-а ръстът на чуждестранните посещения у нас е с 15,8% в сравнение с месец май миналата година. Министърът коментира, че при воденето на статистиката се спазват европейските правила и тези на Световната организация по туризъм и не бива да се спекулира с това, защото вреди на имиджа на България и на бранша.

Повече от 1,6 млрд. лв. са приходите от международен туризъм за петте месеца на 2018 г., съобщи министър Ангелков. И се отчита нарастване от 10,7 на сто спрямо същия период година по-рано. Само през месец май надхвърлят 500 млн., като се отбелязва нарастване от повече от 10%.
Започнаха проекта за разработването и внедряване на Единна система за туристическа информация (ЕСТИ), посочи министърът. Тя ще свърже в реално време регистрите на хотелите с Министерството на туризма, НАП, МВР и общините. В системата ще бъдат включени местата за настаняване от клас А и Б, като въвеждането на данните е задължително по закон. Хотелиерите сами ще попълват информацията и това трябва пристигане на туриста. Министър Ангелкова подчерта, че внедряването на ЕСТИ няма да струва нищо за бизнеса, тъй като тя ще бъде интегрирана в системата, с която те работят в момента. Тя заяви още, че със системата изцяло се гарантира защитата на личните данни на всички потребители.

Ще има ограничен достъп на база на различните правомощия, разписани по закон. ЕСТИ ще се администрира от министъра на туризма, достъп до нея ще имат кметовете, МВР, НАП – съобразно техните компетенции. Достъп само до собствените си профили ще имат представителите на бранша и управителите на хотелите, които въвеждат данните, така че максимално се гарантира защитата на личните данни, заяви министърът. Финалната фаза на проекта предвижда обучение на потребителите и администраторите на ЕСТИ. Предвидени са присъствени курсове с лектори-треньори, така и видеоматериали и информация на хартиен носител.

Министърът беше категорична, че ще продължи и строгия контрол както на стопанисването на морските плажовете, така и по спазването на Закона за туризма. Тя припомни, че през миналата година стартираха редица процедури по заличаване на туроператори и туристически агенти и това ще продължи със всички дружества, които не спазват нормативната уредба.

За развитието на туризма е важна работата както на министерството и бранша, така и на съпътстващите сектори и индустрии, за това благодаря на всички за усилията, които полагат за устойчивото му развитие, каза министър Ангелкова. И допълни, че всеки има своята незаменима роля за успеха на българския туризъм.
2
Коментара по темата
2.
Китен
20.07.2018 17:44:50
Ние бабичките с табелките -Свободни стаи- какво ще правим ,на английски ли ще трябва да го напишем .
1.
Tripadvizor
20.07.2018 17:05:56
Да рекламираш БГЧерноморие в САЩ евсе едно да продаваш пяськ на арабите или лед на ескимосите .
1-во USстандартите за хотели и хотелски вериги нямат нищо общо с измисления ни туризьм ,при тях всико е огромно голямо просторно и качествено
2-ро Никои богат или средно заможен US турист НЕби пьтувал 14-17 ЧАСА с прехвьрление ивисене по ЕС летища за да доиде да се насмучи с евтин алкохол ,давлезе в детски басеин или дасе бутне в преустроена соц кутуика наречена хотелска стая
3 .АНГЕЛАКОВА ехваната в схемите на щатския посланик Ерик РУБЕН ,БГ Министерство на ТУРИЗМА да ИЗХАРЧИ едни грешни ПАРИ на БГ ДАНЬКОПЛАТЦИ за РЕКЛАМА платена на ЛОБИСТКИ ПИАР рекламни агенци ПОСОЧЕНИ от посланик РУБЕН /явно негови приятели и лобисти /-класически пример за Конфликт на ИНТЕРЕСИ от които печеля Американски ПИАР и ГУБИ БГДьржава
  Добави Коментар
Затварят кръстовище в ж.к. „Зорница“ заради изграждане на ВиК мрежа От местната администрация призовават гражданите да спазват въведената временна организация и при възможност да избягват участъка Нищо ново - от утре пак почват ремонт на АМ "Тракия" Дейностите ще се изпълняват в аварийната лента, където ще бъде разположена нужната техниката
Зрителите изобщо не я харесват, но бТВ пак ще я върне на екран Зейнеб не се беше появявала в ефира на Би Ти Ви от началото на юни, което накара много зрители, които не я харесват, да въздъхнат с облекчение, че вече няма да я засичат на екрана Световна титла за Ванеса Калчева от престижния Dance World Cup Finals в Испания
Морето върна двойно Северния плаж на Приморско Заради съчетанието на уникалната природа, чистите води и просторните плажове, българската Копа Кабана буквално се пука по шевовете от туристи Почина известен български лекар, напусна ни едва на 59 години Д-р Станислав Димитров се отличаваше с много точна диагностична мисъл и задълбочени познания. Беше и изключително работлив
Прокурорският син бил на плажа в Черноморец. Къде спи РУ Созопол? Туристи дори са сигнализирали на патрулен екип, но не им обърнали внимание  Ирина Тенчева с незабравим празник край морския бряг в Гърция Ирина, която от доста врене е въздържател и се придържа към здравословен начин на живот, е направила изключение за специалния ден
Мразя морето, не искам и да чуя за почивка – София ми е напълно достатъчна, обяви този известен българин Приятелството с Коцето е истинско – музиката ни е различна, но душите се разбират, твърди Фънки Израелски затворник копае собствения си гроб, вижте видеото Евиатар е отвлечен на 7 ноември 2023 година от фестивала "Нова" в пустинята Негев
Какво е общото между Лейди ГаГа и Лили Иванова Българската прима изпя хита, който сега Лейди ГаГа пее, още през 1973 година Патрулка помляна след катастрофа Заради катастрофата по пътя се образува сериозна тапа, а движението е силно затруднено