Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Димитър Маргаритов: Празнуващите студенти да внимават с алкохола и некоректните хотелиери! (ВИДЕО)

Надявам се да сме изчистили пазара преди студентския празник, каза Димитър Маргаритов
Ключови думи: Димитър Маргаритов, студенти, празник, потребители, резервации,

Надявам се да сме изчистили пазара преди студентския празник. Това каза в „Денят започва“ по БНТ председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов. Той призова празнуващите студенти да бъдат активни и ако забележат нередности, да сигнализират.
Редно е първо да се обърнат към служителите на хотелите или туроператорите, а след това да подадат сигнал към Комисията за защита на потребителите на специалния телефон 0700 122 99, на сайта на агенцията или на специалното мобилно приложение, уточни Маргаритов.
Нарушенията досега са свързани главно с това, че е спестена информация за пакети с услуги, заяви Димитър Маргаритов. Основните проблеми ще бъдат забелязани от празнуващите днес и те ще сигнализират, за да отидат служителите на КЗК на място и да предотвратят по-опасни нарушения, добави той.
В предишни години имаме подадени сигнали в деня на празника, че в хода на настаняването няма достатъчно стаи, че се налага да се прегрупира компанията, припомня шефът на  Комисията за защита на потребителите.
Той призова денят да не се разваля с прекомерната употреба на алкохол.
Председателят на КЗК напомни, че при онлайн поръчките трябва да се следят сроковете за доставка, ако става дума за подарък, например. Маргаритов допълни, че при неспазване на срока за доставка, потребителят има право да се откаже от покупката.
Той призова всяко несъответствие между срокове на годност и друга обявена информация за качествата на продукт и самия продукт да се сигнализира към КЗК или Агенцията за защита на потребителите. Чести нарушения по коледно-новогодишните празници са недостатъчно количество на предлаганите продукти, например.
„Хората бързат и дори не се сещат да питат. Когато приготвят резервациите си предварително, се сещат да питат за подробности“, каза още Маргаритов. Той призова, когато потребителите правят резервации в последната минута, да питат дали има допълнително таксуване, като вечеря или част от програмата.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Иде жесток потоп? Предупреждение за обилни валежи в понеделник Бургазлийката Киара разкри, че има чувства към един от мъжете в "Ергенът" Красимир е разкъсван между две жени
Потресаващо! Княгиня Калина ще е патрон на „Бизнесдама на годината“  Принцесата се облече с цветовете на българското знаме и шокира всички с изключение на Евгени Минчев Руски спец военни слагат "невидими" наметала? На бойното поле е като във филм на ужасите
Голяма мечка реши да се разходи до мола, ръководството настръхна Сериозен проблем в Япония Мъж оцеля при катастрофа с 241 загинали, какво се случва с него днес Не може да преодолее шока
Хулиган изпочупи коли във Варна и си изпати Престъплението му е разкрито, осъден е Рекорд в парламента, приеха законопроекта за „Лукойл“ за 26 секунди Щеше да е наистина смешно, ако не ставаше дума за най-голямата компания в България, коментира Даниел Лорер 
"Всеки трети български мъж е извънземен" Сочи прелюбопитна теория Край на драма с избягали затворници Единият се предаде, другият бе заловен
Куче уби 9-месечно бебе Голяма трагедия в Уелс, животното е от порода, която сега е забранена в държавата Не правете тази шофьорска грешка, пагубна е за скоростната кутия Проста маневра е способна да нанесе сериозни щети