Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Само във Флагман! Вижте как „Виваком” е заклещил свой клиент и го дои по скъпа тарифа пети месец

Тодор е в абсурдна ситуация - нито може да се откаже от телекома, нито да активира новия си договор
Ключови думи: бургас, абсурдна, ситуация, виваком, бургазлия, оплакване, договор
Във всяка друга държава с работещи регулатори този случай щеше да доведе до сериозни санкции за мобилния оператор, сигнализира ни бургазлията Тодор Нейчев. Вижте неговата драма, която със сигурност не е единствена:

Младият мъж пет месеца се бори с бюрократичната машина на „Виваком” да му активира новите договори за мобилни услуги, които отдавна е подписал.

Тънкият момент е, че при старите е плащал по близо 30-ина лева такса на месец, а настоящите, парафирани през май т.г., са при доста по-ниски стойности – 14-15 лева на месец.

Тодор Нейчев потърси Флагман.бг, за да даде гласност на случая, след като в началото на септември от „Виваком” за пореден път го "уверили", че новите му тарифни планове ще влязат в сила до дни.

Подписах първия от договорите си на 3 май 2017 година при акаунт мениджърите на „Виваком” в Новата поща. Корпоративен клиент съм и като такъв обслужването ми се извършва единствено на това място. Избрах си тарифен план, подписах договора, но останах леко изненадан, че не бе активиран през юни. Преди това подписах и другия договор, като очаквах да започна да плащам по-ниските такси. Нищо подобно не се случи. От май ме мотаят. Постоянно ме лъжат. Обаждам се на оператора на „Виваком”, но оттам ми твърдят, че корпоративните клиенти не могат да се обслужат по телефона и ме пращат при акаунт мениджърите. Срещнах се с регионалния директор за Бургас. Той се опита да замаже гафа и ми обясни, че според него, това което съм подписал не било точно договор, а „запитване за тарифен план”, което е абсурдно, защото има всички реквизити да е договор”, разказа Тодор Нейчев.

Парадоксът тук е, че акаунт мениджърът продължавал да твърди, че това е договор, а шефът му – че е запитване. В крайна сметка вече пет месеца Тодор Нейчев плаща два пъти по-скъпи тарифни планове за два телефона на семейството си, без да може да активира евтината услуга.

В същото време се страхува да се премести на друг мобилен оператор, защото „Виваком” може да включат договора му в действие и да го съдят за неустойка.

Тодор все още умува дали да съди мобилния оператор. Съветва се с юристи за следващите си стъпки.

*Флагман.бг е готов да предостави право на отговор на мобилния оператор
18
Коментара по темата
18.
147
15.09.2017 15:25:06
Преди 5-6 години ползвахме техен интернет.не бяхме на скъпа тарифа,но изведнъж се оказа,че всеки месец се натрупват по около 5 лева отгоре на сметката.Оказа се,че се били активирали някакви платени антивирусни неща.Кой как ги активира не ми стана ясно.Отказахме се тогава от тях заради това.
17.
Наказах ги
15.09.2017 10:06:50
Така навремето ме мотаха при закриване на стационарен телефон. Оказа се, че някаква мома от Варна го беше преподписала от разстояние. 5 месеца ме мотаха докато го закрих, взеха ми 70лв такси затова време.
През това време въртях кореспонденция с тях и КЗП.
След това се ядосах и им закрих още 2 стационарни, интернет и прехвърлих 2 мобилни на Мтел
Чудя се дали могат да си пресметнат колко загубиха от мен заради едни кирливи 70лв
16.
до аха
14.09.2017 17:58:59
Аха, пък такива като теб е хубаво винаги да ги клецат, че да си траят и да им става по-добре, когато име дерат кожите. Нейчев не е тарикат, познавам го, но за разлика от теб не е мушната гайда, на която да и става хубаво, когато го онождат монополисти и всякаква сган.
15.
Запознат срещу Запознат
13.09.2017 23:06:12
А, защо след раздухването на историята, всичко по казуса се оправи от страна на VIVACOM?
14.
Запознат
13.09.2017 22:57:37
Флагман, проверявайте си драсканиците! Има много не казани неща от г-н Клиента...
13.
Неа до 9
13.09.2017 22:36:34
Тогава кажи че се отказваш от услугите им. Плати още една такса и не преподписвай нищо . Можеш като нов клиент да си на по ниска.
12.
1234
13.09.2017 20:36:20
Крайно време е 'Регионалният мениджър"Димитрина Апостолова да си понесе последствията.Тя е най-голямата измамничка от всички.Принуждава търговците да лъжат и изнудват клиентите си,за да си постигне таргета.
11.
Коментатор
13.09.2017 20:00:10
Виваком са вече руска собственост, много внивавайте с тях за напред.От тази държава нищо хубаво не излиза.
10.
Санчо
13.09.2017 19:57:48
Да ви го надрънкам на вас и маиките ви виваком
9.
lavender
13.09.2017 19:40:37
Ами Виваком не са сами. Абонат съм на един от другите два оператора. Трябваше да преподпиша договор, поради изтичане на стария, но се оказа, че не мога да си избера по-евтин, защото при подписването на стария е заложена клауза, новият план да не е с по-ниска цена. Не съм се обърнал към КЗП, не вярвам, че вземат отношение.
8.
нова класификация на професиите
13.09.2017 18:17:43
Такава длъжност "регионален директор" няма!!!! Само в главата на някой болен мозък!!!
7.
димитър гинчев
13.09.2017 16:13:48
идвайте ще ги оправяме, няма да се притеснявате, рижавата ми глава побира парици всякакви, хич не му мислете :D
6.
димитър гинчев
13.09.2017 16:13:48
идвайте ще ги оправяме, няма да се притеснявате, рижавата ми глава побира парици всякакви, хич не му мислете :D
5.
клиент
13.09.2017 15:59:03
Виваком наистина са мошеници. На мен ми изтече договора и ме накараха да платя още една такса, защото не съм подал навреме Заявление за прекратяване. Проблема е, че когато се обърнах към КЗП, те ми отговориха, че нямат право да се месят. Баси държавата.
4.
Фирмата
13.09.2017 15:57:31
Зор ми беше да се откажа от услугите им но всичко става с ходене и няхалстване инъче ще ти скъсат нервите .....
3.
Аха
13.09.2017 15:57:25
Кой знае какво тарикатче на дребно е лицето Тодор Нейчев, и с'я кат не станало на неговото, реве.
2.
ALF
13.09.2017 15:53:01
Някога при откриване на стационарен телефон към БТК плащахме по 200лв. в т.ч. 50лв - гаранция. При закриване на пост през 2006г. ми възстановиха 50лв. После препродадоха БТК няколко пъти и все пак Виваком е наследник на тези пари. При закриване на друг стациоанарен пост през 2015г. ми отговориха, че не знаят за тези депозирани суми.
Това е една огромна сума от милиони по 50лв.?
1.
Бемчо Бемчев
13.09.2017 15:33:06
Имаси Агенция за регулиране на съобщенията ..нидей ходи при тия драскачи ....
  Добави Коментар
Секс на изхвърлен на улицата диван Двойката се била отдала на любовни ласки, без да обръща внимание на минувачите Палавата Христиана от "Ергенът" стене и се съблича в ръцете на 10 мъже  Риалити героинята ги кара да лазят по земята
Отиде си актьор от филми с купища „Оскар“-и Бърнард Хил почина часове преди да се завърне на ТВ екрана със сериала „The Responder“, който трябва да се излъчи тази вечер по Би Би Си Забраниха на гаджето на Иво Карамански да пазарува Инфлуенсърката получила нареждане от майка му да не купува нищо за очакваното си четвърто дете
Сестрата на Маги от "Ергенът" се оказа голяма красавица Фаворитката на Алекс май не е бременна Башар Рахал закова колеги си с признание От един мой учител знам правилото: "Гледай да не те усетят, че играеш! Усетят ли те, си се провалил, споделя актьорът
5 съвета за презареждане на любовта Не забравяйте за флирта Цяла Великобритания говори за българка Валентина е обявена за най-добрата акушерка на Острова за 2023 г.
70-годишна варненка сподели рецептата за козунак на баба си Автентичността на празника ви е гарантирана, ако сложите това на трапезата си Природни методи против пигментни петна по кожата Как да изгладите и изравните тена
7 признака на здравословна привързаност във връзката Вижте кои са те Бритни Спиърс се сби с приятеля си Певицата обяви, че се мести в Бостън