Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Димитър Маргаритов: Празнуващите студенти да внимават с алкохола и некоректните хотелиери! (ВИДЕО)

Надявам се да сме изчистили пазара преди студентския празник, каза Димитър Маргаритов
Ключови думи: Димитър Маргаритов, студенти, празник, потребители, резервации,

Надявам се да сме изчистили пазара преди студентския празник. Това каза в „Денят започва“ по БНТ председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов. Той призова празнуващите студенти да бъдат активни и ако забележат нередности, да сигнализират.
Редно е първо да се обърнат към служителите на хотелите или туроператорите, а след това да подадат сигнал към Комисията за защита на потребителите на специалния телефон 0700 122 99, на сайта на агенцията или на специалното мобилно приложение, уточни Маргаритов.
Нарушенията досега са свързани главно с това, че е спестена информация за пакети с услуги, заяви Димитър Маргаритов. Основните проблеми ще бъдат забелязани от празнуващите днес и те ще сигнализират, за да отидат служителите на КЗК на място и да предотвратят по-опасни нарушения, добави той.
В предишни години имаме подадени сигнали в деня на празника, че в хода на настаняването няма достатъчно стаи, че се налага да се прегрупира компанията, припомня шефът на  Комисията за защита на потребителите.
Той призова денят да не се разваля с прекомерната употреба на алкохол.
Председателят на КЗК напомни, че при онлайн поръчките трябва да се следят сроковете за доставка, ако става дума за подарък, например. Маргаритов допълни, че при неспазване на срока за доставка, потребителят има право да се откаже от покупката.
Той призова всяко несъответствие между срокове на годност и друга обявена информация за качествата на продукт и самия продукт да се сигнализира към КЗК или Агенцията за защита на потребителите. Чести нарушения по коледно-новогодишните празници са недостатъчно количество на предлаганите продукти, например.
„Хората бързат и дори не се сещат да питат. Когато приготвят резервациите си предварително, се сещат да питат за подробности“, каза още Маргаритов. Той призова, когато потребителите правят резервации в последната минута, да питат дали има допълнително таксуване, като вечеря или част от програмата.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Кюрдската работническа партия обяви, че се е разпуснала По-рано Йоджалан, основателят на обявената за терористична групировка ПКК, призова да се сложи край на въоръжената борба, а Анкара заговори, че той може да бъде освободен от затвора НАП без милост: Запорира пенсии и заплати на хиляди българи Над 47 хиляди длъжници не са имали достъп до доходите си през изминалата година
Първи подробности за акцията на ДАНС. Има задържани Операцията е срещу разпространението на антидемократична и фашистка идеология Тръмп ще сваля цената на лекарствата в САЩ с до 80% Американският президент обяви, че те трябва да поскъпнат по целия свят
Иван Костов за референдума за еврото: Това е политически ход на Радев "Става въпрос за експлоатация на популистка теза", твърди бившият премиер Екшън в София Трима мъже с качулки обраха магазин за употребявани телефони  
ДАНС и прокуратурата с акция във Враца Извършват се претърсвания на адреси Катастрофа край Руен: Трима са в болница За щастие няма непосредствена опасност за живота на пострадалите
Инцидент в несебърско село 59-годишен мъж е с контузия от ПТП Къща горя край морето Криминално проявен запали огън в мазе и направи беля
70-годишен мъж от Бургаска област помете пловдивчанка Шофьорът блъсна жената в Слънчев бряг Полицията в Карнобат разплете нагла кражба Криминално проявен сви пари от възрастен мъж