Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Прекрасна новина за шофьорите на над 3,5 милиона коли в страната!

Ключови думи:
Колите нов внос да бъдат задължително с катализатори, обсъждат експерти от МВР и транспортното ведомство, а вече движещите се 3,5 млн. автомобила по пътищата без такива устройства да не попаднат в това ограничение, пише в. "Телеграф". Това каза ресорният министър Нено Димов вчера по време на национален форум за зелен бизнес "Екоиновации и градска среда".

"До една година трябва да стане възможно коли, които нямат катализатор, да не могат да преминат през първата регистрация в КАТ". С това изявление по темата Димов направи отстъпление от думите си в началото на седмицата, където говори, че са се обмисля подобна рестрикция, но за всички автомобили. 3,5 милиона са автомобилите, които се движат по пътищата в България без катализатори или филтри за твърди частици за редуциране на опасните за здравето автогазове. В момента масово колите, които се внасят у нас, са с премахнат или неработещи от старост катализатори, съобщи Кирил Кирилов от Съюза на автосервизите в България. Така засегнати от рестриктивната мярка няма да бъдат милионите граждани с лични автомобили. Новите мерки няма да предизвикат криза в таксиметровите превози.


4
Коментара по темата
4.
Gotti до 2ри
01.07.2017 00:16:48
А ти колко тира и трактора си виждал в градовете и колко которляка без катализатори.
Ти си типичният ганьовец дето маха катализатора. Мисленето ти е на крепостен селянин.
Все от някъде ще се почне. Тая кочина няма да съществува дълго в тоя си вид
3.
Морския
30.06.2017 16:01:44
То хууи ама аз не съм виждал джамбаз да не свали катализатора :)
2.
Do 1
30.06.2017 15:08:47
Abe bai hoi edna kola kolko zamarsq ve umnik? Ti vijdal li tirovete, kamioni traktori sqkvi drugi golemi mashini kvi sajdi balvat ? Daje i povecheto mikrobusi doskoro i gradckiq transport beshe ole male kolite sa nai-malkiq problem otdelno povecheto karat na gas koeto e dobre , kato prodavat shit nafta normalno diselacite da im se takova mamata nqma hybavo izgarqne shto diselak na 300 000 km go karat ot germaniq na 2-3 godini kola i tuka e karash 1-2 meseca i kolata pochva tropa dranka i kup drugi problemi?
1.
Gotti
30.06.2017 14:10:30
Това нищо няма да промени. Те и сега всички коли внос са с катализатор, ама Бай Ганя го маха, защото е тарикат. За него закони няма. Не го интересува че убива децата си, важното е да вдигне мощността.
Ежегоден контрол и внезапни контроли ще помогнат. Когато модифицирането на автомобила се окачестви като пристъпление, едва тогава ще има ефект.
  Добави Коментар
Спа с 53-години по-голям мъж и сподели, че... "Когато бяхме само аз и той, нещата бяха много по-нормални, отколкото хората предполагат", казва Холи Мадисън за връзката й с Хю Хефнър Осъществяват спешен ход Милов и Новиков свикват извънреден брифинг
Забърка се в скандал Напи се жестоко, може би заради изпадането 86-годишен милионер е обвинен в изнасилване на 4 жени Проблеми за Смоуки Робинсън
Бивш държавен секретар на САЩ в бургаска компания на "Стамфорд Бридж" Кирил Евтимов и Кери с интересен диалог Брат й реализира за крайното 7:6 между Интер и Барса, а тя е... Киара е звезда в Инстаграм
Каза големи думи след драмата в Шампионска лига Ямал вижда бъдещето си в Барса, сигурен е, че ще ликува с тима в ШЛ един ден Градушка изпочупи стъкла на коли в... Село в Асеновградска област побеля
Тръмп с коментар за ескалацията на напрежение между Индия и Пакистан От САЩ искат конфликтът да спре Сблъсък между тийнейджърски банди в София Те най-вероятно са част от така наречените "локали"
Ключов момент в "Ергенът" Един от мъжете ще говори с майките на дамите, които го вълнуват МВнР отговори на Путин "Присъединяването на Република България към Организацията на Северноатлантическия договор (НАТО) е суверенно решение"