Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Изповедта на машиниста, убил по неволя (ВИДЕО)

Няма данни колко души са намерили смъртта си заради това, че прелезът, през който минават, е необезопасен
Ключови думи: машинист, влак, катастрофа, железница, флагман
На 2 април лек автомобил премина неправилно през железопътна линия. При инцидента жена и дете бяха ранени, а шофьорът на автомобила почина в болницата няколко дни по-късно. И това не е първият подобен инцидент. Станимир е машинист от 18 години. Не е присъствал на този инцидент, но неведнъж е срещал смъртта на релсите, управлявайки влака, с мисълта, че не може да спре. Все още помни първият легнал на релсите пред него.
„Беше от лявата страна по посока на движението, излезе от храстите, застана по средата на линията, вдигна ръце към небето, помоли се на всички богове, обърна се и... чакаше да го ударим. Беше неизбежно. Чувстваш само безпомощност, не можеш да завиеш като колата наляво или надясно, ти си само направо, натиснал си спирачките, взел си всички мерки и виждаш, че ударът на човека е неизбежен”, разказва Станимир пред Нова телевизия.

Да погледнеш смъртта с очи, но дори и да ги затвориш, усещаш удара, така Станимир описва чувството да „убиеш”.

Няколко години по-късно кошмарът се повтаря. Този път жена ляга на релсите. „Тогава установих, че човешкият живот е нищо”, споделя машинистът.

Въпреки инцидентите, които се случват почти всеки ден, Станимир не смята да се отказва от професията си, защото това била детската му мечта.

Хората, решили сами да сложат край на живота си, далеч не са единствените жертви на релсите. Само за последните две години произшествията при неправилно преминаване през железопътен прелез са 24, при които има 13 ранени и трима загинали.

Няма данни колко души са намерили смъртта си заради това, че прелезът, през който минават, е необезопасен. Знае се, че такива са общо 280. А как и дали да бъдат обезопасени решава специална комисия от Национална компания „Железопътна инфраструктура”, местната власт, областните пътни управления и дирекции на МВР.


0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Олимпиакос срази като гост Астън Вила с 2:4 на полуфинала в Лигата на Конференциите В другата среща от турнира Фиорентина се справи с доста мъка на свой терен с белгийския Брюж с 3:2 Избягвайте местата с бръшлян и високи треви, пълно е с кърлежи! Кърлежът хапе там и се напива с кръв, където е най-тънка кожата – сгъвките на краката и ръцете, ингвиналните гънки, каза проф. Кантарджиев
Удари по Израел с крилати ракети „Аркуб“ от Ирак  Насочени били срещу Тел Авив Разпети петък e, вярващите не пият днес дори и вода Камбаните ще забият траурно след опелото Христово
Венелин Венков напуска „Ку-Ку Бенд“ Слави Трифонов ще търси нови барабанист и певица с конкурси Володимир Зеленски разкри как ще принуди Русия да преговаря за мир По думите му Кремъл ще се опита да направи всичко по силите си, за да разстрои провеждането на предстоящата среща в Швейцария 
Петте малки тайни на щастливата връзка Никога не изневерявайте на себе си 5 неща, които карат мъжете да се отдръпват Мъжете следят за това дали имате общи интереси и хобита
Май ще е прекрасен за 4 зодии Вижте кои са късметлиите Рецепта за печено халуми с боровинково сладко Изключително лесна, но толкова вкусна и ефектна рецепта
Кой ви каза, че тези храни са вредни - всъщност са здравословни Ето кои са те  Рецепта мечта за козунак! Мек, пухкав, на конци и без месене! Няма никаква разлика с рeзултата от традиционнитe козуначeни рeцeпти, които отнемат часове