Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бургазлии в анкета на УМБАЛ Бургас: Болницата се отвори към пациентите

Хората са мотивирани да попълнят анкетата, за да благодарят за грижите и отношението в лечебното заведение
Ключови думи: УМБАЛ, Бургас, отделение, хирург, анкета, лечебно заведение,

Точно четири месеца  след като процедурата по прием в УМБАЛ Бургас претърпя пълна промяна, това продължава да личи в мненията на пациентите, споделени в анкетата на лечебното заведение.
Болницата се отвори към пациентите! Сега оформянето на документацията  става много по-бързо не само при приема, но и при изписването, което е голямо улеснение”, споделя жена, която е лекувана в едно от хирургичните отделения.

На 23-ти януари тази година в УМБАЛ Бургас заработи централна регистратура, която се намира на  приземния етаж в хирургическия корпус. Именно от нея става оформянето на документацията по хоспитализация и дехоспитализация, както и  насочването към Детския портал, кабинетите на Спешно отделение и Медицински център  „Св. Николай Чудотворец”. Там са разположени и супервайзорите, които са готови да помогнат с нужната информация на всеки, потърсил медицинска помощ.

Новата организация бе въведена от изпълнителния директор на УМБАЛ Бургас д-р Мирослав Обрейков.  Сред нововъведенията на д-р Обрейков е и анонимна анкета, която цели да подобри връзката  лекар – пациент. В нея, при изписването си, лекуваните могат да посочат  в кое отделение са били и какво е било отношението на лекаря, медицинските сестри и санитарите. 

Повечето от участвалите в анкетата са мотивирани да я попълнят, за да благодарят за грижите и отношението. 

Най-активни са пациентите на педиатричните отделения, Отделението по неврохирургия, Очно отделение и Отделението по УНГ болести. Не липсват и препоръки за освежаване на стаите и подобряване на условията. В случаите, в които в анкетите са споделени конкретни казуси, те задължително се проверяват от ръководството.

По идея на изпълнителния директор на лечебното заведение бе пуснат и специален e-mail:  [email protected]за сигнали при нередности, които се проверяват в рамките на 4 дни. Единственото условие е подателите да не са анонимни, а да застават с името си, което гарантира активния диалог. 

Пациентите, които искат да подадат сигнал, могат да го направят и като посетят сайта на болницата www.mbalburgas.com, отворят раздел „Вашият сигнал” и попълнят контактната форма.
Шерцингер гледа българско предаване Направи й впечатление пантомима Гери от Игри на волята потъна в скръб (СНИМКА) Инфлуенсърката загуби майка си
Какво се случва с Крисия и Никола Цолов? Гаджета ли са? В Национален парк „Пирин“ откриха мъж, обявен за починал преди години Служители на парковата охрана открили мъжа, който проявил агресия, когато му били поискани  лични документи за да му бъде написан акт за нарушението
Не купувам безобразно скъпата Нутела, а си я приготвям сама у дома от обикновени банани: Здравословна и вкусна! За разлика от класическата Нутела, тя не съдържа палмово масло или рафинирана захар Тази течност може да предотврати редица здравословни неприятности Какаото е много полезно, сочат експерти
Тайна съставка прави перфектни тези палачинки Рецепта без дупки за солен и сладък пълнеж! Масова стрелба до България Има жертви в Гърция
Подарък за учителите в Деня на будителите: Увеличават заплатите им Kонкретните параметри все още се обсъждат със синдикатите и директорите, посочи министърът Сърбин с гръмко изказване за Мони Николов Подчерта, че Симеон е бижу в спорта
Вкусна, топла и ароматна гъбена супа с пиле Идеална за студените есенни дни Наводнение във Варна Получиха се водопади