Изтъкнат университетски преподавател показа на бизнеса как да използва електронния маркетинг, за да оцелее на пазара
22 Март 2017, Сряда, 17:23 ч.
Автор: Флагман.бгД-р Веселина Атанасова е преподавател в Университет „Проф.д-р Асен Златаров
Какви са новите тенденции в Електронния маркетинг в туризма? Това бе темата на лекцията на д-р Веселина Атанасова, преподавател от Университет „Проф.д-р Асен Златаров”. Тя презентира иновациите в сектора и ефектите, които могат да настъпят за бизнеса при правилното управление на съвременните комуникационни канали пред бургаски ресторантьори и туроператори, членове на Регионалната туристическа камара. Срещата се проведе в хотел „Аква” в Бургас, а интересът към лекцията на д-р Веселина Атанасова, бе изключително сериозен.
В търсене на ефективни решения и работещи практики в туризма, най-голямата неправителствена организация в страната представи последните тенденции в бизнеса, сред които швейцарската технологията за спестяване на електроенергия и водни ресурси – Neoperl и интерактивна 3D туристическа платформа, която предлага на услугата „виртуална разходка” .
В тон със технологичните иновации лекцията на д-р Веселина Атанасова представи съвременните маркетингови решения, които имат водеща роля за осъществяване на практико-приложния аспект на всяка маркетингова концепция. За доказателство на посоченото твърдение д-р Атанасова представи презентация на тема: „Тенденции в приложението на Електронния Маркетинг в Туризма“ като акцентира върху съвременните глобални пазарни реалности в туризма и породената необходимост от нови съвременни решения в маркетинга на туристическо предприятие. Лекторът изясни обозримата връзка между маркетинга и туризма и очерта синергичния ефект от общото им приложение.
Според д-р Атанасова „Добрите практики са резултат от добра теоретична основа и няма как туристическата практика да е успешна без теоретично-изследователски модел“ и допълни, че „Електронният маркетинг е добрата възможност за оцеляване на туристическото предприятие в съвременната конкурентна бизнес среда”.
В заключение, д-р Атанасова аргументира извода, че новите пазарни условия отреждат водеща роля на маркетинга като съвременна концепция и инструментариум за пазарно ориентирано фирмено управление в туристическия бизнес. Правилното разбиране на маркетинговата концепция и подчиняването на дейността на фирмата на маркетинговата философия е предпоставка за създаването и реализирането на конкурентноспособни туристически продукти в условията на ясно изразена глобална конкуренция.
Паника в Бъкингам! Преразглеждат протокола за смъртта на Краля
Най-добре представители се в състезание печелят възможността да учат в Университет „Проф. д-р Асен Златаров“
Служебното правителство назначи шест нови областни управители
Кой каза, че ергенът Алек е беден? Часовникът му струва 7 бона
Тя беше хищната хиена на поп фолка, отказвала е 17 предложения за брак
4 знака, че имате нужда от спешна промяна в живота си
26/04/2024, Петък 22:00
0
Имаше ли секс в „Ергенът“
26/04/2024, Петък 21:47
0
4 златни съвета как да запазите достойнството си при раздяла
26/04/2024, Петък 21:40
0
Зодиите, които са най-големите манипулатори, бягайте от тях
26/04/2024, Петък 21:20
0
Изхвърлете веднага тези неща от дома си - носят безпаричие
26/04/2024, Петък 20:40
1
Тя беше хищната хиена на поп фолка, отказвала е 17 предложения за брак
26/04/2024, Петък 20:20
1
Вижте какви празници предстоят в селата около Бургас
26/04/2024, Петък 20:00
0
Анджелина Джоли смуче Брат Пит като пиявица - прибра му над $100 милиона
26/04/2024, Петък 19:54
1
Колко ще ни струва великденския козунак
26/04/2024, Петък 19:40
4
Кой каза, че ергенът Алек е беден? Часовникът му струва 7 бона
26/04/2024, Петък 19:34
4
Утре започва най-голямото географско събитие в България
26/04/2024, Петък 19:20
0
Паника в Бъкингам! Преразглеждат протокола за смъртта на Краля
26/04/2024, Петък 19:06
0