Google изпраща в Бургас специалисти, за да обучат безплатно всеки желаещ в тънкостите на дигиталния маркетинг
Ключови думи:
гугъл, дигитален, маркетинг, гараж, софтуни, индустриален, логистичен, парк, бургас, обучения, компютри
Google и SoftUni Digital , с любезното съдействие на „Индустриален и логистичен парк – Бургас“ АД и Бургаска търговско-промишлена палата, организират безплатно обучение по Дигитален маркетинг в Бургас, което ще се проведе в четвъртък 31 май от 15:30ч. в сградата на БТПП на ул. Булаир 9.За да се включите в семинара е необходима предварителна регистрация, която можете да направите от ТУК.
Мащабният образователен проектът на Google "Дигитален гараж", стартира в София на 14 май в сътрудничество със SoftUni Digital. В него ще участват 12 специално обучени от Google консултанти. Те ще водят безплатни семинари и индивидуални обучения в повече от 37 града в България.
Трейнърите ще се фокусират върху възможностите, които дигиталният свят предоставя и ще обучават представители и собственици на малки и средно големи фирми, както и всички желаещи да обогатят дигиталните си умения в използването на онлайн инструменти за растеж.
Google си е поставил амбициозната цел да обучи 15 000 души от малки и средни предприятия до края на годината.
Какво е "Дигитален гараж"?
"Дигитален гараж" е програма, която помага на хората да подобрят дигиталните си умения безплатно. Програмата предлага онлайн и офлайн обучения, създадени от Google, които допринасят за разрастването на бизнеса онлайн, следвайки собствено темпо и чрез гъвкави и персонализирани уроци. Кампанията в България стартира през месец май 2018 г. и ще продължи до края на годината.
От старта на инициативата в Европа през 2014 г. до момента са обучени безплатно на цифрови умения 3 млн. индивидуални участници и малки бизнеси на територията на континента. Само за България обучените на цифрови умения са 26 хиляди. От тях 17 на сто са малки бизнеси, 54 процента – търсещи работа, а 29 на сто – търсещи нови знания.
21% от участниците в програмата споделят, че са намерили работа или са наели нови служители, 65 на сто са по-уверени в своите цифрови умения и професионално бъдеще, а 25 процента от компаниите са спечелили нови клиенти.
Платформата „Дигитален гараж“ предлага набор от уроци за основите на дигитален маркетинг, които са достъпни както онлайн, така и чрез присъствени обучения. Онлайн платформата на Google е достъпна на 27 езика в 32 европейски държави.
Ето защо онлайн присъствието е толкова важно за малките и средни бизнеси.
- 70% от хората в България използват интернет за лични цели
- 55% от хората в България използват смартфон
- 48% от хората в България, които използват интернет, пазаруват онлайн
- 56% от хората в България, които използват интернет, сравняват услуги и продукти онлайн преди покупка
За да се включите в семинара е необходима предварителна регистрация, която можете да направите от ТУК.