Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бургазлийка описва кошмарно пътуване в автобуса София – Бургас

Климатикът не работел, а шофьорът отказвал да спре за почивка
Ключови думи: автобус, софия, бургас, пътуване, бургазлийка, оплакване, ужас, кошмар, етап адрес

За пътуване в кошмарен автобус по линията София-Бургас, алармира читателка в рубриката ни „Вашият сигнал до ФЛАГМАН“. Ирина Тодорова ни изпрати дълго писмо, в което обяснява в какъв филм са пътували хората от София до Бургас.

„След три часа и двайсет и пет минути пътуване, шофьорът благоволи да даде почивка на пътниците. Вчера, 10.09., от 14 ч, по направление София-Бургас-Несебър-Слънчев бряг тръгна автобус на фирма "Етап-Адрес". Регистрационният номер на автобуса е СА4031ВА.
Автобусът пристигна в последния момент на Централната автогара София. Заради това всички пътници бяхме принудени да качим багажа си по най-бързия начин. Тръгнахме за Бургас със закъснение. Климатикът не работеше добре, беше изключително слаб и пътуването беше меко казано некомфортно и неприятно. Вътре в автобуса беше задушно. Хората започнаха да си свалят чорапи и обувки в опит да се справят с непоносимата горещина. Освен това липсват климатични отвори, които са разположени над седалките, с които пътниците да могат да регулират положението на климатика – дали той да духа към тях или не.

Въпросната фирма използва много често именно тези автобуси по тази дълга като времетраене линия София-Бургас-Несебър-Слънчев Бряг. Въпреки закъснението, по-голямата част от пътя шофьорът караше по инерция, за да пести гориво. Напълно липсва качество, за което ние сме си платили като клиенти. Не стига това, а почивката, която шофьорът е длъжен да направи на два часа или два часа и половина, беше тотално пренебрегната. Той даде почивка чак след три часа и двайсет и пет минути, в 17:25 часа, малко преди 245 км на автомагистралата.

В автобуса пътувахме хора от различни възрасти, включително и майка с малко дете на около 2 години. Шофьорът изобщо не се трогна от нашите питания кога ще има почивка. Даваше уклончиви отговори – след 40 мин, които така и не настъпиха. Това не му попречи да спре на паркинг на 180 км от автомагистралата, за да свали някакъв багаж, но не и да се сети за пътниците. Когато спря за почивка едва в 17:25 ч, ни даде 20 минути, за да отидем до тоалетна или да хапнем. Припомням, че в автобусите на тази фирма е забранено да се яде, защото санкцията за това е глоба. След като набързо трябваше да свършим всичко – да отидем до тоалетна хора от цял автобус, близо 50 човека и да хапнем, шофьорът съвсем спокойно седна да яде. Даже, за да се нахрани добре, удължи престоя с 10 минути, в които ние седяхме и го чакахме. Какво го притеснява? Той можеше изобщо да не прави почивка, а направо да ни спре в Бургас. И после да си продължи за Черноморието.

Възмутително е подобно отношение към клиенти! Аз съм редовен клиент на тази фирма от години. От 2013 година пътувам с тях и никога подобно нещо не се е случвало! Цялото пътуване се превърна в ад! Сякаш бях затворена в един подвижен метален затвор, от който няма измъкване! Няма как да сляза от него преди спирка Бургас. Няма алтернатива как да сляза на магистралата и да хвана друг транспорт за Бургас. Шофьорът не направи почивка навреме и всички пътници бяхме подложени на огромно мъчение.

След това кошмарно пътуване, се прибрах вкъщи изключително изтощена и с ужасно главоболие. Друга тенденция е да не се спазва обявеното разписание. Напълно некоректно е обявено, че времетраенето на пътя София-Бургас е пет асторомически часа включително с почивката. Това не се спазва от години и никой от ръководството на фирмата до този момент не се е намесил, за да промени това.

Автобусите пристигат със закъснение от 25-30 минути над обявеното разписание. Вчера автобусът не направи изключение и пристигна със закъснение в 19:25 часа в Бургас. Изпращам снимка, която е от въпросната почивка след 3 часа и 25 минути пътуване от 245 км на автомагистралата. Като доказателство съм запазила билета от въпросното злополучно пътуване“,
пише ни Ирина Тодорова.
14
Коментара по темата
14.
Със самолет
12.09.2016 17:12:49
Със самолет е 40 минути на цена 40 лева
13.
ПЪТНИК
12.09.2016 15:48:39
Това е самата истина за тази фирма.Карат по магистралата без да влизат в други градове и се движат по 6часа.Трудно се понася толкова дълго пътуване и с тези стари таралясници е направо кошмарно.Дано по бързо оправят железниците и да има друга възможност,за хората!!!
12.
Shshs
12.09.2016 14:16:27
Ей , помиари, какво лаете срещу жената. Това , че вие по-далеч от родното село не ходите, автобуси не ползвате , за да гоните самолети, не значи , че трябва да се изказвате неподготвени. Автобусния транспорт в България е под всякаква критика. А що се отнася до Bulgarian air, редовно отменят полети , ако няма достатъчен брой пътници. И когато изпуснеш следващия полет никой не те компенсира
11.
Bulgaria Air
12.09.2016 12:38:37
Има и други вариянти, бе Ганьовци
10.
ha
12.09.2016 11:58:18
ama Gospoja v avtobusa da ne e restorant che iskash vutre dase hranish , ot koe selo si cql jivot na klimatik si bila
9.
qa
12.09.2016 11:56:02
И като смени фирмата коя да избере?
Биомет? Супер и аз бих пътувал с Биомет но имат само 1 автобус дневно и това е защото Ивкони и Етап са монопол по направлението Бургас - София и читава фирма не може да стъпи тук.
А Ивкони е дори по-зле от Етап, винаги са били зле но вече са до нивото на Ентуртранс, когато катастрофира автобуса им. Автобусите им са морги, спиращи на всяко малко населено място.
8.
До №6
12.09.2016 11:16:49
Държавата да създадяла? Ти виждал ли си как се управлява държавно предприятие? И защо трябва да чакаш държавата? Създай ти - виждал си, знаеш как е удобно, ето ти ниша - другите не се справят, създай ти и действай с по-добри условия.
7.
Байно
12.09.2016 10:32:49
Още една недоебана...
6.
Виждал съм автобуси със машини за кафе
12.09.2016 09:44:20
Трагедията става когато дойдат туристи с пари и вземат този автобус. Първо Софийската гара е пълна със цигани и ако нямаш левчета няма да може да ползваш тоалетна. Второ Софийската автогара е Сирийска по дизайн и организация, много допотопна. След това автобусите София-Бургас доедин са морги които скоро ще убият хора. Климатиците не работят. Спират във едни селски кафенета за почивки да ти се доплаче. Тази фирма и Юнион Ивкони трябва да се съдят. Вероятно е по добре ако държавата създаде бусова компания също да се конкурира по този маршрут. Виждал съм бусове във Германия които имат два етажа и климатици, тоалетни, фрее интернет и машини за кафе, напитки и сокове. България не е Сирия! Събудете се!!!!! Сега е момента да не разочароваме туристите и инвеститорите!!!!
5.
R
12.09.2016 09:29:55
Като не ти харесва си хвани такси.
4.
аааа
12.09.2016 08:48:17
Най хубавата част от разказа е когато се оплаква, че им дал шофьора само 20 минути за почивка да отидели до тоалетна, а той невъзмутимо седнал да хапне.
Но не само това , оказва се че уж малката им почивка не била 20 , а 30 минути но тя пак недоволна , защото 20 били малко да отиде да тропа в кенефа , но 30 били много , а шофера си хапвал сладко , докато тя се напъвала над тоалетната
3.
aphex
12.09.2016 08:41:00
Това с карането по инерция е традиция в тази фирма. Дават газ и после неутрална и целият автобус се тресе и дрънчат стъкла. После спестената нафта се продава на рибарите за лодките им. Последно пътувах с тях преди 5-6години -гоних самолет за Дъблин-скарахме се със шофьора и я отписах тази фирма. Освен това имат навика да си правят почивките на разни крайпътни капани , където wc се плаща по един лев, а не на някоя бензиностанция където е безплатно. Още повече , че за цена 40лв за билет , автобуса е рекламиран със съответните звезди и трянва да предлага поне wc. Но тя е винаги заключена. Явно е крайно време КЗП и ДАИ да се задействат.
2.
хахаааа
12.09.2016 08:37:07
тая да се качи във влака , да види 8 часа добре ли е ... ще може обаче на воля да ходи до тоалетна и да се разхожда от първи до последен вагон.
Аман от фригидни лелки. Хем иска да стигне по разписание , хем иска да спирала за почивка на всеки 2 часа . Ако се паднат двата част на някой от тунелите , може вътре да е спре да се поразходи мрънкалото...
1.
Ем боли ем сърби
12.09.2016 08:24:23
Значи хем от 2013 си им редовен клиент, хем ревеш че от години закъснявали и т.н. Като не ти харесва използвай друга фирма. И мен юнион ивкони ме подразниха няколко пъти и спрях да пътувам с тях.
  Добави Коментар
6 съобщения от мъжа, които разкриват, че е лудо влюбен във вас Ето кои са те  5 отблъскващи грешки по време на целувка Обърнете най-голямо внимание на лошия дъх
Най-големите скандалджии в зодиака Скандалите и свадите с тези зодии са вързани в кърпа Рецепта за агнешко с кисело мляко Един от шедьоврите на българската кухня
Акула изплува на плаж в Бургас (СНИМКА) От близко заведение са съдействали, за да бъде върната акулата обратно в морето Експерти дават съвети как да спрем да мислим прекалено много и да се тревожим Тревожността е бич на нашето време и психолозите обръщат все повече внимание на преодоляването ѝ
Тази тв водеща се прояви с нов гаф в ефира, заекна и не успя да прочете текста си Цънцарова вече не се справя добре със задачите си  Марихуаната става нискорисков наркотик в САЩ Досега спадаше към категория едно, включваща хероин, екстази...
Пациентка отиде на преглед, оказа се умряла Жената останала в шок, била "мъртва" от месеци Майката на тази силиконка категорична: Преди пластичните операции беше по-красива! Екатерина отглежда дъщеря си след загубата на татко й - ливанеца Абдул Гани. Той бил банкер и тъкмо на него двете жени дължат охолния си живот
Ето какво ще ядат спортистите на Олимпиадата в Париж Разкриха какво ще включва менюто им Защо не бива никога да оставяте дамската си чанта на пода Чанта, оставена на пода от гост, може да доведе до разорения стопанина