Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

"България Ер" контрира Царя, измислил си за проблемите със самолетите им

Ключови думи: самолет, полет, цар, симеон сакскобурготски, българия ер

Полетът от Мадрид до София в събота е закъснял с 55 минути по независещи от авиокомпанията причини, а не както се твърди в разказа на анонимния пътник, на който се позовават от канцеларията на Симеон Сакскобургготски. Това съобщиха от пресцентъра на „България ер“.

Припомняме ви, че вчера бившият премиер се оплака, че авиокомпанията е съсипала уикенда на негови гости от Мадрид. В сайта си вчера той заяви, че е имало забавяне, както за пътниците, така и за техния багаж, а дори не са дали компенсации от авиокомпанията.

Вижте каква е позицията на компанията:

Във връзка с разказ, който е публикуван на уебсайта на Симеон Сакскобургготски и който получи широко медийно отразяване, "България Ер" внася няколко уточнения в името на обективното отразяване на случая:
Полетът от Мадрид до София е закъснял с 55 минути по независещи от авиокомпанията причини, а не както се твърди в разказа на анонимния пътник, на който се позовават от канцеларията на Сакскобургготски.

С оглед на сигурността на пътниците и заради високите температури на летището в Мадрид, за да се гарантира безопасният полет, командирът е взел решение багажите на пасажерите от полет FB472 да бъдат извозени с друг полет, което е задължителна процедура за сигурност в такива ситуации. Разбираме недоволството им, но е наш ангажимент и приоритет номер 1 да гарантираме безопасността на пасажерите, независимо от статуса им в обществото, съгласно международните протоколи за сигурност в авиацията.

Със съжаление отбелязваме, че това е поредният случай, в който закъснение на полет по причини, които не зависят от авиокомпанията, се отразява в много медии недостоверно, с избирателно цитиране на фактите, предоставени от „България Ер“ за сметка на обширно представената позиция на засегнатите пътници и с тенденциозни внушения за състоянието на авиокомпанията като цяло. По този начин не само се създава негативно отношение към „България Ер“, но и се насажда допълнителен стрес у пътниците на всички авиокомпании, защото казусите, свързани с работата на обслужващите агенти, метеорологичните условия и техническите проблеми, са общи, независимо че медийният интерес е насочен само към националния превозвач.

Към 08 август 2017 г. няма полети, които да закъсняват с повече от стандартните 20 минути. Справка от Оперативна дирекция на авиокомпанията показва, че за последния месец (9 юли – 7 август) полетите, които са закъснели с повече от 3 часа, са 5 от общо 750 изпълнени. В този смисъл всякакви твърдения и внушения, направени в публичното пространство за системна нерегулярност на полетите на националния превозвач, са неверни.
Както проверката на Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация“ установи, системни проблеми или нередности в „България Ер“ няма. Случаи на закъснения могат да се наблюдават при формасжорни обстоятелства (метеорологични условия, технически причини), но те са изключения, а не тенденция.

Междувременно „България Ер“ започна нови проверки на работата на външните фирми, обслужващи агенти на авиокомпанията по летищата в чужбина. На базата на резултатите от проверките ще бъдат направени всички необходими промени за подобряване на качеството на обслужването и информиране на пътниците на място.

Молим колегите при отразяване на случая да взимат предвид и информират за двете гледни точки, както изисква журналистическата етика, както и да декларират при наличие на конфликт на интереси. Припомняме, че медиите могат по всяко време на денонощието да получат от нашия екип максимално конкретна информация за обстоятелствата около всеки полет на „България Ер“.
1
Коментара по темата
1.
Рокфелер
09.08.2017 11:31:07
Значи, обясняват им, че е за тяхна сигурност, ония царчета пак недоволстват. Ами заради тях, не са длъжни други хора да си жертват живота и репутацията. Не им пречи да изчакат 1 час.
  Добави Коментар
Мъж почина при мистериозни обстоятелства във Велико Търново Почернената му съпруга с разтърсващ разказ 55-годишна призна, че е преспала с 800 мъже Андреа не е срамежлива
Бургазлията от "Ергенът" посочи на какво разчита най-много при първа среща с жена Валентин се счита за чаровник Невиждана жестокост - млад баща уби 11-месечното си дете Бруталната агресия е излъчена на живо в социална мрежа, кадрите вече са изтрити, но едно семейство се разпадна за миг
Двама гладни мъже срещнаха питон, съдбата на влечугото бе трагична Змията е убита и изядена Започват яки ремонти на АМ Тракия, вижте къде ще са В следващите дни ще се ремонтира аварийно аутобана
Зловеща находка на брега край Солниците в Бургас Труп на делфин шокира бургазлии Мощна кола фуча с 4 пъти над позволената скорост, няма да повярвате какво уловиха на шофьорското място камерите Създаде се впечатление, че малко кученце шофира с близо 200 километра в час в руската столица
Татяна Султанова: Сливен се е превърнал в национална автоморга! По време на заседание на парламентарната комисия по околна среда и водите миналата седмица Султанова за пореден път повдигна въпроса за инцидента край сливенското село Чинтулово, където в края на юли горя обект, използван за складиране на автомобилни гуми Невиждан разгром! Ще се шашнете колко гола вкара "Несебър" в мач за първенство 9:0
Огромна акула осигури кърваво зрелище близо до брега Хищникът се храни пред публика Айтос посрещна Първия учебен ден (СНИМКИ) Преди да седнат на отрупаните с подаръци и балони чинове, първокласниците получиха Ключа на знанието от кмета Васил Едрев