Ангел Джамбазки: Най-доброто решение е ВМРО да работи с ГЕРБ в Бургас!
- Господин Джамбазки, Вие единствен от българските евродепутати гласувахте против квотите за бежанци, бихте ли разказали повече?
- В момента, в който излезе предложението на комисията за квотите, го изпратих до вътрешния министър Бъчварова, на премиера Бойко Борисов, на президента Росен Плевнелиев и на външния министър Даниел Митов. Пратих го и в парламента - и Красимир Каракачанов излезе, и направи декларация още същия ден…
Ние възразяваме срещу позицията на Еврокомисията за квотите. За миналата година сме дали 2.5 пъти повече хуманитарен статут на бежанци в сравнение с Гърция. И 2.7 пъти повече, отколкото е дала Италия... Планът за квотите просто трябва да се преразгледа, да се преразпределят бежанци в други държави.
- Не е ли някакъв мит така наречената европейска солидарност?
- Пълен мит. Това обаче не води ли към извода, че на ЕС му липсва стратегия по бежанския проблем, за случващото се в Северна Африка, за инвазията на Ислямска държава, за деликатните отношения на ЕС с Турция, която е гранична с Ислямска държава. За отношенията на ЕС с Русия и за евентуалната й роля като въздържащ фактор срещу Ислямска държава? Всичко това е свързано...
ЕС губи ролята си на фактор, определящ политиката по тези проблеми. А ситуацията е тежка - на юг има пълен разпад на държави - Либия, Сирия. Те съществуват само номинално. Залива ни бежанска вълна. А на изток има военна граница с Русия, там нещата ще продължат години наред. Европейският съюз просто губи позицията си на формиращ политиката в този район.
- Вашата позиция към бежанците, а и като цяло тази на ВМРО, не е ли доста крайна?
- Кои бежанци? Така наречените „сирийци“ от Алжир, Еритрея, Сомалия, Афганистан, Ирак и останалите сирийски народи и територии по планетата? Май не са много мирни и не са майки с деца. А са млади араби с ножове. Които нямат проблеми да се ръгат с тях. Което ще рече, че нямат проблеми да ръгат и колят други хора.
Стига вече лицемерие и простотии. Стига сме се правили на ударени. Става въпрос за нашествие. Става въпрос за завземане на територия. С ножове. Нямам намерение да живея в Багдад или в Бейрут. София си ми харесва българска, европейска и християнска.
Не желая да е „мултиетнически“ град, в който мултиетнически главорези се ръгат помежду си или ръгат и колят българи. Не че няма и други проблеми, но това е друг въпрос.
- Имате ли решение на тези проблеми, Вие сте кандидат за кмет на столицата?
-София се нуждае от ред. Ред по улиците и кварталите, София без гета, София без сиви зони и улици-граници, София без нелегални имигранти. Столицата има нужда от ред в управлението, ред и прозрачност във финансирането, в бюджета, в изпълнението на проектите, при обществените поръчки. Ключовите проблеми, според нас, са нелегалната имиграция, циганските гета, монополистите в сферата на комуналните услуги, транспортът, общинската собственост, администрацията и инфраструктурата в селата около София. Гарантиране сигурността и редът е основната ни цел.
- Как ще коментирате това, че в София излизате срещу Йорданка Фандъкова, а в Бургас вашите съпартийци подкрепят кандидата на ГЕРБ Димитър Николов?
- Всеки град си има своите специфични проблеми и всеки кмет се справя в различна степен добре с тях. Ние не издигаме навсякъде и на всяка цена наши кандидати, в някои общини има успешни кметове, които подкрепяме. Аз често идвам в Бургас, за да се срещам с граждани в приемната ми, и виждам колко се работи и как се променя града. Имате кмет за пример, аз го познавам лично и за мен най-доброто решение за бургаските ми колеги, беше да го подкрепят за следващ мандат.
- И дори да не участвате със собствена листа, а лидерът на ВМРО – Бургас Георги Дракалиев да е в листата на ГЕРБ?
- В това няма нищо смущаващо, той е там като представител на ВМРО, защото в случая ние даваме политическата си подкрепа. Самият аз, когато бях избран за пръв път за общински съветник в столицата през 2007 г., също бях кандидат от листата на ГЕРБ. Тогава и колегите ни в Стара Загора участваха по същия начин, така че това е съвсем нормално. А Георги Дракалиев е мой съратник вече повече от 15 години и аз го познавам добре, той винаги е държал ВМРО да участва самостоятелно на избори. В този случай, обаче, и централното ръководство, и местната структура са на едно мнение и аз лично подкрепям тяхното решение.
В интервюто са използвани и въпроси на други медии
33
					Коментара по темата
					
				
									33.
								
								
										Бря-бря									
									
										08.10.2015 13:26:22
									
								
																	МНОГО СТЕ ЖАЛКИ...ТОЗ СИ КУПИЛ МЯСТО, ОНЗИ БИЛ БОЛКУК, ТРЕТИЯ НАМСИКЪВ, ясно е че умирате от злоба. вие сте кучета които лаят, но не могат да попречат на бургаския керван да се движи напред, хахахаха
															
							
						
									32.
								
								
										За България!									
									
										06.10.2015 16:40:33
									
								
																	Подкрепата за Николов е единственото правилно решение за ВМРО в Бургас, а Дракалиев е доказал себе си патриот, от който има нужда в ОС.
															
							
						
									31.
								
								
										Дракаливе									
									
										06.10.2015 13:49:39
									
								
																	ТОЯ РЕНТИЕР ДРАКАЛИЕВ СИ КУПИ МЯСТОТО С ПАРИТЕ ОТ ОБЕЗЩЕТЕНИЕТО ОТ СГРАДАТА ,КОЕТО ПОСТРОЙ УНИСТРОЙ НА ЦЕНТЪРА ДА НЕ СЕ ПРАВИ КУЧКАТА ФРИГИДНА
															
							
						
									30.
								
								
										Жик-так									
									
										05.10.2015 14:21:56
									
								
																	Хаха,много си тъп бе, Саше. Вижда се,че наистина нищо не си разбрал.
															
							
						
									29.
								
								
										Хаха									
									
										05.10.2015 09:56:05
									
								
																	Къде са го искали?Симеонов го изрита и той вместо да влезе мъжка битка да защити 1800 гласа от предните си избори, пак се уплаши да не остане на сухо и влезе при ГЕРБ. Да можеше и да влезе в БСП, ма там нещо несигурно му се видя. Досега говореше от името на 1800 гласа, сега ще говори от 200. Какво ще направи като един послушник в общинския съвет? Коя идея точно на ВМРо ще защити,че не се сещам? И не разбрах последно - ВМРо имат ли отделна листа или нямат?
															
							
						
									28.
								
								
										Николов									
									
										04.10.2015 19:04:45
									
								
																	Тоз пък номер 16, говори само за себе си! Нищо не е уреждал Драката, него отвсякъде го искаха.
															
							
						
									27.
								
								
										Николов									
									
										04.10.2015 19:04:44
									
								
																	Тоз пък номер 16, говори само за себе си! Нищо не е уреждал Драката, него отвсякъде го искаха.
															
							
						
									26.
								
								
										Николов									
									
										04.10.2015 19:04:43
									
								
																	Тоз пък номер 16, говори само за себе си! Нищо не е уреждал Драката, него отвсякъде го искаха.
															
							
						
									25.
								
								
										Николов									
									
										04.10.2015 19:04:42
									
								
																	Тоз пък номер 16, говори само за себе си! Нищо не е уреждал Драката, него отвсякъде го искаха.
															
							
						
									24.
								
								
										Николов									
									
										04.10.2015 19:04:41
									
								
																	Тоз пък номер 16, говори само за себе си! Нищо не е уреждал Драката, него отвсякъде го искаха.
															
							
						
									23.
								
								
										Николов									
									
										04.10.2015 19:04:40
									
								
																	Тоз пък номер 16, говори само за себе си! Нищо не е уреждал Драката, него отвсякъде го искаха.
															
							
						
									22.
								
								
										Николов									
									
										04.10.2015 19:04:39
									
								
																	Тоз пък номер 16, говори само за себе си! Нищо не е уреждал Драката, него отвсякъде го искаха.
															
							
						
									21.
								
								
										Николов									
									
										04.10.2015 19:04:39
									
								
																	Тоз пък номер 16, говори само за себе си! Нищо не е уреждал Драката, него отвсякъде го искаха.
															
							
						
									20.
								
								
										Николов									
									
										04.10.2015 19:04:37
									
								
																	Тоз пък номер 16, говори само за себе си! Нищо не е уреждал Драката, него отвсякъде го искаха.
															
							
						
									19.
								
								
										Николов									
									
										04.10.2015 19:04:35
									
								
																	Тоз пък номер 16, говори само за себе си! Нищо не е уреждал Драката, него отвсякъде го искаха.
															
							
						
									18.
								
								
										георги									
									
										04.10.2015 17:02:24
									
								
																	Когaто имa съвпaдение нa идеи нямa нищо по -логично от обединение зa реaлизaциятa им
															
							
						
									17.
								
								
										2Jaraveli									
									
										04.10.2015 15:04:08
									
								
																	Абсолютно закономерна е подкрепата към Димитър Николов. Подкрепата на ВМРО не е към ГЕРБ като политическа партия, а към личността и доказаните качества на настоящия кмет.
															
							
						
									16.
								
								
										vmro									
									
										04.10.2015 15:03:52
									
								
																	този интересчия дракалиев предаде организацията в бургас.уреди само себе си а другите заряза.няма да го подкрепим.
															
							
						
									15.
								
								
										запознат									
									
										04.10.2015 14:58:45
									
								
																	Този Дракалиев през живота си да е работил нещо че не се сещам.
															
							
						
									14.
								
								
										онзи									
									
										04.10.2015 14:42:12
									
								
																	Осака е доста тъп климатик
															
							
						
									13.
								
								
										Дидо									
									
										04.10.2015 14:29:05
									
								
																	Дрън дрън,ама погледнете климатика зад кадър каква марка е OSAKA,И НА КОГО Е ТАЗИ МАРКА на най-големия за когото хората трябваше да гласуват на времето ама овце човек овце,,е живейте си скапания продаден вече живот
															
							
						
									12.
								
								
										Руския									
									
										04.10.2015 14:25:40
									
								
																	Бургас през последните години се доказа като един от най добрите градове за живеене .Браво на ВМРО , браво и на Дракалиев правилно си подкрепил Димитър Николов.Това е правилният път.
															
							
						
									11.
								
								
										Желая ти успех Дракалиев.									
									
										04.10.2015 14:19:16
									
								
																	Когато кмет като Димитър Николов си върши добре задълженията към гражданите на Бургас е напълно нормално да има подкрепата и на други политически сили освен своята. Участвайки в листата като кандидат за общински съветник, Дракалиев публично заявява подкрепата на ВМРО за следващ мандат на Д.Николов. Няма никакви драми, коалиция Патриотичен фронт между ВМРО и НФСБ няма решение за съвместно участие на местните избори. Желая ти успех Дракалиев.
															
							
						
									10.
								
								
										Женя Димова									
									
										04.10.2015 14:00:31
									
								
																	Хората с умствен капацитет, работещи за благото на избирателите си, не търсят еднолична победа и начин за самоизтъкване на всяка цена! Най-адекватното решение е да се подкрепи човекът, който направи толкова много за доброто на Бургас и ще продължи да работи в тази посока!
															
							
						
									9.
								
								
										Тодо Стаматов									
									
										04.10.2015 13:57:07
									
								
																	ВМРО е доказала през годините, че работи само и единствено за благото на хората и народа. Бургас е най - бързо развиващият се град в България през последните години благодарение на своя кмет г-н Николов и екипът му. Поради този факт ние патриотите от ВМРО подкрепяме на МЕСТНО ниво ПП ГЕРБ.
															
							
						
									8.
								
								
										Maya									
									
										04.10.2015 13:53:26
									
								
																	Достоен и интелигентен човек с адекватна оценка за проблемите и начините за справяне с тях! Не случайно подкрепят Николов! Най-добрият кмет!
															
							
						
									7.
								
								
										Бургазлия									
									
										04.10.2015 13:53:18
									
								
																	Димитър Николов е най-добрият кмет в страната, няма спор в това. Това, което му липсва са добри общински съветници, които да работят за града, а не за бизнеса си. Радвам се да видя, че ВМРО и по-точно Георги Дракалиев ще бъдат част от управлението, защото те са се доказали, като родолюбци, а патриотизмът - това е липсващата брънка на ГЕРБ в Бургас.
															
							
						
									6.
								
								
										ко ти пука									
									
										04.10.2015 13:51:49
									
								
																	що ти да не прилапваш на волен
															
							
						
									5.
								
								
										Kralev									
									
										04.10.2015 13:47:48
									
								
																	Номер 1, ти така ли правиш? Или обичаш без вазелин, ххихи...
															
							
						
									4.
								
								
										До сеирджия									
									
										04.10.2015 13:46:14
									
								
																	Викаш на Валери по-добре да се наведе, а?
															
							
						
									3.
								
								
										Nikolov d.									
									
										04.10.2015 13:44:56
									
								
																	Дракалиев вина ги се оправя и сега ще е наред
															
							
						
									2.
								
								
										Xaxa									
									
										04.10.2015 13:27:34
									
								
																	Всички сте крадци предател където са парите там сте
															
							
						
									1.
								
								
										сеирджия									
									
										04.10.2015 12:26:42
									
								
																	чудесно Дракалиев-слагай вазелина и се навеждай на гейберастите.