Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Идва ли краят на фейсбук?

Ключови думи:
Може би скоро ще дойде краят на бедствието "Фейсбук", което деформира човешкото мислене!
Повече хора са готови да напуснат завинаги социалните мрежи пред това да спрат цигарите през 2017 г., показа проучване на британски сайт за услуги, цитиран от "Дейли мирър".

В проучването участие взеха над 1500 човека. Един на всеки десет от тях отговори, че иска да напусне социалните мрежи, в сравнение със само 8 %, които искат да откажат пушенето.

"Новите изследвания показват, че прекаленото използване на социалните медии може да бъде вредно за здравето", каза изпълнителният директор на компанията Сохраб Джаханбани и допълни:

"Интересно е, че хората започват да обръщат внимание на негативното въздействие, което социалните медии може да окажат върху живота им и планират да откажат този модерен навик през 2017 г."

Използването на социални медии повишава риска от депресия сред младите хора, според проучване на Центъра за изследване на медиите, технологиите и здравето в университета в Питсбърг, публикувано миналия месец. Учените откриха, че хората, които използват навсякъде седем до 10 платформи на социални медии, са три пъти по-склонни към депресии или тревожност от тези, които ползват не повече от две.

Хората, родени след 1984 г., получават такова признание в социалните медии, че може да страдат от липса на самочувствие в истинския живот, сочи още изследването, цитирано от БТА.
10
Коментара по темата
10.
Кенеф
05.01.2017 20:32:28
Фейсбук е един мазен кенефе
9.
Nasso
05.01.2017 18:39:53
Това фейсбук е голяма тъпотия с времето се превърна в едно място за хвалещи се чудовища. И всеки трябва да харесва как някой се хвали с нещо. Фейсбук е за балъци.
8.
DJARO
05.01.2017 17:43:12
TOVA E NAI_GOLEMIQ VRAG na SEGA6NOTO POKOLENIE ne amo sled 1984godina... mnogo NAROD iztre6tq na durti godini....ne znam za minalata godina ama za 2015 nad 25miliona brakorazvodni dela v ZELIQ SVQT e imalo po ofizialna statistika
7.
e haide haide
05.01.2017 14:54:12
Хех, абе журналисти не знам вие пък какво ще правите и откъде ще си смучете новини ако дойде края на бедствието. Та нали повечето ви новини идват от фейсбук. Тая как се била снимала, ония какъв статус пуснал...
Пълен шит
6.
Ко?
05.01.2017 14:41:18
Най вероятно е че идва края на Путин след като Тръмп вземе офиса.
5.
бай Чеп
05.01.2017 14:39:38
Нямам профил във Фейсбук и съм много добре!Изобщо не се чувствам "консерва"!!!
4.
оф
05.01.2017 14:38:55
аз пък никога съм нямал фейсбук, брат ми има преуспяваш бизнес без намесата на фейсбук, аз имам доста добра работа без намесата на фейсбу, намерих си я също без намесата на фейсбук, откривам нови и интересни хора с интересни идеи без фейсбук, срещам се с нови хора без фейсбук ?!
3.
оффф...
05.01.2017 14:33:15
"...бедствието "Фейсбук", което деформира човешкото мислене!" ???

Чрез "бедствието Фейсбук" моя приятелка си намери работа.
Чрез "бедствието Фейсбук" приятел рекламира бизнеса си и се радва на повече клиенти.
Чрез "бедствието Фейсбук" се свързах с чужденци, които развиват същия бизнес, към който се стремя и аз, но тук всеки ми казва, че е невъзможно.
Чрез "бедствието Фейсбук" откриваме хора, методи и идеи, които ни помагат да се развиваме и успяваме в жалката ни корумпирана държавичка.
Чрез "бедствието Фейсбук" ВИЕ рекламирате статиите на сайта ви и получавате посещения, които вдигат цените ви за рекламиране
2.
ИДВА ИДВА
05.01.2017 14:31:15
ЗА ВСИЧКИ НАС ИДВА КРАЯ ОТ КАКТО СМЕ СЕ РОДИЛИ НАЛИ ТАКА БАТИНКА :))))
1.
аз
05.01.2017 14:29:43
какво пък ви пречи фейсбука на вас?деформирал мисленето дрън дрън.като ви пречи,не го ползвайте,консерви
  Добави Коментар
Прасковата - сладка, сочна и само 39 калории на 100 грама: Какво всъщност дава на организма Почти 90% от плода е вода, а в него има фибри, витамин C, калий и още ценни хранителни вещества Шок на спирка в „Меден рудник“: Сгащиха 16-годишна с чашка, пълна с 60 грама пико Непълнолетната от Сливен била с 40-годишната бургазлийка Недка, и двете са задържани от Четвърто РУ
Лютеницата загуби битката за буркана: Ето коя зимнина българите правят най-често Компотите и туршиите изпреварват кралицата на българската трапеза, а в София домашни консерви приготвя едва една трета от хората според национално проучване на Тренд Сменят формулата за минималната заплата: Какво се готви за доходите от 2027 г. 620,20 евро няма да останат окончателният праг, уверява социалният министър Наталия Ефремова, но новият размер ще зависи от механизъм, който тепърва трябва да бъде договорен със синдикати и работодатели
Елтън Джон остана сляп с едното око: На 79 години музикалната легенда води най-тежката си битка Тежка инфекция увреди зрението му, но певецът не се отказва - лечението на лявото око вече дава известни признаци на подобрение Яхтата на Зукърбърг не откликна на сигнал за помощ, друг кораб спаси лодката Launchpad била по-близо до останалия без гориво плавателен съд край Аляска, но екипажът твърди, че не е чул съобщението
17-годишната Виктория Ангелова е световна шампионка на троен скок Българката триумфира в Юджийн с 13,91 метра в последния си опит и донесе 13-ото ни злато в историята на световните първенства до 20 години Ники Кънчев се раздел тайно. Водещият проговори за слуховете Водещият на Стани богат категорично отрече твърденията, че е сложил край на отношенията си с Даниела
Внезапно почина бивш репортер на Господари на ефира Журналистът и общественик от Варна Стефан Курдов посвети последните години на борбата срещу насилието над животни и настояваше за работеща зоополиция Жегата се връща с пълна сила: Жълт код в 16 области, термометърът скача до 38 градуса По Черноморието ще е по-поносимо с температури до 31 градуса и морска вода около 25-26 градуса
Пухкави мъфини с ягоди, боровинки и извара - изчезват още топли Нежното тесто крие кремообразна плодова плънка, а рецептата е лесна дори за начинаещи Несебър остана в имотния елит: Премиум офертите вече гонят 3500 евро/кв.м Градът приключи 2025 г. с близо 9000 вписани продажби, а най-търсени са готовите жилища край морето и имотите за целогодишно обитаване